Centar za poduzetništvo Dubrovačko-neretvanske županije organizirao je besplatnu radionicu “Osnove digitalnog marketinga” koja je održana u prostorijama Poduzetničkog inkubatora Dubrovnik.
Radionica je polaznicima omogućila uvid u digitalni marketing, s posebnim naglaskom na marketinško planiranje putem web-a (Google Ads, Google Analytics, Google My Business i MailChimp) te marketing na društvenim mrežama.
Predavanje je održao stručnjak za digitalni marketing s višegodišnjim iskustvom u vođenju online marketinških kampanja, g. Krešimir Koružnjak. Certificirani je Google partner za Google Ads program oglašavanja i Google Analytics program za praćenje i analizu web sjedišta. Vlasnik je digitalno marketinške agencije LosWebos. Održao je brojne radionice na temu digitalnog marketinga za male i srednje poduzetnike diljem Hrvatske, a od 2017. godine je voditelj projekta „Google digitalna garaža“ – Learn with Google.
Previous PostBRZA REAKCIJA GRADA DUBROVNIKA: Uklonjene ilegalno postavljene zapreke za parkinge na Kineskom zidu
Next PostSPRJEČAVANJE ŠIRENJA COVID-19 Od ponedjeljka 22. veljače nastava u Konavlima ide online