Nakon otvorenja Pelješkog mosta, Ston oborio turističke rekorde

243

Koliko je izgradnja Pelješkog mosta donijela jugu zemlje – tek će se saznati. Dubrovnik je jako avioodredište i većina turista dolazi zrakoplovima. No kad se izgrade pristupne ceste Pelješkome mostu, postat će i odredište za goste koji stižu automobilima. Korist očekuju i u Stonu – koji je ove godine ostvario dobre turističke rezultate.

U Dubrovniku je ovih dana oko 16.000 turista. Prednjače Britanci i Amerikanci – koji stižu zrakoplovima. Baš kao i ovaj bračni par.

– Divna zemlja, uživali smo, svima ćemo reći da posjete Hrvatsku, rekla je Carol Pellegrino, turistica iz SAD-a.

– Na biciklističkoj turi Pelješcem vidjeli smo novi most. Prekrasan je. Izlet smo završili u Stonu na kamenicama, Bilo je divno, rekao je Don Pellegrino, turist iz SAD-a.

Don i Carol preferiraju adrenalinski odmor pa su bili i na stonskome maratonu. Nisu jedini turisti koji su ove godine otkrili lokalnu gastronomiju i kulturno-povijesne znamenitosti. Raste broj posjetitelja i na najduljim sačuvanim europskim zidinama.

– Moram Ston posebno istaknuti. Otkako je most pušten, Ston bilježi značajno bolje rezultate i tu je značajno više turista na svim objektima. Bilježimo povećan broj turista nego lani, možemo biti zadovoljni, rekao je Vedran Kosović, predsjednik Društva prijatelja dubrovačke starine.

Turističkim rezultatima zadovoljni su i u Općini. Zbog nedovršenih pristupnih cesta Pelješkome mostu, strepili su od prometnih poteškoća tijekom ljetnih mjeseci. No, većih zagušenja ipak nije bilo.

– Kada uzmem podatke Hrvatskih cesta koliko je automobila prošlo kroz Ston, pa pomnožite s brojem ljudi milijun ljudi, to je ogromno za Ston, Mislim da smo uspješno prebrodili gužve, bilo je gužve, ali nije bilo zastoja ni u prometu, ni u Stonu, a i restorani izvrsno radili, rekao je Vedran Antunica, načelnik općine Ston.

Iako je Dubrovnik izrazito avio-odredište izvjesno je da Pelješki most otvara neke nove mogućnosti. Osobito kada bude dovršena stonska obilaznica.

– Činjenica je da će se dolaziti brže kad se završi cesta bit će bolje, mislim da postoje tržišta na kojima bi mi mogli profitirati, rekao je Miro Drašković, direktor TZ-a Dubrovnik.

Pa će se dodatne marketinške aktivnosti uložiti u promociju upravo na tim tržištima.

HRT.hr

Komentari




Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *