TIHANINA KUHINJA: Zdrava alternativa-bademovo mlijeko

06 Studeni 2018
Autor :  

Bademovo mlijeko sigurna je i zdrava alternativa za kravlje ili sojino mlijeko - ne sadrži laktozu ni gluten pa ga mogu piti i osobe osjetljive na ove sastojke. Ne sadrži zasićene masti i kolesterol, ali sadrži omega-3 masne kiseline, tako da je vrlo dobro za vaše srce.

Bogato je proteinima, vitaminima i mineralima, pa se bademovo mlijeko ne mora dodatno vitaminizirati. Bademi sadrže vitamin E, mangan, selen, magnezijum, kalij, cink, željezo, vlakna, fosfor i kalcij.

Način pripreme: Potopite bademe u hladnu vodu i ostavite ih preko noći da omekšaju (oko 10 sati). Prospite vodu, isperite bademe i ubacite ih u multipraktik (nemojte ih ljuštiti jer bademova kora sadrži mnoge korisne sastojke). Na jednu šalicu badema dodajte 4 šalice vode. Ukoliko želite još bolji ukus, možete dodati 2-3 datulje, malo ekstrakta vanilije, agava sirupa ili nekog drugog prirodnog zaslađivača, prstohvat himalajske soli i cimeta. Smjesu koju ste dobili dobro procijedite uz pomoć gaze i cjediljke. Potrudite se istisnuti svu tekućinu iz ove smjese badema. Tako ste dobili čisto bademovo mlijeko koje treba čuvati u hladnjaku i iskoristiti ga u roku od 3 do 5 dana. Ako mu dodate 2-3 čajne žličice kakaa ili čokolade u prahu, dobili ste čokoladno mlijeko. Bademovo meso koje vam je ostalo nemojte baciti jer ga možete ga iskoristiti za neki kolač, ili u pahuljicama (ispecite u pećnici, isitnite i posipajte musli da vam budu ukusnije).

Dubrovnikinsider.hr koristi kolačiće (eng. cookies) kako bi vam pružio bolje korisničko iskustvo. Nastavkom pregleda Dubrovnikinsider.hr stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Više o tome možete pročitati u pravilima korištenja Više detalja…