ODLIČNO JE, OD GAVRILOVIĆA JE! Zaigrajte s nama i osvojite bogati Gavrilovićev poklon paket!

878

Gavrilović po svojoj veličini, kvaliteti proizvoda i poslovnim rezultatima svrstavamo među vodeće hrvatske tvrtke. Proizvodi više od dvije stotine proizvoda vrhunske kvalitete razvrstanih u tri robne marke: Gavrilović, Jeli i Gala. U svom širokom asortimanu Gavrilović nudi sve od raznih vrsta kobasica i gotovih jela do pravih gurmanskih poslastica. Proizvodi se mogu podijeliti u nekoliko skupina: trajne kobasice i sušena mesa, polutrajne kobasice i suhomesnati proizvodi te konzerve i gotova jela.

Izuzetno smo ponosni što je Gavrilović i ove godine jedan od glavnih sponzora u našim tradicionalnim nagradnim igrama, a s trećim krugom nagradnog darivanja krećemo danas. Pravila sudjelovanja potražite na našoj Facebook stranici

Generacijama bolje

Zahvaljujući dugogodišnjoj postojanosti i čvrstom brendu kojem se vjeruje, Gavrilović proizvodi postali su svojstveni must have svakog domaćinstva. Dokaz njihovoj kvaliteti i prihvaćanju svih generacija jesu brojna priznanja i osvojene nagrade, a među posljednjima je i Coolest Brands Awards, u kojem je generacija Z proglasila Gavrilović najcool brandom u kategoriji salama. Tako tvrdi neovisno istraživanje provedeno od strane Ipsosa i JoomBoosa, kojim su također dobivena i saznanja o najvažnijim aspektima ”Z” načina života kao što su medijske navike, korištenje pametnih telefona, različitih aplikacija, odluke o kupnji određenih brandovima, stavovi o istima…

Fejs generacija, iPhone generacija, Gen Z… Sve su to imena za mlade koji su, kako se kaže, prije naučili koristiti miš nego žlicu. Ipak, u svoj pretežito digitalni svijet, odlučno puštaju i prihvaćaju one koji njeguju tradiciju, odnosno one koji znaju kako ju servirati za moderno doba i vrijeme pred nama.

Upravo je Gavrilović onaj koji osjeća potrebe svakog potrošača i prepoznaje da će u vrlo skoroj budućnosti upravo nadolazeće generacije činiti temelj potrošačke baze svih prehrambenih brendova. Imajući to na umu, uz poslovnu misiju i viziju kojom uvijek težimo (naj)boljem, kreirana je nova kampanja “Generacijama bolje”.

Komentari




Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *