Ina poslala poruku kupcima: Ne nasjedajte na dezinformaije

700

U slučaju bilo kakve kriminalne radnje ili potencijalne ugroze vrlo je lako utvrditi i brzo pokrenuti odgovarajuće postupke u suradnji s nadležnim institucijama te INA to i čini kada je to nužno.

Nova vremena donose i nove običaje, a jedan od njih su i nažalost visoke cijene goriva. Kako donosi poslovni.hr pitali su Inu jesu li se promijenile navike hrvatskih kupaca. Na primjer, kakva je procedura kada netko na benzinskoj stanici toči gorivo i kaže da je zaboravio novac ili karticu te događa li se to često? Također, koliko vozača puni gorivo i bježi sa stanica, povećava li se taj broj otkako su porasle cijene goriva, u posljednja dva, tri mjeseca?

– Zaboravljena kartica ili novac je neugodna situacija za svakog kupca. Iako takve situacije nisu svakodnevne, INA kao kompanija vodi računa o svojim kupcima te u takvim situacijama nastoji kroz dijalog s kupcem pronaći obostrano zadovoljavajuće rješenje kako bi račun bio podmiren, a kupac imao što manje neugodnosti.  Isto tako, na Ininim maloprodajnim mjestima posebnu pažnju posvećujemo sigurnosti. Sustav videonadzora, uz ostale mjere tehničke i mehaničke zaštite, implementiran je na Ininim lokacijama s ciljem zaštite objekta, radnika i posjetitelja.

U slučaju bilo kakve kriminalne radnje ili potencijalne ugroze vrlo je lako utvrditi i brzo pokrenuti odgovarajuće postupke u suradnji s nadležnim institucijama te INA to i čini kada je to nužno.

Također, skrećemo pažnju kupcima da ne nasjedaju na dezinformacije koje se posljednjih mjeseci povremeno šire u javnosti, a u kojima se tvrdi da je moguće ne platiti utočeno gorivo, već samo manju kaznu za neplaćanje računa, jer takve tvrdnje nisu istinite – javili su nam iz Korporativnih komunikacija i marketinga Ine.

IZVOR: poslovni.hr

Komentari




Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *