STANOVNIK BOSANKE OGORČEN NA LIBERTAS: Zašto mojih 250 kuna manje vrijedi od nekoga tko živi u Mokošici ili Lapadu?

184

Na naš redakcijski mail, kako smo već kazali, najviše upita stiže upravo vezanih uz poslovanje JP Libertas. Čitatelj nam se obratio povodom nedavnih izmjena voznog reda Libertasove linije broj 17 za Bosanku, a koji prenosimo u cijelosti:

Krenimo redom: Pokaz za liniju broj 17 je 250 kn , linija tokom ljeta u normalnome vremenu bez korone dnevno preskače 2-3 polaska/dolaska jer tko god da sastavlja vozni red misli da se u srcu ljeta od Pila preko Brgata do Bosanke stigne za 35 minuta , linija u kojoj vozači u autobusu puše , linija u kojoj se strancima karte naplaćuju u kunama i u eurima, a račune ne izdaju , linija u kojoj vozači svojim “prijateljima” ,rodbini, poznanicima ne naplaćuju karte pa sukladno tome broj putnika pada na 2,56 po vožnji kako stoji u priopćenju Libertasa, linija u kojoj je aparat za kucanje pokaza/karata u večernjim satima cesto izgasen, linija u kojoj se ništa od ovoga ne može provjeriti jer kamere ili nema ili je “pokvarena”, linija koja ima vjerovatno najvise pritužbi što na vozni red što na vozače koje nisu urodile apsolutno ničim. 

E sad mene zanima kako jedna firma javnog gradskog prijevoza koja je u vlasništvu grada Dubrovnika moze reći kako bilo koja od njihovih linija “nije isplativa”, je li to znači da mojih 250 kn sa Bosanke vrijede manje nego 250 kn nekoga tko živi u Mokošici, Lapadu ili Gružu? Znači li to ako ja uzmem recimo 25 pokaza i sam ih kucam u autobusu za Bosanku , Libertas će liniju smatrati isplativom pa ce vozni red bit drugačiji? Je li javni gradski prijevoz tu radi ljudi ma koliko god ih se vozilo u autobusu ili nas gradska firma isključivo gleda kao zaradu? Kako je uopće moguće da se u gradu sa jednim od najvećih proračuna u RH koji je uz to i vlasnik jedine kompanije za javni gradski prijevoz u gradu putnici gledaju kao obične brojke koje donose zaradu, a povezanost grada i okolnih mjesta pada u drugi plan? 

Konkretno za Bosanku , žalosno je da je Libertas jedina opcija kojoj platiš i svejedno ides pješke po putu koji je zadnji put pokošen prije dvije godine. I na kraju pitanje za Libertasovog direktora koji poziva građane da se nauče presjedati, na što da mi sa Bosanke presjednemo? Pogotovo subotom kad linija vozi dva puta ili nedjeljom i blagdanima kad ne vozi nikako?

Komentari




Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *