Lujić i Kristić o kupnji Hotela Maestral:”Hoćemo li konačno početi birati prioritete ili ćemo nastaviti odlučivati u korist različitih interesnih skupina?”

211

Gradski vijećnici Dolores Lujić i Maro Kristić potpisuju priopćenje vezano uz postupak javnog prikupljanja ponuda za dionice Hotela Maestral, a koje vam prenosimo u cijelosti:

Centar za restrukturiranje i prodaju (CERP) donio je odluku da se obustavlja postupak javnog prikupljanja ponuda za prodaju dionica Hotela Maestral koji je pokrenut početkom veljače. Donesena je i odluka o početnoj cijeni i provedbi postupka javnog prikupljanja obvezujućih ponuda za kupnju 355.520 dionica pojedinačne nominalne vrijednosti 200 kuna, odnosno ukupne nominalne vrijednosti u iznosu od 71,1 milijun kuna, što čini 68,94% temeljnog kapitala.

Početna cijena svih dionica koje su predmet prodaje iznosi 126,8 milijuna kuna, a rok za podnošenje obvezujućih ponuda je 45 dana od dana objave javnog poziva za prodaju.

Očito i u CERP-u ne mogu vjerovati da Grad, Županija i ostali relevantni čimbenici do sada nisu reagirali pa su im odlučili dati treću priliku da razmotre mogućnost radničkog dioničarstva ili kupnje vlasničkog udjela u hotelima Maestral te podnesu obvezujuću ponudu.

Stvarno je teško povjerovati i nitko nas ne može uvjeriti da bi država koja je potrošila toliko milijardi kuna na pogrešno osmišljene, koruptivne i neuspjele procese restrukturiranja različitih tvrtki imala snage odbiti ponudu i ne odobriti zajam radnicima, Gradu i Županiji i relevantnim gospodarskim subjektima za kupnju većinskog paketa dionica ovog posljednjeg neprivatiziranog, iznimno vrijednog turističkog kompleksa, čija budućnost, ali i sadašnji poslovni rezultati uz kontrolirana ulaganja, stručno vođenje i značaj branda Dubrovnika u turističkom svijetu jamče uspješno poslovanje.

U najmanju ruku je čudno da relevantne javne i privatne institucije odnosno destinacijski menadžment koji navodno postoji do sada nisu razgovarali i javno prezentirali razloge zašto Hoteli Maestral nisu dobra kupnja.

Ovo je prilika da se još jednom postavi pitanje je li Dubrovnik i njegova položajna renta postao idealno mjesto na kojem će strani fondovi multiplicirati svoj kapital, hoće li se to dogoditi i s Maestralima i hoćemo li to i dalje dopuštati ili ćemo sami upravljati našim resursima na održiv način i hoćemo li konačno početi birati prioritete ili ćemo nastaviti selektivno odlučivati u korist različitih interesnih skupina?

Ukoliko nam je želja upravljati razvojem turizma, a ne da on upravlja nama te ako želimo sačuvati radnike, imati turistički konkurentnu destinaciju i uspostaviti destinacijski menadžment, stvarati vrhunske proizvode i kadrove, onda ćemo naći načina i sačuvati ključne potencijale i kreirati svoju budućnost. Maestrali mogu biti izvrstan primjer na kojem možemo pokazati da smo sposobni svojom pameću i svojim kadrovima uspješno gospodariti vlastitim resursima.

Komentari




Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *