PRIPREME ZA ZIMU: Najbolji savjeti nutricionista za pripremu organizma na hladno zimsko razdoblje!

19 Studeni 2019
Autor :  

Došlo je vrijeme da pripremimo svoje tijelo i um za hladno zimsko razdoblje. Evo što nam savjetuju nutricionisti!

1. Počnite uvoditi toplu hranu i vitamine u vaš jelovnik

Da biste se pripremili za zimsko razdoblje bilo počnite koristiti namirnice, koje će vas ugrijati i koje su nutritivno bogate. Također, mogli biste upisati aerobik, svaki dan napraviti toplu opuštajuću kupku i uzeti vitamine kao mjeru opreza. Višak sna vam, također, može pomoći da se ne razbolite.

2. Pripremite zimske recepte

Najbolje bi bilo da unaprijed pripremite nekoliko recepata, koje ćete pripremati, a za koje ste sigurni da će vas ugrijati. Ono što će vas sigurno ugrijati jesu raznovrsne juhe, čajevi i topla zobena kaša.

3. Iskoristite zadnje zrake sunca

Najbolja priprema za zimu je, da iskoristite zadnje zrake sunca i postignete zdravi ten, i osigurate dozu vitamina D,  koji je važan kako vas ne bi uhvatila zimska depresija.

4. Osigurajte zalihe juha

Jedna od boljih piprema za zimu jest skladištenje juha, ili od povrća ili od mesa. Ono što je dobro kod takve vrste pripreme je  da možete skladištiti juhe s povrćem, koje nije dostupno tijekom zime.  Zamrznite juhe bogate proteinima i vaš će vam organizam biti vrlo zahvalan.

IZVOR: dnevno.hr

Dubrovnikinsider.hr koristi kolačiće (eng. cookies) kako bi vam pružio bolje korisničko iskustvo. Nastavkom pregleda Dubrovnikinsider.hr stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Više o tome možete pročitati u pravilima korištenja Više detalja…