GLAVOBOLJA, NESANICA, UMOR: Kako podnijeti južinu i naglu promjenu vremena?

06 Ožujak 2018
Autor :  
FOTO: Pixabay ilustracija

Nagle promjene vremena, posebice u vrijeme prijelaza godišnjih doba, mogu biti glavni krivac za razne zdravstvene probleme.

Nakon zimskih neprilika, snijega i hladnoće jedva ćemo dočekati buđenja uz temperature više od nule. Međutim, često se dogodi da nas prve južine i buđenje proljeća prikuju za krevet.Skokovi temperature s niskih na visoke (i obrnuto) utječu na krvni tlak, srce i cirkulaciju općenito, što u konačnici može dovesti do raznih zdravstvenih problema poput glavobolje, nesanice i umora. Uz njih često dolazi i do osjećaja nervoze i razdražljivosti.S obzirom na to da su meteorolozi najavili južinu u nadolazećim danima, velika je vjerojatnost da će meteoropate zapasti neki od ovih problema. U nastavku saznajte kako ih možete olakšati.

1. Pratite vremensku prognozu i pripremite tijelo na razlike u temperaturiKao što svakog jutra prije izlaska provjeravate kakva je temperatura kako biste donijeli odluku što obući, tako provjerite i razlikuju li se radikalno jutarnja i dnevna temperatura kako biste pripremili tijelo na ono što dolazi. Ako ste jedna od onih osoba osjetljivijih na promjene vremena, kod prvih simptoma glavobolje možete uzeti paracetamol i riješiti se ove neugodne pojave.

2. Izađite u prirodu i aktivirajte se Bilo koji oblik tjelesne aktivnosti u trajanju od najmanje pola sata dnevno učinit će organizam stabilnijim i otpornijim na vremenske promjene. Još je bolje ako se fizička aktivnost odvija u prirodi na čistom zraku.Svejedno je jeste li se odlučili na brzo hodanje ili ste dio aktivnog grupnog treninga, aktivnosti u prirodi pomoći će vam da se riješite stresa i bolje osjećate, a uz to vam mogu smanjiti šanse za pojavu glavobolje.

3. Neka vaša prehrana bude raznolika i puna vitamina Zdrava i pravilna prehrana bogata voćem i povrćem dobar je preduvjet za ublažavanje negativnih posljedica vremena. Uz raznoliku prehranu važno je i redovito unošenje vode. Preporučuje se dnevni unos od 2 do 3 litre.

4. Zamijenite kavu biljnim čajem Kako biste se lakše nosili s meteoropatijom, pomoć možete potražiti u opuštanju s različitim biljnim napicima ili obogaćivanjem obroka s dodacima prehrane. Biljni čajevi poput kamilice, pasjeg trna ili limete pomažu opustiti živce, piše zadovoljna.hr

Dubrovnikinsider.hr koristi kolačiće (eng. cookies) kako bi vam pružio bolje korisničko iskustvo. Nastavkom pregleda Dubrovnikinsider.hr stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Više o tome možete pročitati u pravilima korištenja Više detalja…