HT tjednima odugovlači na isporuku plaćenih iPhone-a, korisnici sumnjaju na prevaru

60

Veći broj korisnika Hrvatskog telekoma već nekoliko tjedana čeka na isporuku smarthphone uređaja iPhone XS s Apple watch satom koji su naručili i platili još početkom veljače, a HT se obvezao da će im ga dostaviti u roku „tri do pet radnih dana“. U međuvremenu je prošlo 20-ak radnih dana, a korisnici uređaje još nisu dobili.

Posebno ih je pri tom razbjesnilo ignorantsko ponašanje djelatnika HT-a u korisničkoj službi i web trgovini kao i prepiska s istima na društvenim mrežama. Njihov upit je, kako to obično biva s telekomima, prosljeđivan s jednog operatera na drugog, a svaki od operatera davao im je drugačiji odgovor na njihovo pitanje kada će dobiti uređaje koje su platili i za koje su s HT-om sklopili ugovor. Korisnici su na sve moguće načine pokušali kontaktirati HT – od chata na web shopu, preko službe za korisnike, elektroničke pošte do društvenih mreža, za što imaju sačuvane dokaze, odnosno transkripte – ali bezuspješno.

Jedan od korisnika koji se javio našoj redakciji tako nam prepričava da su mu u HT-ovoj službi za korisnike rekli da „nemaju uvid u narudžbe preko web trgovine“ i da mora direktno kontaktirati HT (?), a sa svakim javljanjem drugog zaposlenika u web trgovini dobivao je različite informacije: od onih da je pošiljka predana distributeru do toga da možda i nije predana distributeru, ali uz savjet korisniku neka pošiljku samostalno prati preko aplikacije, iako na njoj i dalje stoji da ju je distributer preuzeo. Kada više nisu znali što bi im rekli, iz HT-a su im savjetovali da zovu Hrvatsku poštu i neka sa njima vide gdje je paket, no kako korisnici nemaju broj pošiljke, istu nije bilo moguće pronaći.

U Hrvatskom telekomu su na službeni upit Dnevno.hr-a potvrdili da su zaprimili nekolicinu prijava svojih korisnika nezadovoljnih što im kasni naručeni smartphone uređaj iPhone XS s Apple watch satom. U odgovoru pri tom navode da „intenzivno provjeravaju svaki korisnički slučaj individualno i čine sve kako bi uređaji bili isporučeni u najkraćem mogućem roku“ uz „isprike korisnicima radi nastalih neugodnosti zbog kašnjenja isporuke uređaja“. Uglavnom, poručuju im da budu strpljivi. No, na drugi dio našeg upita – je li korisniku omogućeno odustajanje od kupnje i povrat novca – iz HT-a nisu odgovorili.

Korisnici su o svemu obavijestili društvo za zaštitu potrošača. Jedan od njih koji je kontaktirao našu redakciju sumnja da „postoje naznake da se radi o velikoj prevari i nepridržavanju ugovornih obveza jedne velike tvrtke, a sve nauštrb malih ljudi koji su uredno izvršili svoj dio ugovorne obveze, odnosno platili uređaje, a još im nisu isporučeni“, dodavši da se radi o više stotina tisuća kuna uplata „s kojima Hrvatski telekom raspolaže i financijski pravda samo na njima poznat način“.

IZVOR: dnevno.hr

 

Komentari




Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *