Kako bi gosti s najvažnijih emitivnih tržišta za hrvatski turizam bili informirani i upoznati s uvođenjem eura kao službene valute plaćanja u Hrvatskoj od iduće godine, Hrvatska turistička zajednica provodi informativne aktivnosti putem društvenih mreža i online kanala komuniciranja.
„Uvođenje eura imat će višestruke i pozitivne utjecaje na hrvatski turizam. Naši brojni inozemni gosti od iduće godine neće imati troškove konverzije, lakše će se snalaziti u iskazanim cijenama, a tu je i generalno gledano veća transparentnost. Pozitivni utjecaj uvođenja eura zasigurno će biti i dodatno unaprjeđenje poslovnih procesa između domaćih i inozemnih turističkih subjekata, a važan je i geopolitički kontekst te pravo Hrvatske na izravno sudjelovanje u oblikovanju i provedbi zajedničke monetarne politike na razini Europske unije“, izjavio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice, nadodavši kako će konkurentnosti Hrvatske od iduće godine značajno pridonijeti i ulazak zemlje u schengenski prostor.