Pelješac kreće s razvojem novih proizvoda!

1305

Turističke zajednice s poluotoka Pelješca udružile su se na projektu razvoja outdoor i  eno-gastro proizvoda. Udruživanje na ovome projektu sve četiri turističke zajednice: Janjina, Trpanj, Ston i Orebić potpisale su krajem prošle godine. Napravljen je i operativni  plan u suradnji s tvrtkom Feel IQM, koji su prihvatila turistička vijeća, te se kreće sa  realizacijom projekta.  

Cilj projekta je produljenje pred i posezone, te kroz umrežavanje različitih dionika i  poticanje gospodarskog razvoja. Outdoor i eno gastro ponuda su globalno u stalnom  porastu te se najavljuje i daljnji rast. Proizvod je namijenjen gostima koji duže borave na  Pelješcu, a tijekom boravka žele autentično iskustvo inspirirano bogatom gastronomijom,  vinskom tradicijom i aktivnostima na otvorenom, kao i jednodnevnim posjetiteljima koji  žele doživjeti posebno turističko iskustvo. Tematski mjeseci će se odvijati od ožujka do  prosinca. 

U eno-gastro segmentu osmišljeni su proizvodi na temi: Malostonskih kamenica, stonske  soli, peljeških okusa, vinara i kapetana. 

Cilj svakog proizvoda je uključiti gospodarstvo cjelokupnog poluotoka Pelješca, tako da će  se segmenti svakog proizvoda moći kroz cijelu godinu doživjeti, pričati će se priča o  posebnostima i bogatstvu Pelješca. U posebnim tematskih mjesecima snažnije će se  promovirati određena tema, te će za razliku od dosadašnjeg koncepta npr. priča o  pelješkim vinarima, stonskom soli i sl. biti posebno promovirana u ugostiteljskim  objektima, vinarijama, biti uključena u turističke pakete agencija, promovirana u ponudi  hotela, kampova i ostalih smještajnih objekata. 

Turistički proizvodi će se dugoročno razvijati, u tijeku je osmišljavanje manifestacija i  itinerera boravka gostiju za eno gastro proizvod. Istovremeno se radi i na razvoju  outdoora, prva faza je osmišljavanje staza za planinarenje i brdski biciklizam, radi se  digitalni zapis (gps trag) istih, a zatim slijede radovi na označavanju staza, mapiranju i  promociji. 

Pelješac ima izniman potencijal za razvoj eno gastro ponude, prepoznat je po vinarstvu,  tradicionalnim restoranima i konobama. Pelješac je prepun planinarskih i šumskih  puteva, vinskih cesta, kroz gotovo cijeli Pelješac prolazi i napoleonov put u dužini od 61  km, što ga čini izvrsnim mjestom za pješačenje, planinarenje i brdski biciklizam.

Komentari




Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *