Promocija Hrvatske u SAD-u kao destinacije za luksuzna i iskustvena putovanja

502

Hrvatska turistička zajednica i ove se godine predstavila na Virtuoso Travel Weeku, najznačajnijem turističkom događaju na američkom kontinentu, koji se održava jubilarni trideseti put i to od 11. do 17. kolovoza u Las Vegasu. Riječ je o događanju koje okuplja predstavnike najutjecajnijih turističkih subjekata specijaliziranih za luksuzna i iskustvena putovanja, a ove je godine zabilježena rekordna posjećenost s više od 6000 sudionika iz 100 zemalja svijeta.

SAD-a za nas predstavlja izuzetno važno tržište s kojeg na godišnjoj razini ostvarujemo visoke dvoznamenkaste stope rasta. Potencijali daljnjeg razvoja itekako postoje zbog čega je strateški važno jačati promotivne aktivnosti i poziciju Hrvatske na ovom velikom tržištu. Sigurno je da pozitivnim trendovima značajno može pridonijeti naša kvalitetna suradnja s velikim turoperatorima i udruženjima, poput mreže Virtuosa koja ima partnere i suradnike u više od 50 zemalja svijeta“, poručio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić, nadodavši kako je u dosadašnjem dijelu godine s tržišta SAD-a ostvareno 373.000 dolazaka (+23%) i 1.058.000 noćenja (+18%), a navedeni rezultat ovo tržište svrstava u najbrže rastuća emitivna tržišta u 2018. godini.

Među brojnim sudionicima Virtuoso Travel Weeka su i predstavnici hrvatskog turističkog sektora koji su održali brojne sastanke s predstavnicima turističkih subjekata specijaliziranih za luksuzna putovanja iz SAD-a, Kanade, Latinske Amerike, Australije i Novog Zelanda te ih upoznali s novostima u turističkoj ponudi Hrvatske.

Ina Rodin, direktorica Predstavništva HTZ-a u New Yorku, naglasila je kako su udružene marketinške aktivnosti s Virtuosom jedan od ključnih prioriteta promocije Hrvatske na američkom tržištu. „Popularnost Hrvatske i rast potražnje za našom zemljom unutar Virtuoso mreže bilježi rast od oko 28 posto. Odličnu poziciju Hrvatske dodatno potvrđuje godišnje istraživanje Virtuosa prema kojem je Hrvatska uvrštena među top 10 destinacija u čak tri kategorije, odnosno u kategoriji najbrže rastuće destinacije, najpopularnije destinacije za tzv. millenials putnike te u kategoriji najpopularnije internacionalne destinacije“, izjavila je direktorica Rodin.

Sa 17.500 turističkih savjetnika iz 50 zemalja, godišnjim prometom koji iznosi više od 23,7 milijarde američkih dolara te portfeljem s više od 1.700 partnera među kojima su hoteli i resorti, zrakoplovne kompanije, kompanije za krstarenja, onsite turističke agencije  i  turističke zajednice, Virtuoso je jedna najznačajnijih organizacija u segmentu luksuznih putovanja. Hrvatska u ovoj mreži ima ukupno šest članova, a osim Hrvatske turističke zajednice to su Leonidas Travel DMC, Calvados Club, Fortuna Travel, Hotel Villa Dubrovnik i Boutique Hotel Alhambra – Lošinj Hotels & Villas.




Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *