Nagrađivani dubrovački barmeni: Gostima više nije dovoljno popiti koktel, žele potpuni doživljaj

925

Ljeto je i službeno završilo pa smo se s našim nagrađivanim barmenima iz Udruge Art Cocoktail Dubrovnik Ivanom Vinković, Leom Bautovićem i Marijom Saulanom osvrnuli na sezonu koja je iza nas. S njima smo prokomentirali koji su se kokteli najviše pili, koja su pića bila najpopularnija, što su gosti tražili ove sezone…. Sami kažu da nekih strogih pravila nema.

-Kod nas su gosti iz raznih dijelova svijeta pa tako i različitih ukusa- rekla nam je Ivana Vinković iz Tata’s burger&cocktail bara na samom Stradunu.
-Piju se kao i uvijek klasični kokteli, najviše na bazi ruma, još uvijek su popularni gin tonici, a primjećujemo i blagi porast tequile i mezcala. Trend spicy koktela i kod nas postaje sve popularniji. Također smo u protekle dvije sezone koronakrize primijetili da se profil gostiju ipak malo promijenio pa smo u svoju novu koktel kartu uvrstili i nekoliko unikatnih luksuznijih koktela s prestižnim brandovima. To se pokazalo izvrsno, bili su vrlo traženi jer gosti često imaju omiljene brandove koje su prepoznali na našoj listi sastojaka koktela.
U Cavtatu je tradicionalno velik broj gostiju iz Velike Britanije- kako se to odražava na prodaju koktela rekao nam je Mario Saulan iz Caffe bara Mihael.
– Upravo zbog takvog profila gostiju ove godine kod nas su posebno traženi bili souri i varijacije martinija. Gostima se posebno sviđaju i pića koja u doticaju s drugim sastojkom mijenjaju boju.Zatim, gin je i dalje vrlo popularan, a primjećujemo i da se sve više traže low ABV pića i kokteli- kaže Mario i objašnjava: -To su pića sa smanjenim udjelom alkohola. Gosti bi nekad kušali nekoliko koktela ili popili dva, tri ista, a ako je udio alkohola smanjen, lakše se na to odlučuju.
Predsjednik udruge barmena Art Cocktail Dubrovnik Leo Bautović otkrio nam je koji trendovi u svjetskoj miksologiji dolaze na naše tržište:
-Sve više se traže premium proizvodi, kao i proizvodi koji su veganskog porijekla, bio porijekla, bez umjetnih šećera, bez glutena, bez laktoze, bez kalorija, bez alkohola… Srećom, mnogi su proizvođači prepoznali ove zahtjeve pa imamo priliku raditi sa svim ovim proizvodima. Osim toga, imali smo i nekoliko projekata gdje smo kreirali unikatne koktele koji bi se slagali s određenim jelima s menija.- tvrdi i dodaje:
-Gostima više nije dovoljno popiti koktel- žele potpuni doživljaj, novo iskustvo u kojem su oni aktivni sudionici. Na primjer, prije smo radili koktele za goste, a sada radimo i radionice u kojima oni sami prave koktele. Također educiramo osoblje o pićima koja prodaju jer gosti danas i sami istražuju i žele znati što piju pa konobari i barmeni moraju biti informirani. Upravo radi toga organizirali smo nekoliko masterclassa i edukacija već ovo ljeto, a većina njih očekuje nas ovu jesen i zimu. Također ćemo ove godine biti aktivni sudionici Dubrovnik EXPO-a gdje će naša udruga održati radionicu. Ukratko, već se pripremamo za sljedeću sezonu u kojoj svim ugostiteljima želimo puno uspjeha- zaključuje Bautović.

Komentari




Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *