KAOS ZBOG VAĐENJA KRVI U DOMU ZDRAVLJA! Maldini: Znamo da se ljudi žale, ali nije gužva svaki dan!

101

Naš čitatelj koji je prije nekoliko dana krenuo napraviti pretragu krvi u Medicinsko biokemijskom laboratoriju Ivanke Maldini u Domu zdravlja, ostao je zatečen neorganiziranošću koja ga je tamo dočekala, a svoju ogorčenost iznio je u pismu koje smo objavili. Naime samo jedan šalter dijeli uputnice, prostor je premalen za sve ljude koji čekaju na red, pacijenti se primaju preko reda i slično.

Ovih problema svjesni su svi koji su bar jednom čekali na vađenje krvi u Domu zdravlja. Zašto se ništa ne mijenja po tom pitanju i tko je odgovoran za takvo stanje, upitali smo ravnatelja Doma zdravlja Branka Bazdana i voditeljicu Medicinsko-biokemijskog laboratorija pri Domu zdravlja, Ivanku Maldini.

Branko Bazdan naglasio je kako je to privatni laboratorij koji je iznajmio njihove prostore te kako oni nisu nadležni za njihovu organizaciju. 

– Vlasnica Ivanka Maldini je samo prostor iznajmila kao koncesionarka. Mi s tim, nažalost, nemamo ništa. Dosta ljudi to miješa jer se nalazi u zgradi Doma zdravlja i dosta ljudi se nama tuži. Pokušali smo razgovarati o tom problemu, pa ćemo vidjeti da se taj prostor malo drukčije organizira, a to opet ovisi o financijskim sredstvima – rekao je Bazdan.

Ivanka Maldini potvrdila nam je kako zna zbog čega se ljudi žale, ali da gužva nije svaki dan kako se to misli.

– Ponedjeljkom su najveće gužve jer se tada obavlja uzorkovanje krvi za druge laboratorije što zahtijeva više vremena i papirologije. Ostalim danima, mogu slobodno reći, gužvi nema toliko, sve se odvija normalno bez dužih čekanja. Da ste jutros bili, uvjerili biste se u to. Rekla bih da dosta toga ovisi o vremenu kad dođete, sve je stvar sretnog trenutka.

Na upit kako je teško pogoditi sretan trenutak obzirom na to da je radno vrijeme laboratorija samo dva sata, to jest od 7 do 9 sati ujutro, Maldini je odgovorila kako je generalno rad svakog laboratorija ograničen, tako se u ta dva sata radi uzorkovanje krvi, a u ostalim satima druge stvari.

– Unatoč takvom radnom vremenu, mi nikad ne vraćamo pacijente koji čekaju i iza 9 sati. Svaki pacijent bude primljen i nitko nikad nije vraćen. Za razliku od drugih kolega koji imaju točno određeno radno vrijeme, mi tamo provedemo puno više jer primimo pacijente izvan radnog vremena.

Maldini je kazala kako je problem u tome što jako puno ljudi dođe u jako kratkom vremenu, i to po običajnoj praksi, neki i prije radnog vremena kako bi izbjegli gužve.

– Ne možete fizički primiti pet pacijenata u isto vrijeme. Kad se svi skupe u onaj mali prostor automatski se stvori osjećaj velike gužve i ljude počne hvatati nervoza – objašnjava Maldini te ističe kako su gužve opet manje nego pred nečijom ambulantom.

Najveći problem je neadekvatan prostor, smatra Maldini koja kao koncesionar misli da je to moglo biti puno bolje riješeno za što se i zalagala da laboratorij bude smješten u prizemlju, kao što je i pravilo, ali odluke su tada donosili neki drugi.

– Prostor je takav kakav jest, nije sretno riješen. To može jedino vlasnik prostora urediti, počevši od čekaonice koja stvara osjećaj klaustrofobije s niskim plafonom, ventilacijom, Oralna kirurgija je isto tamo, zatim tu su i protupožarna vrata, sve to dodatno smanjuje prostor i čini da gužva izgleda veća nego što jest. Upozoravali smo na vrijeme na problem prostora.

Što se tiče reorganizacije, Maldini ističe kako nemaju dovoljno sredstava za takve troškove, ali postoji mogućnost u suradnji i dogovoru s ravnateljem Doma zdravlja Brankom Bazdanom, da se to jako brzo i efikasno riješi.

Komentari




Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *