Domovinski pokret – ogranak Dubrovnik poslao je priopćenje za javnost koje potpisuje v.d. dopredsjednik ogranka Vedran Violić. Prenosimo ga u cijelosti:
Ponukan izvješćem na HTV–u o trenutnom stanju turističkog prometa na jugu Hrvatske, obraćam se građanima DNŽ sa sljedećim priopćenjem.
Ovog vikenda /od 18 do 20 lipnja/ u zračnu luku Split sletjet će ukupno 15000 putnika /u tijeku cijele sezone očekuje se ukupno oko 800000 turista). Postavlja se logično pitanje za turističke dušobrižnike našeg grada i županije, što smo mi to Bogu skrivili da se u ovom teškom vremenu za našu županiju naši tradicionalni gosti ne vraćaju u naš Dubrovnik, ako znamo da je epidemiološka slika gotovo identična i ovdje i u Splitu, a i šire.
Zaključak je samo jedan, negativna selekcija kadrova koji su zaduženi za turistički promet kao jedinu granu djalatnosi /nažalost/ u ovoj županiji evidentna je u rezultatima rada tih istih kadrova koji valjda smatraju da će se turizam i dalje događati po inerciji na pojam Dubrovnika kao bisera kulture i umjetnosti prepoznatog u cijelom svijetu, kao što se to događalo do 2019. g.
Gradonačelnik, ravnateljica Turističke zajednice Grada, župan i ravnatelj županijske turističke zajednice, ravnatelj Zračne luke Dubrovnik i ostali kadrovi, kao što je i ravnatelj Lučke uprave Dubrovnik misle valjda da je dovoljno pričati priče kako su sve učinili da se turizam i nama dogodi, ali ih rezultati njihova rada demantiraju na svakom koraku, pogotovo što smo svi svjedoci da su turisti ovdje prisutni u tragovima u odnosu na županiju Splitsko-dalmatinsku, a da o Istri ne govorimo. Znam da će svi sada na ove konstatacije reagirati sa upozorenjem da smo mi avio–destinacija. Ja bih dodao pa što i u Split će ovog vikenda sletjeti oko stotinjak zrakoplova, a u Dubrovnik?.
Nisu samo Englezi naši isključivi gosti, kao što se to na svakom koraku u našem gradu čuje, pa ima valjda i drugih turista koji putuju prema jugu, samo gospodo tzv, turistički menadžeri treba se malo potruditi i okrenuti oko sebe /dok ne dođu Englezi/, a ne se izvlačiti izlizanim floskulama, nego dokazati da ste stvarno sposobni upravljat turističkom destinacijom i dovoditi goste, bez obzira s koje strane svijeta, jer je vrijeme događanja turizma nepovratno prošlo.