KAD NAVALE AMERIKANCI: TZ Grada Dubrovnika prodava veganima teletinu i čudi se kao pura dreku što nema rezultata!

1196

TZ Grada Dubrovnika pohvalila se novom promotivnom kampanjom u kojoj će se tijekom slijedeća tri mjeseca promotivni film o Dubrovniku prikazivati u 73 zračne luke SAD-a na 1705 ekrana koji se nalaze na odlaznim putničkim terminalima. Naši su čitatelji bili iznenađeni ovom idejom dubrovačke Turističke zajednice, i dočekali su je s neodobravanjem.

Istim povodom našoj redakciji obratio se naš sugrađanin, turistički djelatnik ( podaci poznati redakciji ) nemilo iznenađen ovom promocijom TZ Grada Dubrovnika za američko tržište.

-Pročitavši vijest o reklamiranju Dubrovnika na tržištu SAD, u jeku pandemije, kada nije izvjesno uopće hoće li turisti moći dolaziti u EU pa tako i u Hrvatsku, mislio sam da se radi o satiričnom tekstu. Dobra fora, pomislio sam! Vidjevši da stvarno reklamiramo naše usluge na tržištu koje vjerojatno neće biti dostupno ostao sam preneražen. Turistička zajednica grada Dubrovnika reklamira bombonjere u bolnici na odjelu za dijabetičare pod parolom da oni vole slatko! Možda vole, ali ne smiju! Koliko god reklama bila upečatljiva (a realno nije) ona nema smisla ukoliko korisnik usluge nije u mogućnosti doći do nje. Ono što su trebali napraviti je ispregovarati što više direktnih linija za Dubrovnik, a tek onda kada se zna odakle se leti za Dubrovnik udariti jaku reklamnu kampanju na ciljana tržišta. Ovako oni na Maldivima prodaju zimske kapute, prodaju veganima teletinu i ko pura dreku se čude što nema rezultata. Ali, zato je boravišna pristojba 20 kuna po danu po osobi! Ma kad navale Amerikanci mirita da je 30!

Zanimalo nas je koliko je koštao promotivni film u sklopu nove kampanje Turističke zajednice, koji će se prikazivati na odlaznim terminalima, kad je snimljen i gdje se može vidjeti. Odgovor direktorice Ane Hrnić s nestrpljenjem iščekujemo i objavit ćemo ga u cijelosti.

Komentari




Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *