Građani nezadovoljni Libertasovim voznim redom, iz Libertasa odgovaraju kako ne mogu točno reći kad će se situacija promijeniti

115

Na naš redakcijski mail stigle su pritužbe na rijetke Libertasove linije i nezadovoljstvo cijenom takve usluge. Kako je naveo jedan naš sugrađanin: “Libertas ne bi smio naplaćivati prijevoz, trebao je ostati besplatan i dalje od 1.svibnja, pa sve dok se ne uspostavi uobičajeni vozni red.”

Poslali smo upit JP Libertas, njihov odgovor prenosimo u cijelosti:

Nedjeljni vozni red je kao polazna kategorija spomenut na Nacionalnom stožeru civilne zaštite i na stožerima nižih razina, isključivo kao smjernica, tako da postojeći vozni red nije u svojoj srži nedjeljni vozni red, već je riječ o privremenom voznom redu koji je donesen u sladu sa smjernicama, odlukama i preporukama relevantnih tijela, koje smo, kao tijelo javne vlasti dužni poštovati,

Uzevši u obzir činjenicu kako je javni gradski i prigradski prijevoz bio obustavljen odlukom stožera, od relevantnih tijela je dat naputak koji podrazumijeva postupno i postepeno uvođenje pojedinih linija, što ovisi o epidemijskom stanju na području jedinica lokalne uprave i samouprave. Iz ovoga proizlazi kako je iznimno teško, s dovoljnom dozom točnosti reći kada će se uvesti sveobuhvatniji vozni red. Vrijedi napomenuti kako je jučer, 04.05.2020. godine uvedena još jedna linija, linija broj 9.

Nastavno na Vaše pitanje o naplaćivanju usluge, do sada naplata nije bila vezana uz vozni red ni u kom obliku. Podsjećam kako je tijekom ožujka, prije obustave javnog gradskog i prigradskog prijevoza, svim korisnicima naših usluga bio omogućen besplatan prijevoz, sve do trenutka obustave prijevoza odlukom Nacionalnog stožera.

Također, Libertas Dubrovnik je među rijetkima, po ponovnoj uspostavi javnog gradskog i prigradskog prijevoza omogućio svojim korisnicima besplatnu vožnju do 01.05.2020. godine.

Komentari




Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *