Turistička agencija Uniline širi svoja inotržišta u Aziji te najavljuju brojne marketinške i prodajne aktivnosti na korejskom tržištu, pri čemu navode i da se u tu svrhu vode i pregovori oko otvaranja avionske charter linije između Seula i Dubrovnika.
Podsjećaju da je prošle godine u Hrvatskoj ostvareno oko 380 tisuća dolazaka i 450 tisuća noćenja korejskih gostiju, što je za 10 posto više u odnosu na 2015. godinu, odnosno da se zadnjih šest do sedam godina bilježi povećanje za čak 30 puta.
Prenose i podatke iz istraživanja koja je u 2009. proveo VisitBritain, a prema kojemu korejski gosti destinacije biraju prema prirodnim ljepotama (66 posto), slavnim i poznatim lokacijama (60 posto), kao i lokacijama s bogatom poviješću i kulturom (59 posto).Pritom podsjećaju kako je impuls za dolazak Koreanaca u Hrvatsku bilo snimanje reality showa “The Romantic in Croatia” 2012. godine koji je potaknuo brojne grupe mladih Koreanaca da krenu u potragu za ljubavlju u više hrvatskih destinacija. Potom je uslijedilo snimanje serije “Noonas over Flowers” u kojoj nekoliko poznatih korejskih glumica putuju Hrvatskom kao backpackerice.
Serija koja je emitirana od kraja studenog 2013. do siječnja 2014., ubrzo je postala najpopularniji turistički dokumentarac u Koreji. Dva naredna reality showa snimana su potom i u 2015. godini, navodi se u priopćenju.