MIHO OBRADOVIĆ O ZAGREB BURGER FESTU: Čast mi je sudjelovati na festivalu renomiranih imena

524

Na sveopće veselje svih ljubitelja hamburgera, uskoro počinje Zagreb Burger Festival powered by Heinz. Fini miomirisi razigrat će prisutnima okusne pupoljke na zagrebačkom Strossmayerovom trgu od 14. do 24. rujna. Kreativni studio Kokoš ili jaje dovodi deset burger barova iz Zagreba, Splita, Fažane, Pule i Dubrovnika.

 A upravo predstavnik Dubrovačkog burgera je gradski vijećnik te uspješan poduzetnik Miho Obradović vlasnik ‘Barbe’ za kojeg se čulo i izvan granica Lijepe Naše. Sasvim slučajno prošle godine na prvom Zagreb Burger Festivalu se našao Miho, ideja mu se svidjela te se ove godine odlučio  prijaviti na natječaj te upao među deset burgera koji će se predstaviti u 11 dana.  No, od deset  burger barova koji će prezentirati svoje proizvode ‘Barba’ je ipak najposebniji upravo iz razloga što će od četiri proizvoda predstaviti i temelj ‘Barbe’ najpoznatiji i turistima i domaćima – hamburger od hobotnice. Rekli bismo da je ovaj festival Mihu bio suđen. 

No, s njime osim o festivalu i samom sudjelovanju popričali smo i o ‘Barbi’ te kako je sve krenuo i koja su mu jela najprepoznatljivija.

 – Moramo znati da se sve mijenja, pa tako i turizam. Naši roditelji u prijašnjim vremenima kad bi putovali, sedam dana bi boravili u jednom gradu, a danas ljudi u sedam dana slete avionom u Zagreb, obiđu cijelu hrvatsku obalu. Danas  ljudi koji na takav način putuju  nemaju vremena provesti tri ili četiri sata u restoranu, jer ako je došao u Dubrovnik provesti se 24 sata sigurno neće za to vrijeme pet sati provesti na ručku ili večeri. U 45 minuta će pokušati pojesti nešto brzo, ali isto tako kvalitetno i ne preskupo. To je današnji trend koji mladi ljudi jako preferiraju. Upravo takav način turizma prepoznao sam prije tri godine kad sam i otvorio takvu priču u Dubrovniku u koju je jako malo ljudi vjerovalo. Međutim to se danas pokazalo kao jako dobra priča – kazao je Obradović.

Prošle godine mu se kao gostu festivala ideja strašno svidjela. Kad je objavljen natječaj  poslao je  fotografije ‘Barbe’, cijelu priču i koncept . Upravo ‘Barba’ će biti zanimljiva jer su na Festivalu samo mesni burgeri, a ‘Barba’ je  priča zasebna baš kao što je i u Dubrovniku. Festival je tek drugi zaredom, no već prošle godine je postigao popularnost  što je dovelo naravno i do drugog po redu festivala.

 -Čast nam je sudjelovati na takvom festivalu, sve su to renomirana imena. Iz Zagreba sudjeluju ‘Submarine’, kultni ‘RougeMarine, ’50 Burger&Champagne bar, iz Dubrovnika tu je ‘Barba’, također dolazi ‘Arboretum’, iz Splita dolazi Toto’s burger bar, a kod njih sam prošle godine bio i gost. Super mlada ekipa koja radi vrhunski posao – kazao je Obradović te dodao: 

-Prepoznajem sebe među tih deset mladih i kreativnih ljudi koji su krenuli raditi nešto drugačije, a ne kopirati jedni druge. Pokušali smo stvoriti jedan novi trend i danas vidimo da nas mnogi pokušavaju kopirati. Sve više ljudi krade ideje, ne samo ‘Barbine’ već ideje svih onih koji žele biti drugačiji. 

Davno je Tesla rekao da mu nije žao što su ukrali njegove ideje, već što nisu imali svoje, a toga se drži i naš sugovornik Miho. Proizvod mogu iskopirati, ali kvalitetu definitivno ne, a tomu je i svjedok upravo sudjelovanje na Burger Festivalu.

-Ponosan sam što sam među tih deset  barova koji će prezentat svoje proizvode, svoje burgere. Podaci od prošle godine govore da je za tih desetak dana bilo 130 tisuća posjetitelja,  preko 50 tisuća burgera prodano za 11 dana. Zagreb je u zadnjih par godina postao turističko sjedište. Često mi moji gosti kažu da su sletjeli prvo u Zagreb, odsjeli u Zagrebu, te se onda spustili obalom i poletjeli iz Dubrovnika. Prošle godine se festival održao prvi put, ove godine to je dignuto na jedan puno veći nivo, od dana otvaranja svaki dan će se održavati koncerti. Svaki dan ima neki događaj. Prošle godine najboljim burgerom je proglašen ‘Submarine’ – kazao je vidno uzbuđen Obradović.

Također ove godine, kao i prošle burgere ocjenjuju posjetitelji koji su se došli zabaviti, probati burgere te potrošiti koju kunu. Početak festivala najavljen je za 14.rujna, a vlasnicima je svakim danom sve manje i manje vremena za pripremu. Vjerujemo da posla ima i previše oko same organizacije i pripreme.

 -Već smo se počeli lagano pripremati za otvorenje. Često smo u kontaktu iz razloga da dogovorimo još neke detalje poput radnog vremena i ostalih detalja koji nas zanimaju. Na otvorenju festivala ću biti  gore osobno, a povući ćemo i par ljudi iz ‘Barbe’. Bit će malo tijesno jer ovdje ipak sezona još uvijek traje, ali malo ćemo se stisnuti i uopće ne sumnjam da će sve dobro ispasti. Također u kontaktu smo s dva mladića koji su prvu godinu radili u ‘Barbi’ a iz Zagreba su. Bilo bi vrhunski da ljudi koji su već upoznati s ‘Barbom’ odrade gore tih deset do petnaest dana.

No, na festival ne odlaze s cijelim asortimanom već odabranim burgerima. 

-Odlazimo s četiri najprodavanija burgera lokala. Definitivno broj jedan i po čemu smo najpoznatiji jest hamburger od hobotnice kojeg pripremamo od samog otvorenja lokala. Naravno taj burger od hobotnice je proizvod čisti ‘home made’. Prvu godinu smo vidjeli da je to ljudima najzanimljivije, ali i najukusnije. Naravno prvu godinu smo mijenjali meni, izbacivali ono što se slabo prodavalo. Mogu reći da je hamburger od hobotnice taj koji je stvorio ‘Barbu’ i postao pravi brend – s ponosom je kazao Obradović.  

Osim hamburgera od hobotnice, na meniju dubrovačkog Burger Bar lokala postoji još zanimljivih morskih jela. 

-Sljedeću godinu smo dodali hamburger od jadranskih kozica sa slanutkom koji se također pokazao jako dobar i ukusan proizvod. Od prošle godine imamo hamburger od tune, s tim kad pričamo o tuni ne pričamo o tuni iz konzerve već o pravoj Jadranskoj te o srdeli. A srdela je tek specifična riba. Ljudi je ili vole ili ne vole. Nema one zlatne sredine, dok hobotnicu će svatko pojesti i reći će dobra je. Usporedio bih srdelu s kamenicom, jer i nju ili voliš ili ne voliš. Čim je čovjek zagrize odmah mu vidiš na licu je li oduševljen ili mu jednostavno nije legla. No, opet se vraćamo na burger od hobotnice koji je zaista najprodavaniji proizvod ‘Barbe’.U tri sezone ga je prodano tisuće i tisuće – kazao je ponosno Obradović. 

S osmijehom na licu i vidnom srećom Miho završava razgovor pričajući kako mu je najveće priznanje u poslu kad sjedi na skalinima ispred ‘Barbe’ i vidi turiste ili pak naše ljude koji traže ‘Barbu’. Traže taj poznati burger od hobe i u trenutku kad ugledaju lokal sreća i ushićenje je itekako vidljivo na njihovim licima jer su sretni što će i oni probati ukusna jela o kojima su čuli priče.

 -E upravo taj njihov izraz lica mi je najveće priznanje jer onda znam da radim ukusnu i kvalitetnu hranu, a što se tiče hrane to su sve obiteljski recepti koje čuva moj otac, a tako će i ostati. Ne damo ih nikome niti ikome damo da radi našu hranu na naš način – ponosno je zaključio Miho. 

Nadamo se da smo vas uspjeli nagulozat da probate Mihov burger od hobotnice ili možda nego drugo  jelo,a  ‘Barbu’ možete pronaći u Gradu u Boškovićevoj ulici. Također  sve Dubrovkinje i Dubrovčani koji žive u Zagrebu ili će se u vrijeme festivala naći gore organizatori Zagreb Burger Festival powered by Heinz  pozivaju da dođu, zabave se te pojedu koji burger, naravno ocijene ih i uživaju u glazbenom programu. Dobru zabavu želimo svima,  a Mihu što bolji plasman te reklamu.




Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *