Turistička zajednica grada Dubrovnika predstavlja turističku ponudu grada na sajmu Hana Tour, u Seoulu od 7. do 10. lipnja,u suradnji s Turističkom zajednicom Dubrovačko-neretvanske županije.
Hrvatski štand organizirale su Turistička zajednica grada Zagreba i Turistička zajednica Dubrovačko-neretvanske, Ličko-senjske te Šibensko-kninske županije , u suradnji s konzultantskom tvrtkom Croatia Consulting sa sjedištem u Seoulu.
Azijsko tržište od velike je važnosti za Dubrovnik, a Južna Koreja koja je jedna od top 10 zemalja s najviše posjetitelja u gradu , Hrvatsku je upoznala zahvaljujući reality showu Sisters Over Flowers, snimanom u Hrvatskoj.
Najpopularnija odredišta u Hrvatskoj za posjetiti su Dubrovnik i Plitvička jezera, a najčešći razlozi putovanja su kulturni faktori kao što su znamenitosti, muzeji, ali i prirodna baština, posebice ona pod zaštitom UNESCO-a.
Posebno je važna prometna povezanost tijekom cijele godine, s obzirom na to da je riječ o tržištu kojeg karakteriziraju cjelogodišnja putovanja, a ove godine to će dodatno biti moguće nakon uvođenja nove zračne linije aviokompanije Korean Air koja uvodi direktne letove za Zagreb od 1.rujna.
Turkish Airlines i u sljedećem zimskom redu letenja, nastavlja s povezivanjem Seoula i Dubrovnik preko Istanbula.
Štand su posjetili privremeni veleposlanik Republike Hrvatske u Koreji, Hrvoje Cvitanović te počasni konzul RH u Koreji, In-Mo Yang.
Sajam u organizaciji Hana Tour, najvećeg korejskog turoperatora, očekuje oko 100 tisuća posjetitelja u navedenom periodu.
Dubrovnik je u prošloj godini posjetilo 45 893 turista iz Južne Koreje, a ostvarili su 84 389 noćenja, uz povećanje od 8% u dolascima i noćenjima.