TJEDNI PREGLED: Vila Čingrija uskoro postaje centar kompetentnosti u turizmu i ugostiteljstvu, milijun kuna subvencija za dubrovačke tradicijske obrtnike, 571 tisuća kuna subvencije gospodarskim subjektima…

659

Sastanak na temu Libertasa, cilj je očuvanje radnih mjesta

Održan je u Gradu Dubrovniku sastanak na temu poslovanja Libertasa d.o.o. za prijevoz putnika. Uz gradonačelnika Mata Frankovića i direktora Libertasa Antu Vojvodića, sudjelovali su i načelnici općina Ston, Dubrovačko primorje, Župa dubrovačka, Konavle i Mljet te su svi upoznati s teškim financijskim stanjem u društvu.

Kako je zaključeno na sastanku, u ovom je trenutku cilj mjera racionalizacije poslovanja očuvanje radnih mjesta, kao glavni prioritet. Napravljene su financijske analize i poduzeti svi potrebni koraci kako bi se Libertas d.o.o. financijski stabilizirao do kraja godine. U tom su smislu predložene i dodatne mjere štednje čija je osnovna namjena očuvanje radnih mjesta i opstanak društva.

Besplatan ulazak i novo radno vrijeme ustanova u kulturi

Promotivnom akcijom Grada Dubrovnika i Turističke zajednice Grada Dubrovnika „Početak ljeta u Dubrovniku“ od 16. lipnja do 30. lipnja Dubrovački muzeji (Kulturno-povijesni muzej u Kneževu dvoru, Pomorski muzej u tvrđavi sv. Ivan, Etnografski muzej u žitnici Rupe, izložbe Arheološkog muzeja u tvrđavi Revelin), Dom Marina Držića i Umjetnička galerija Dubrovnik nude besplatan ulazak za sve posjetitelje. Tim povodom, radno vrijeme je izmijenjeno te će navedene ustanove biti otvorene od 10:00 do 18:00 sati od utorka do nedjelje (ponedjeljkom nisu otvoreni za posjetitelje).

Kampanja uključuje popuste i pogodnosti za posjetitelje Dubrovnika na brojne turističke usluge iz niza raznih kategorija, od znamenitosti, muzeja, galerija, ponuditelja smještaja i ugostitelja, a cilj je potaknuti domaće goste na posjet Dubrovniku. Ista promocija obuhvaća i besplatan ulazak za sve posjetitelje u Arboretum Trsteno, Prirodoslovni Muzej i Lazarete u uredovnom radnom vremenu, dok je Muzej Domovinskog rata Dubrovnik otvoren za posjetitelje svakog dana od 10:00 do 18:00 sati. Također, Gradske zidine i Rezervat Lokrum nude popuste, a za jednu tjednu Dubrovnik card karticu  kupljenu online dobije se druga gratis, a s kojom po sniženim cijenama svoje usluge nude brojni hoteli, privatni iznajmljivači, turističke agencije i ugostiteljski objekti.

Nastavlja se monitoring Orlandovog stupa – konačna odluka o restauraciji 2021.

Dosadašnji tijek procesa monitoringa oštećenja na Orlandovom stupu i buduće planirane aktivnosti oko zaštite ove vrijedne spomeničke baštine bile su tema današnje konferencije za medije održane u gradskoj vijećnici. O projektu su govorile zamjenica gradonačelnika Jelka Tepšić i Vinka Marinković, viši konzervator-restaurator i voditeljica aktivnosti monitoringa na stupu, predstavnica Hrvatskog restauratorskog zavoda koji provodi monitoring.

Konferenciji je nazočila Mihaela Skurić, ravnateljica Zavoda za obnovu Dubrovnika koji je bio zadužen za izradu skele oko Orlanda. Monitoring se provodi u suradnji Hrvatskoga restauratorskog zavoda (HRZ) i Laboratorija za ispitivanje konstrukcija Građevinskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, uz financiranje Ministarstva kulture i Hrvatskog vijeća za kulturna dobra, dok je projekt sanacije oštećenja povjeren HRZ-u.

– Oko Orlandova stupa uskoro će se ukloniti drvena skela, ali uz djelomičnu vidljivost ostat će ograđen još barem godinu dana, do lipnja 2021. kada će se donijeti i konačna odluka o njegovoj obnovi. U narednom razdoblju ispitivanja će se nastaviti uz nadopunu mjernih uređaja mjerenje temperature površine, brzine vjetra i vibracija te praćenje stanja tla. Voditeljica projekta je istaknula kako proces jednogodišnjeg monitoringa završava upravo ovih dana, započeo je u lipnju 2019., a potrebno ga je provoditi minimalno godinu dana kako bi se prikupili podaci u svakom godišnjem dobu jer je i utjecaj vremenskih prilika bitan čimbenik.

– Sedam uređaja montiranih na stupu svakih 60 minuta prate pomake i sve te informacije treba analizirati. Podaci su neslužbeni, ali bude optimizam. Ustanovili smo da se ljeti kod visokih temperatura događaju pomaci maksimalne vrijednosti od 0,22 milimetra, s tim da je ta brojka još uvijek podložna korekciji. Sad ćemo skelu otvoriti da vidimo kako će reagirati na sunčevu svjetlost – rekla je Marinković.

Zamjenica gradonačelnika Jelka Tepšić rekla je kako je gradska uprava procijenila da je problem oštećenja Orlandovog stupa potrebno riješiti na ozbiljnoj i visoko profesionalnoj razini.

-Dubrovnik i njegovi građani su iznimno senzibilizirani prema Orlandovom stupu, on je simbol slobode i opstojnosti Dubrovačke Republike, a kroz Orlandovu godinu još se jedno pokazala i dokazala ta naša osjetljivost i privrženost. Održali smo više od 50 različitih programa u kojima su sudjelovale brojne udruge i pojedinci, sportska i kulturna društva te ustanove u kulturi u vlasništvu Grada Dubrovnika – rekla je zamjenica Tepšić, zahvalivši se svima koji sudjeluju u procesu obnove Orlandovog stupa.

Kako bi se stvorili uvjeti za dvogodišnji monitoring, ali i umanjili rizici od nastanka daljnjih oštećenja, u siječnju prošle godine, u Orlandovoj godini, postavljena je zaštitna skela te je projekt povjeren Hrvatskom restauratorskom zavodu. Sami monitoring započeo je u lipnju prošle godine kada su mjerni uređaji postavljeni i aktivirani, a u proces je uključen i ICCROM (Međunarodni centar za očuvanje i restauraciju dobara kulturne baštine), savjetodavno tijelo koje usko surađuje s UNESCO-vim Odborom za svjetsku baštinu (World Heritage Committee).

U svojim stručnim smjernicama,  ICCROM navodi kako Orlandov stup nije u neposrednoj opasnosti od urušavanja, pa nije potrebno poduzeti neposredne mjere zaštite. primjerice podupiranje, koje mogu utjecati na rezultate monitoringa. Jedna od preporuka ovog tijela je i da stup zastave (jarbol) ne treba ponovno postavljati u kontakt s Orlandovim stupom, jer svako vibracijsko ili ciklično kretanje potaknuto vjetrom može uzrokovati daljnja oštećenja kamena.

Marinković je iznijela opcije budućih konzervatorsko-restauratorskih radova: prva mogućnost je konzerviranje i restauriranje na njegovoj lokaciji, druga mogućnost je demontaža, konzerviranje i restauriranje originala u radionici i potom ponovna montaža. Treća opcija predviđa demontažu, izradu i montažu replike, konzerviranje i restauriranje originala u radionici te njegovu muzealizacija. Konačna odluka o restauraciji donijet će se nakon provedene cjelokupne analize svih parametara tijekom dvogodišnjeg monitoringa.

Napreduju radovi na novoj prometnici od Mosta dr.Franja Tuđmana do Pobrežja

Radovi na gradilištu nove prometnice od Mosta dr.Franja Tuđmana do Pobrežja, iznimno važnog projekta za daljnji razvoj grada i dalje napreduje sukladno utvrđenoj vremenskoj dinamici. U tijeku je izrada armiranobetonskih zidova na cijeloj trasi s donje strane ceste koja vodi do Pobrežja, kao i pripadajući zemljani radovi odnosno radovi iskopa i nasipa. Iskopi za probijanje nove trase kroz brdo prethodno su u potpunosti završeni, a trenutno je na samoj prometnici u tijeku izvedba zaštite pokosa geotehničkim sidrima i nanošenjem slojeva mlaznog betona.

Na novoj cesti koja je jedan od kapitalnih projekata gradske uprave Grada Dubrovnika, završeni su radovi na sanaciji i uređenju pokosa iznad ceste Mokošica-Lozica, pa je danas dionica preko Mirinova otvorena za sav promet.

Glavni ciljevi ulaganja u ovu prometnu investiciju jesu prije svega omogućavanje preduvjeta za stvaranje nove stambene zone na Pobrežju te izgradnja dvotračne ceste do Gornjih sela koja bi to podučje povezala sa Dubrovnikom.

Povezivanjem s Gradom, Gornjim selima bi se omogućili uvjeti za daljnji gospodarski i ruralni razvoj, dok bi se na području Pobrežja u skorije vrijeme realizirao planirani projekt uređenja Park ‘n’ Ride parkirališta, prvog takvog na krajnjem jugu Hrvatske.

Milijun kuna subvencija za dubrovačke tradicijske obrtnike

Gradonačelnik Grada Dubrovnika Mato Franković dodijelio je danas obrtnicima 42 ugovora o subvencioniranju tradicijskih obrta na području Dubrovnika. Sveukupni iznos subvencija za dubrovačke obrtnike u 2020. godini iznosi 1.008.000,00 kuna, a dodjeljuju se temeljem natječaja kojeg je proveo Upravni odjel za turizam, gospodarstvo i more Grada Dubrovnika. Podsjetimo, od 2018. godine subvencije za obrtnike u mjesečnom neto iznosu od dvije tisuće kuna isplaćuju se tijekom cijele godine, a ne samo tijekom šest mjeseci kako je bila ranija praksa.

Subvencije su odobrene tradicijskim deficitarnim obiteljskim obrtima odnosno proizvodnim i uslužnim obrtima, poput obrta za obradu kamena, izradu izvornih suvenira, rukotvorina i autohtonih proizvoda, obrta za  obradu željeza  i  metala, izradu  ključeva  i  brava, kao i krojačkim obrtima, frizerima, postolarima, zlatarima i urarima. Na natječaj za dodjelu potpora prijavilo se 52 obrtnika koji djeluju na području Grada, od čega je njih 42 u potpunosti zadovoljilo potrebne kriterije i uvjete natječaja.

„Obrtništvo kao gospodarska djelatnost predstavlja nešto na čemu se zajednica oduvijek temeljila i na čemu se u budućnosti treba temeljiti, a upravo tradicijski obrti i njihov opstanak čine sastavni dio identiteta našeg Grada i od iznimne su važnosti za daljnji gospodarski razvoj i prepoznatljivost Dubrovnika“- istaknuo je gradonačelnik Franković.

Na samom kraju gradonačelnik Mato Franković kazao je kako danas nije lako biti obrtnik obzirom da takva vrsta posla iziskuje puno truda, želje i volje te se u ovoj prigodi zahvalio svim obrtnicima na njihovoj ustrajnosti, predanom i iscrpnom radu svih ovih godina, ali i na tome što radeći u obrtništvu znatno doprinose promociji Grada Dubrovnika.

Odobreno 571 tisuća kuna subvencije gospodarskim subjektima

Subvenciju za pokriće dijela troškova najma poslovnog prostora za gospodarske subjekte na području grada Dubrovnika za mjesec svibanj ostvarila su 242 gospodarska subjekata te će Grad navedenu mjeru subvencionirati u ukupnom iznosu od 571.073,53 kune.

Riječ je o subvencijama Grada Dubrovnika u sklopu donesenih mjera financijske pomoći gospodarstvenicima za prevladavanje krize uzrokovane koronavirusom, a sredstva će biti isplaćena do kraja tjedna. Prethodno je za travanj već isplaćeno 433.124,66 kuna za 190 gospodarskih subjekata.

Iz nadležnog Upravnog odjela za turizam, gospodarstvo i more napominju korisnicima mjere da su za mjesec lipanj dužni dokaz o uplati najma poslovnog prostora dostaviti najkasnije do do 30. lipnja jer im se u protivnom neće moći isplatiti potpora za idući mjesec.

Uvjeti, kriteriji i načini isplate subvencija pravnim i fizičkim osobama definirani su Odlukom o dodjeli ovih subvencija i to u iznosu do maksimalno 2.500 kuna mjesečno za razdoblje travanj, svibanj i lipanj. Odredbe ove odluke nisu se odnosile na gospodarske subjekte koji imaju sklopljene ugovore o najmu poslovnih prostora u vlasništvu ili suvlasništvu Grada Dubrovnika, na koje se odnosi mjera smanjenja zakupnine za iznos od 50 %.

Uređenje i opremanje plaža od Belvedera do Velikih žala

S početkom mjeseca travnja krenule su aktivnosti na uređenju, sanaciji i opremanju javnih plaža i kupališta na području Dubrovnika. Do sada su završeni radovi na sljedećim plažama: Buža, Porporela, Pile-Šulić, Danče, Boninovo, Kalamota (Donje čelo i Bezdan) i Veliki žali, Gjivovići, te kupalištima u Mokošici, Zatonu, Belvederu i Solitudu.

Na plažama u Zatonu (Bunica, Bat, Ankora, Orsan Gverović, Soline, Ponta mala), Mokošici (Ponta Sjekavica, kod Gostione, Vapor, kod ex Ambulante), Solitudu (plaža Mandrač) i na Velikim žalima očišćeni su prilazi do plaža na kojima je odrađeno nasipanje žala i ravnanje plaže, te su postavljeni tuševi, skalice, kabine i svlačionice potrebne za nadolazeću sezonu.

Na Buži, Boninovu, Porporeli, Šuliću, Dančama, Kalamoti (Donje čelo i Bezdan), Belvederu i Gjivovićima također su završeni radovi uređenja koji su obuhvatili popravljanje ograda, skalica i rukohvata, betoniranje oštećenih podesta, zidova i skalina te popravljanje i postavljanje tuševa.

Ugovornom izvođaču tvrtki Frendy d.o.o preostali su radovi na opremanju i uređenju javnih kupališta na Elafitima, Vrbici, Štikovici, Titovoj Vili, Trstenom i Orašcu, čiji je dovršetak planiran krajem lipnja, a sredstva predviđena u Proračunu za uređenje i održavanje plaža prije početka ljetne sezone iznose 1.717.000,00 kuna.

Gradonačelnik Franković u prvom UNESCO-vom webinaru: „Bogatstvo baštine naša je prednost u obnovi turizma“

Gradonačelnik Mato Franković sudjelovao je danas na prvom UNESCO-vom webinaru o svjetskoj baštini pod nazivom „Re-thinking Urban Heritage for Resilience and Recovery“, u kontekstu utjecaja virusa COVID-19 na gradove i obnove njihovih aktivnosti nakon globalne pandemije.

U teškom vremenu globalne krize, kako zdravstvene tako i financijske, Grad Dubrovnik u potpunosti je ostao bez glavne gospodarske grane, naglasio je gradonačelnik Franković u svom obraćanju na prvom panelu.

– U ovom trenutku počinjemo polako s obnovom turističke djelatnosti, prije dva dana Zračna luka Dubrovnik uspostavila je međunarodne letove i ove sezone očekujemo ostvarenje oko 30 posto lanjskog turističkog prometa. Potrebno je istaknuti kako je Dubrovnik grad koji se financijski iznimno oslanja na turizam, više od 80% naše ekonomije je snažno povezano s turizmom, a ostatak su različite druge oblasti koje su također posredno vezane uz turistički promet – rekao je gradonačelnik Franković.

Unatoč teškoj financijskoj situaciji, gradska uprava nije izgubila iz vida zacrtane ciljeve i potrebe grada za daljnjim razvojem u pravom smjeru, jedna je od današnjih poruka gradonačelnika Frankovića.

– Poznata vam je povijest Dubrovnika u 1991. kada je grad bombardiran, a još tada UNESCO-vi promatrači u svojim zapisima spomenuli su obnovu i budućnost Dubrovnika koji treba razmišljati kako će uvesti održivost u svoj turizam. Usprkos tome što živimo od turizma i on nam je osnovna ekonomska djelatnost, ne želimo napraviti istu pogrešku, zato je ovo teško razdoblje također odlična mogućnost promjenu i sigurno ćemo tu mogućnost i iskoristiti.

Govoreći o obnovi aktivnosti gradova, istaknuo je kako obnova i zaštita baštine ne idu jedno bez drugog, a posebno se osvrnuo na izazove koji stoje pred dubrovačkom gradskom upravom.

– Kulturna baština u Dubrovnik je u odličnom stanju i mi kontinuirano ulažemo u njenu obnovu, a u obnovi aktivnosti prije pandemije, bogatstvo baštine će zasigurno biti jedna od komparativnih prednosti gradova pod zaštitom UNESCO-a. Duboko sam uvjeren kako će se UNESCO-vi gradovi prije obnoviti nego oni drugi. Baština je uvijek privlačna, a gradovi će sada s manje gužve biti još i ljepši. Sve su to izazovi ispred nas, moram istaknuti kako smo zdravstvenu krizu dočekali spremni i dobro je riješili, a financijska kriza je tek ispred nas, ali nadam se da ćemo se s njome suočiti jednako uspješno – zaključio je gradonačelnik.

Osim Grada Dubrovnika, na prvom panelu svoja iskustva iznijeli su i predstavnici gradova Tunis, indijskog Jaipura te filipinskog grada Vigan. Sa svojom perspektivom o utjecajima COVID-19 pandemije na baštinu i održivi razvoj gradova u ovaj panel su se uključili i stručnjaci Satya Tripathi iz UN Environmenta i Cherie Nursalim iz GITI Group.

Završena diobena bilanca Dječjih vrtića Dubrovnik

Ustanova Dječji vrtići Dubrovnik završila je izradu diobene bilance, što je jedan od pravnih koraka u procesu razdvajanja gradske ustanove u djelatnosti predškolskog odgoja i obrazovanja na dvije pravne osobe. Diobenom bilancom utvrđuje se podjela nekretnina, pokretnina, financijskih sredstava te prava i obveza između postojeće ustanove koja se dijeli i novog Dječjeg vrtića Pčelica. Do konačnog razdvajanja na dvije institucije predstoji još dioba računovodstvenih djelatnosti te ishođenje suglasnosti nadležnog Ureda državne uprave.

Složeni proces razdvajanja započeo je odlukom Gradskog vijeća na sjednici održanoj 27. lipnja 2019. Ovom Odlukom osnovana je nova javna ustanova u djelatnosti predškolskog odgoja i obrazovanja Dječji vrtić Pčelica sa sjedištem u Mokošici, dok postojeća nastavlja s radom pod istim nazivom, Dječji vrtići Dubrovnik, sa smanjenim upisnim područjem. Gradonačelnik Mato Franković u ime osnivača potom je imenovao povjerenstvo od osam članova sačinjeno od djelatnika ustanove vrtića i Grada Dubrovnika, koje je zaduženo za sve potrebne predradnje za podjelu ustanove.

Dječji vrtić Pčelica obuhvaćat će četrnaest područnih odjela i to devet odjela u Mokošici, potom u Trstenom, Zatonu, na Gromači, Osojniku i Šipanu. Centralna zgrada novoosnovane ustanove bit će vrtić Pčelica u Mokošici, a privremena ravnateljica je Diana Brkić. Na novu ustanovu se prenosi vrtićka i druga pripadajuća imovina, te radnici koji rade u pripadajućim područnim odjelima s postojećim pravima i obvezama.

Podsjetimo, Dječji vrtići Dubrovnik kao javna ustanova u djelatnosti predškolskog odgoja i obrazovanja djeluje još od 1993 godine. Uzimajući i obzir ukupan broj djece koji je svake pedagoške godine u porastu, kao i broj djece po pojedinim odgojnim skupinama, ustanova Dječji vrtići Dubrovnik nije usklađena s važećim državnim pedagoškim standardom, koji kao optimalnu veličinu dječjeg vrtića definira 17 do 20 odgojnih skupina redovitoga programa ili 340 do 400 djece, odnosno za dječji vrtić s područnim odjelima 30 odgojnih skupina ili 600 djece. Stoga se infrastrukturne, formalno-pravne, kadrovske i financijske predradnje za podjelu ove institucije poduzimaju već nekoliko godina, a konačni cilj je približavanje ispunjenju pedagoških standarda u gradskim predškolskim ustanovama i time podizanje kvalitete usluge brige za najmlađe.

Gradonačelnik Franković primio predstavnike Hrvatske ratne mornarice

Gradonačelnik Grada Dubrovnika Mato Franković primio je danas zapovjednika Hrvatske ratne mornarice, kontraadmirala Iva Raffanellia i načelnika ureda zapovjednika, brigadira Darka Podruga.

Predstavnici Hrvatske ratne mornarice i gradonačelnik Franković u ovoj su prigodi porazgovarali o trenutnoj situaciji u Hrvatskoj ratnoj mornarici, aktivnostima i djelovanjima koja provode, s obzirom na krizna vremena uzrokovana epidemijom koronavirusom koja je obilježila prethodne mjesece i znatno utjecala na tok svih događanja kako u Dubrovniku, tako i što se tiče aktivnosti Hrvatske ratne mornarice.

Kontraadmiral Ivo Raffanelli i brigadir Darko Podrug iskoristili su također današnji posjet gradonačelniku Frankoviću kako bi iskazali zahvalu za prošlogodišnje svečano obilježavanje 28. obljetnice osnutka Hrvatske ratne mornarice, koje se održalo u Gradu Dubrovniku. Gradonačelnik Mato Franković istaknuo je kako mu je iznimno zadovoljstvo i čast što je upravo Dubrovnik bio domaćin takvog jednog događanja i važnog jubileja za Hrvatsku ratnu mornaricu, ali i za Hrvatsku vojsku, te je naglasio kako se o ulozi naše vojske i ratne mornarice treba više govoriti, jer su u svim teškim vremenima i nedaćama Hrvatske oružane snage oduvijek bile snažna uzdanica.

Vila Čingrija uskoro postaje centar kompetentnosti u turizmu i ugostiteljstvu

Dva Ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava za uspostavu regionalnog centra kompetentnosti u turizmu i ugostiteljstvu u Dubrovniku u ukupnom iznosu od 101 milijun kuna potpisani su danas u velikoj vijećnici Grada Dubrovnika. Ugovore su potpisali državni tajnik Frano Matušić u ime Ministarstva turizma, državna tajnica Nikolina Klaić u ime Ministarstva regionalnog razvoja i fondova EU te ravnatelj Turističko-ugostiteljske škole Dubrovnik Antun Perušina. Potpisivanju je nazočio i gradonačelnik Mato Franković u ime Grada Dubrovnika, vlasnika vile Čingrije, vrijednog kompleksa ustupljenog za potrebe razvoja centra i time podizanja razine kvalitete i konkurentnosti usluge u turizmu i ugostiteljstvu.

Ministarstvo turizma i Turističko-ugostiteljska škola Dubrovnik sklopili su ugovor u ukupnom iznosu od 72.399.069,29 kuna. Dodijeljena sredstva pokrivaju 100 posto prihvatljivih troškova koji se odnose na aktivnosti uspostave regionalnog centra kompetentnosti. Projekt se 85 posto financira sredstvima iz Europskog socijalnog fonda, a 15 posto iz državnog proračuna.

Drugim ugovorom Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije dodijelilo je TUŠ Dubrovnik sredstva u ukupnom iznosu od 29.393.973,49 HRK. Dodijeljena sredstva pokrivaju 100 posto prihvatljivih troškova koji se odnose na infrastrukturu regionalnog centra kompetentnosti. Projekt se 85 posto financira sredstvima iz Europskog fonda za regionalni razvoj, a 15 posto iz državnog proračuna.

Regionalni centar kompetentnosti u ugostiteljstvu i turizmu u Dubrovniku profilirat će se kao centar izvrsnosti koji će generirati najbolji i najkvalitetniji ljudski potencijal u turističko-ugostiteljskom segmentu gastronomije. Uspostava centra sastoji se od dva dijela, manjim dijelom uređenja infrastrukture i većim dijelom na programe koji će se provoditi u što su uključeni i strani stručnjaci, naglasio je uvodno ravnatelj škole Perušina. Centar će se graditi i opremiti u tri objekta, u postojećoj školskoj zgradi, u zgradi na Stradunu i u prostorima Vile Čingrija.

Gradonačelnik Grada Dubrovnika izrazio je zadovoljstvo realizacijom vizije Vile Čingrije kao društveno korisnog prostora javnog i obrazovnog karaktera.

– Dubrovnik je sam po sebi izvrstan, ali uvijek treba težiti boljem, kvalitetnijem i to je ono što bi nam centar kompetentnosti trebao donijeti. Uvijek smo bili prvi i trebamo nastaviti biti prvi, ne samo u Republici Hrvatskoj, nego na svjetskom tržištu. Kontinuirano obrazovanje će pridonijeti da Dubrovnik nema samo jedan restoran s Michelinovom zvjezdicom nego da ih ima puno više, kao i da turistički radnici i direktori hotela dolaze upravo iz našeg grada i ovog centra i zbog toga sam iznimno ponosan što smo se odlučili prije dvije i pol godine kupiti od RH vilu Čingriju – rekao je gradonačelnik Franković  prisjetivši se začetka same ideje o osnivanju centra upravo u ovom kompleksu. Posebno se zahvalio državnim tajnicima Klaić i Matušić, županiji, školi i svima koji su sudjelovali u ovom projektu.

Podsjetimo, Grad Dubrovnik i Dubrovačko-neretvanska županija potpisali su u rujnu 2019. Ugovor o zakupu kompleksa Vile Čingrija na vrijeme od 10 godina, dok ga je Županija u podzakup ustupila Turističkoj i ugostiteljskoj školi Dubrovnik, također na rok od 10 godina, a sve s ciljem uspostave budućeg Regionalnog centra.




Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *