JULIJO SRGOTA: Teško mi je objasniti zašto je od 40 prijavljenih samo jedna predana ponuda za Maestrale

39

Rekordan interes ulagača, dvije skupljene dokumentacije, a samo jednu prava ponuda rezime je javnog otvaranje obvezujućih ponuda za kupnju Hotela Maestral koja je zaključena jučer popodne.

Predsjednik Uprave Hotela Maestral Julijo Srgota za Dubrovnik Insider prokomentirao je ovu pomalo neočekivanu situaciju.

Podsjetimo, veliki interes ulagača za privatizaciju državnih hotelskih poduzeća – dubrovačkog Maestrala, Hotela Makarska i crikveničkog Jadrana u studenom ove godine kada je objavljen natječaj, privukao je dosta zanimanja. Centru za restrukturiranje i prodaju (CERP) putem javnih natječaja pristiglo je 88 neobvezujućih ponuda od velikog broja domaćih i stranih hotelijera, a najviše zanimanja iskazano je za Hotele Maestral, čak 40 ponuda.

– Natječaj od strane CERP-a je raspisan 4. studenog za kupnju 68,9 posto dionica skupa s tri ostale hotelske tvrtke. Nažalost, od 40 pristiglih pisama namjere samo su dvije tvrtke skupile dokumentaciju i od toga je jedna predala obvezujuću ponudu, to je češki J&T IB Capital Markets iz Praga. Rok je bio zaključno jučer 27. prosinca do 14 sati. Ponudili su cijenu od 114,271 milijun kuna, što je iznos početne utvrđene cijene. CERP će u narednim danima izvršiti detaljnu analizu ponude i obavjestiti nas – kazao je Srgota.

Ističe kako mu je teško objasniti zašto je baš od 40 prijavljenih samo dvoje skupilo dokumentaciju, ali naglašava i neke otežavajuće okolnosti koje su možda dovele do ovakvog razvoja situacije.

– Uvjeren sam da su hipoteka i dug prema DAB-u (Državna agencija za osiguranje štednih uloga i sanaciju banaka) otežavajuće okolnosti, ali CERP se obvezao riješiti te probleme ako se postigne zadovoljavajuća cijena. Koliko mi je poznato napravljene su sve potrebne radnje od strane CERP-a da bi se očistila ova dva problema. Mi smo svoj dio posla tijekom natječaja obavili profesionalno u zadanim rokovima. Moram napomenuti da je veliki posao napravljen dizanjem dokumentacije kompletnog društva u virtualni Cloud sistem, te smo prilikom dolaska njihovog stručnog tima iz Praga proveli s njima jako puno vremena, sve smo im pokazali i objasnili. Ljudi su profesionalno postupili i moram priznati kako sam i očekivao od njih da daju obvezujuću ponudu – kaže Srgota. 

Prodali se ili ne prodali, svakako smo u plusu i brodimo dalje – zaključuje predsjednik Uprave Hotela Maestral.

Komentari




Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *