USUSRET SJEDNICI GV-a: Na dnevnom redu 27 točaka, od proračuna do izvješća o Sanitatu

50

6. sjednica Gradskog  vijeća Grada  Dubrovnika održat će se u ponedjeljak,  6. studenoga 2017., s početkom u 16 sati u Velikoj vijećnici Grada Dubrovnika, Pred Dvorom 1.

Na dnevnom redu je 27 točaka. 

1.    Vijećnička pitanja. 

2.    Prijedlog izmjena i dopuna Proračuna Grada Dubrovnika za 2017. godinu. 

3.    Prijedlog odluke o izmjenama i dopunama Odluke o izvršavanju Proračuna Grada Dubrovnika za 2017. godinu. 

4.    Prijedloga odluke o izmjenama Odluke o gradskim porezima Grada Dubrovnika. 

5.    Prijedlog odluke o dodijeli potpora za zapošljavanje pripravnika. 

6.    Prijedlog Odluke o obavljanju autotaksi prijevoza na području grada Dubrovnika autotaksi prijevoznika sa sjedištem/prebivalištem na području općine Dubrovačko primorje i Župa dubrovačka 

7.    Prijedlog odluke o osnivanju i imenovanju Stručnog povjerenstva za provođenje postupka za davanje koncesije za posebnu upotrebu pomorskog dobra Grada Dubrovnika.  

8.    Prijedlog odluke o imenovanju Stručnog povjerenstva za javnu nabavu u postupku javne nabave usluge obavljanja javnog prijevoza u lokalnom linijskom obalnom pomorskom prometu na relaciji Grad Dubrovnik (Luka Gruž) – otok Koločep (Gornje Čelo) 

9.    Prijedlog izmjena i dopuna Programa gradnje objekata i uređaja komunalne infrastrukture za 2017. godinu. 

10.  Prijedlog zaključka o davanju suglasnosti na Pravilnik o korištenju usluga poduzetničkog inkubatora „Tvornica ideja”. 

11.  Prijedlog  zaključka o sklapanju Ugovora o najmu stana sa slobodno ugovorenom najamninom sa Domom zdravlja Dubrovnik. 

12.  Prijedlog zaključka o sklapanju Ugovora o najmu stana sa slobodno ugovorenom     najamninom sa Općom bolnicom Dubrovnik. 

13.  Prijedlog zaključka o davanju poslovnog prostora u zakup Domu zdravlja Dubrovnik za potrebe pedijatrijske ambulante u Mokošici. 

14.  Revizorsko izvješće o poslovanja komunalnog društva Sanitat d.o.o. 

15.  Prijedlog zaključka o imenovanju  Povjerenstva za provjeru ispunjavanja propisanih uvjeta javnog poziva u području urbanizma i prostornog planiranja za 2018. godinu. 

16.  Prijedlog zaključka o imenovanju  Povjerenstva za provjeru ispunjavanja propisanih uvjeta javnog poziva u području zaštite okoliša i prirode za 2018. godinu. 

17.  Prijedlog zaključka o imenovanju  Povjerenstva za ocjenjivanje programa, projekata ili manifestacija u sklopu Javnog poziva za predlaganje projekata/programa  organizacija civilnog društva iz područja urbanizma i prostornog planiranja na prostoru Grada Dubrovnika za 2018. godinu.

 18.  Prijedlog zaključka o imenovanju  Povjerenstva za ocjenjivanje programa, projekata ili manifestacija u sklopu Javnog poziva za predlaganje projekata/programa  organizacija civilnog društva iz područja zaštite okoliša i prirode na prostoru Grada Dubrovnika za 2018. godinu. 

19.  Prijedlog zaključka o davanju suglasnosti na prijedlog verifikacije Programa za provedbu arhitektonsko-urbanističkog natječaja „Mali Stradun“. 

20.  Prijedlog zaključka o sklapanju dodatka ugovora o prijevozu učenika osnovnih škola  na području Grada Dubrovnika sa Libertas d.o.o. 

21.  Prijedlog zaključka o pokretanju postupka za raspisivanje javnog poziva za izbor članova Savjeta mladih Grada Dubrovnika. 

22.  Prijedlog rješenja o izmjeni Rješenja o imenovanju članova Vijeća za davanje koncesijskih odobrenja. 

23.  Prijedlog rješenja o imenovanju članova natječajnog povjerenstva za provedbu natječaja za izbor ravnatelja/ice javne ustanove Muzej Domovinskog rata Dubrovnik. 

24.  Prijedlog rješenja o poništenju Rješenja o imenovanju vršitelja dužnosti upravitelja Zaklade Blaga djela. 

25.  Prijedlog rješenja o imenovanju upravitelja Zaklade Blaga djela. 

26.  Prijedlog rješenja o izmjeni Rješenja o imenovanju predsjednika i članova Službeničkog suda Grada Dubrovnika. 

27.  Prijedlog pravilnika o poticanju pluralizma i raznovrsnosti medija.

Komentari




Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *