Croatia Airlines o letu koji je kasnio cijelu noć: Vodili smo skrb o putnicima i pružili informacije

2383

Jučer smo pisali o putnicima koji su letjeli iz Dubrovnika za Zagreb letom CA te kako avion nije poletio u 21. 10 prema rasporedu nego tek u pet sati ujutro. Kako su nam putnici tog leta kazali, nitko od odgovornih osoba im nije ustupio nikakvu informaciju zašto se kasni cijelu noć.

Upit smo poslali Croatia Airlinesu, a evo njihovog odgovora:

Aktualna kašnjenja u domaćem i međunarodnom prometu Croatia Airlinesa prvenstveno su uzrokovana radovima koji se odvijaju u MZL Zagreb te, vezano uz to, HKZP ograničava broj operacija po satu, što posljedično uzrokuje dobivanje slotova i kašnjenja u  dolascima, nekada i po par sati. Osim toga, Croatia Airlines trenutno se nalazi u razdoblju početka tranzicije i procesa zamjene flote, što je izazovan operativni scenarij. S obzirom na produljeno razdoblje održavanja vlastite flote i posljedični nedostatak kapaciteta za obavljanje planiranog reda letenja u kojem su i četiri nove sezonske linije, kao i zbog uvođenja novog tipa zrakoplova u flotu, kompanija nastoji u najvišoj mogućoj mjeri optimizirati promet sa što manje posljedica za putnike.

Svi navedeni razlozi i jučer su uzrokovali poremećaje u planiranom prometu tvrtke, uključujući i kašnjenje leta Dubrovnik – Zagreb s planiranim polaskom u 21.10 sati.  Zrakoplov planiran za taj let, zbog naslijeđenih operativnih kašnjenja tijekom dana, kasnio je u dolasku u Dubrovnik više sati, a u razdoblju iza ponoći nije mogao sletjeti u dubrovačku zračnu luku zbog jakih udara bure, koji su prelazili kompanijske kriterije za sigurno slijetanje, te je zrakoplov preusmjeren u ZL Zagreb. Prema informacijama operativnog osoblja tvrtke u ZL Dubrovnik, o putnicima se vodila skrb tijekom cijelog razdoblja kašnjenja i pružale su se raspoložive informacije u skladu s razvojem događaja tj. operativnim izmjenama u prometu. Pritom putnicima nije bilo moguće osigurati hotelski smještaj zbog prekapacitiranosti dubrovačkih hotela te je kompanija u navedenim okolnostima, a poštujući odredbe Europske regulative, preusmjerila putnike na prvi sljedeći let Dubrovnik – Zagreb, koji je obavljen jutros u 5 sati.

Croatia Airlines ispričava se svim putnicima koji su, zbog navedenih razloga, imali poremećaj u planiranom putovanju.




Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *