Poduzetništvo, obiteljski posao, torbice, društvene mreže i još puno toga stane u brand Cocopat!
Vlasnica branda, Patricia Kordić održala je inspirativno predavanje u prepunom Centru za mlade u srijedu u 18 sati.
Patricia, dvije sestre i mama prepoznatljiva su lica brenda koje su počele od nule, na jednoj šivaćoj mašini iz spavaće sobe i borile se s brojnim poteškoćama. Danas Instagram profil brenda ima preko 85.000 pratitelja, torbice se prodaju u Hrvatskoj, BiH, Srbiji, Crnoj Gori i Njemačkoj, a planirano je širenje tržišta.
“Sve se može kad znate što želite, vjerujete u svoj proizvod i njegovu kvalitetu i naravno, volite ono što radite!” poručila je Patricia čija tvrtka danas zapošljava preko 15 radnika, sve torbice šiju ručno u Busovači, a posebnu brigu vode o svojim klijentima koji im se uvijek rado vraćaju.
Velik udio u rastu branda svakako su imale društvene mreže kojima poklanjaju posebnu pažnju, a ovom prilikom najavljena je i nova kolekcija proljeće/ljeto koja izlazi uskoro.
Ova pozitivna priča o uspjehu jedne male obiteljske radionice, mlade žene poduzetnice nadahnula je i publiku koja je imala priliku upoznati i pozadinu ove priče.
Predavanje je organizirao Informadur – Info centar za mlade grada Dubrovnika uz podršku Grada Dubrovnika.