Kad bi svi bili kao on: pročitajte što Tomislav Debeljak, vlasnik DIV grupe nudi svojim zaposlenicima

471

Kao vlasnici DIV GRUPE, od početka svoga poslovanja naša obitelj se prema radnicima odnosila korektno i prijateljski. U svojih gotovo 50 godina poslovanja činili smo sve da bi se naši radnici osjećali članovima DIV obitelji. Nastojali smo pomoći svim našim zaposlenicima – kada god je to bilo potrebno. Budući da je u zadnjih 20 godina postojanja DIV GRUPA od pogona s 20 zaposlenih narasla i postala tvrtka koja zapošljava više od 3.500 radnika, od kojih 3.000 radi u Hrvatskoj, potpuno smo svjesni svoje uloge, kako u zajednici, a tako i odgovornosti za naše radnike i njihove obitelji.U trgovačkim društvima u kojima sam predsjednik Uprave dajem nalog, a u društvima u kojima predstavljam skupštinu – preporuku, da se u svrhu poboljšanja ukupne demografske situacije, ali i očuvanja našeg zaposleničkog kadra, kao i privlačenje novih radnika nama potrebnih zanimanja provedu dolje navedene demografske mjere:

– Svakoj našoj zaposlenici koja je zaposlena u bilo kojem od naših poduzeća temeljem Ugovora o radu na određeno vrijeme, spremni smo ponuditi Ugovor na neodređeno vrijeme u slučaju trudnoće odnosno porodiljinog dopusta. Time želimo doprinijeti sigurnosti radnog mjesta za buduće majke te otkloniti uzrok odgađanja odluke o roditeljstvu zbog straha od gubitka zaposlenja.

– Za svako novorođeno dijete našeg radnika isplatit ćemo bruto iznos od 5.000 HRK. U slučaju da oba roditelja rade kod nas – iznos se udvostručuje.

– Svakom radniku koji radi u inozemstvu ranije od 30.6.2018., a odluči se vratiti u Hrvatsku i zaposliti u nekom od naših poduzeća, uz obvezu ostanka najmanje 5 godina u RH, darivat ćemo bruto iznosom od 7.500 HRK.

– Svake godine za blagdan sv. Nikole sva djeca do 15 godina starosti naših zaposlenika bit će darivana u najvećem neoporezivom iznosu.Tom prigodom organizirat ćemo druženja i predstave kako bi im te dane učinili što radosnijima.

– Sponzorirat ćemo kulturno umjetničke i športske klubove u kojima aktivno sudjeluju djeca naših zaposlenika.

– Djecu naših zaposlenika koji pokazuju iznimne rezultate (kao učenici, studenti, znanstvenici, umjetnici, sportaši) sponzorirat ćemo (prema posebnom pravilniku) kao podršku njihovu daljnjem razvoju i napretku.

– Oboljeloj djeci naših zaposlenika donirat ćemo potrebna sredstva za podmirivanje dodatnih troškova povezanih s liječenjem.

– Našim zaposlenicima, roditeljima troje i više malodobne djece davat ćemo poseban mjesečni doplatak od 200,00 kn za treće i svako sljedeće dijete, što kroz period odrastanja i podizanja djece od strane roditelja iznosi ukupno oko 40.000kn po svakom roditelju, tj. 80.000kn ukoliko su oba roditelja zaposlena kod nas. U slučaju redovnog studiranja pojedinog djeteta dobna granica za se za tu mjeru pomiče sa 18 godina na 22 godine ili do kraja redovnog studiranja.

Osim navedenih konkretnih mjera, spremni smo:

– S Vladom RH i drugim institucijama pokrenuti inicijativu za realizaciju povoljne izgradnje stanova za naše zaposlenike koji imaju najmanje dvoje djece uz uvjet njihovog ostanka u Hrvatskoj najmanje 15 godina, te im time pomoći u rješavanju najvažnijeg pitanja za svoju obitelj, po cijenama koje se ne bi smatrale darom u naravi i bile tako oporezivane.

– Spremni smo sudjelovati u dijelu troškova dualnog obrazovanja za strukovna zanimanja iz našeg poslovanja kao podrška Vladi RH u organizaciji i reformi obrazovanja kako bi se mladima čim prije i u čime većem broju omogućilo zapošljavanje i napredak u struci.

– Na kraju, tijekom 2019. godine, a po ishođenju potrebnih dozvola, obnovit ćemo i urediti vrtić u krugu Brodosplita, za djecu naših zaposlenika, te po potrebama isto napraviti i na ostalim lokacijama DIV GRUPE.

Ove se mjere odnose na društva u Republici Hrvatskoj – iste će se, ali prilagođene tamošnjem standardu, prosječnoj plaći i ostalim parametrima – primjenjivati i u poduzećima u vlasništvu DIV GRUPE koja posluju na području drugih država.




Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *