Ivana Radić: "Prije nego kupite kartu za IT destinacije, sjetite se da živimo u zemlji nevjerovatnih prirodnih ljepota"

26 Rujan 2018
Autor :

Kako je provela vikend u jednom od najljepših dijelova Hrvatske, za čitatelje Dubrovnik INsidera, ispričala je naša sugrađanka, Ivana Radić:

"Najbolji način za početi ovaj tekst je:

Provesti dan u Nacionalnom Parku Paklenica – neprocjenjivo!

Naša je avanturica izgedala ovako:

U subotu u 06:00 smo krenule autom iz Dubrovnika i u 10:30 smo već bile tamo (Starigrad Paklenica). Budući smo već bile obučene za pješačenje i pripremile ruksake trebale smo samo parkirati i krenuti.

Ulaz Velika Paklenica je spektakularan ... prolazi se kroz kanjon i već na početku srećemo puno penjača. Park je pun. Plan je da idemo glavnom stazom do doma i putem skrenemo do spilje Manita Peć. Nakon nekih 45 minuta dolazimo do odvojka za spilju i čeka nas 40 minuta strmog uspona do spilje. Nije lako, ali vjerujte, isplati se! Spilja je otvorena samo par sati dnevno tijekom sezone (zimi je zatvorena) da ima što manje ljudskog utjecaja na taj prirodni fenomen. Može se ući samo sa vodičem i obilazak traje 30 minuta. Nas 10-ak je bilo u grupi i stvarno je fascinantno. Spilja je velika kao dvije sportske dvorane, ima tri prostorije i temperatura unutra je uvijek 9 stupnjeva. Popriličan šok nakon vanjskih 30 stupnjava! Spilja se stvarala milijunima godina i stvarno je nevjerovatan osjećaj šetati kroz nju.

Nakon izlaska iz spilje, totalno pod dojmom, spustile smo se do glavne staze za 20-ak minuta i nastavile prema domu. Staza je divna ... krajobraz se mijenja iz šume u kamenjar doj je potok uvijek s jedne strane. Na nekim mjestima ima čak malih slapova koji tvore jezerca pa smo sreli i par planinara koji su se odlučili okupati ili samo zakišati umorne noge. U dom stižemo umorne (netko više, netko manje), ali sa osmijesima na licima. Na taraci ispred doma stoji par ekipa, jedan planinar je čak donio gitaru pa dok jedemo (varivo od povrća sa palentom iz doma) u pozadini nam svira Red Hot Chili Peppers. Naravno, gojzerice/teniske smo skinule i odmaramo noge. Popile smo i kavu (pravu ukuhanu) i krećemo sa spuštanjem. Trebalo nam je nekih sat i po do parkinga, 5-6 žuljeva, malo kukanja (da ne imenujem moju dragu sestru ) i eto nas nazad. Umorne, oznojne, ali SRETNE.

Mi smo odlučile prespavati tu noć u Vodicama i sutradan ujutro poći do Šibenika pa nazad u Dubrovnik. Da iskoristimo vrijeme što bolje možemo i vidimo što više. Uglavnom, u Dubrovniku smo bile već u nedjelju u 16:30.

Poanta je da ne treba puno dana i novaca da se iskoristi vikend i da se posjete predivne lokacije. Stvar je samo volje i organizacije. I vjerujte mi , Hrvatske je stvarno Full of Life. Prije nego kupite kartu za Tajland, Dubai i ostale IT destinacije, sjetite se da živimo u zemlji nevjerovatnih prirodnih ljepota. Upoznajte prvo svoju zemlju.

Znate onu pametnu:

„Time spent among trees, is never time wasted“"

Dubrovnikinsider.hr koristi kolačiće (eng. cookies) kako bi vam pružio bolje korisničko iskustvo. Nastavkom pregleda Dubrovnikinsider.hr stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Više o tome možete pročitati u pravilima korištenja Više detalja…