“Način poslovanja Studenca je ispod svake razine, artikala nemaju, cijene u nebu, jadni zaposlenici!”

20029

Dvije su se naše sugrađanke (podaci poznati redakciji) danas obratile Studencu nezadovoljne njihovim poslovanjem. Oba maila prenosimo u cijelosti:

“Način poslovanja vam je nula i ispod svake razine. S vašom politikom premještanja artikala ništa postići nećete. Tipa treba obići sve pa će kupit još nesšo drugo?? Neću kupiti NIŠTA jer vrhnje za kuhanje po novome NE držite u frižideru?!

MORA vam padati promet jer proizvode koji su najbolje išli jednostavno ukidate. Sve skupa katastrofa. Jadni vaši zaposlenici!”

“Ovo sto vi prodavate u vašim prodavaonicama je ispod svake razine.Voće i povrće je za prijaviti svim mogućim inspekcijama!!!! Artikle ste doveli ispod razine koje su za svaku osudu, ali cijene su vam zato iznad svih! Premještanje i izbacivanje pojedinih artikala također nula! Zaposlenici su na rubu snage, a pojedini ne bi tu ni trebali raditi! Proizvodi nabacani po kolicima nit znaju prodavači nit kupci gdje se što nalazi!!!! I što mi je najvažnije tko je uopće vlasnik???”, pitala je druga Dubrovkinja, nastanjena u Mokošici.

Naše sugrađanke kažu kako im je zbilja žao većine trgovaca koje rade u butigama Studenca po Dubrovniku, jer ih stalno premještaju, a prvi su na udaru nezadovoljnih građana zbog visokih cijena i nedostatka potrebnih artikala.

I mi smo poslali upit Studencu, tražili smo odgovore koliko su pritužbi Dubrovčana imali od početka godine i misle li poraditi na rješenju ovih i sličnih problema, a njihov odgovor prenijet ćemo vam kad ga dobijemo.




Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *