Predstavljen Dubrovnik Pass – digitalna transformacija Dubrovačke kartice

251

Projekt digitalizacije Dubrovačke kartice, u okviru kojega je napravljen i redizajn vizualnog identiteta te prilagodba naziva – Dubrovnik Pass, predstavljen je danas u Lazaretima. Novi model omogućava jednostavnije funkcioniranje te kontrolu korištenja uključenih sadržaja, ekonomičnije upravljanje sredstvima i vremenom, efektivnije marketinške aktivnosti, kao i nadogradnju, umrežavanje te daljnji razvoj projekta, posebno u smislu upravljanja tokovima posjetitelja.

 

”Riječ je ne samo o digitalizaciji nego o digitalnoj transformaciji, jer osim što je u digitalnom obliku Dubrovnik Pass omogućuje cijeli niz pogodnosti i jednostavnijih rješenja te je riječ o još jednom od ‘smart city’ rješenja Grada Dubrovnika. Umjesto analognog sada imamo digitalni sustav, koji će omogućiti jednostavniju kupnju, prodaju, kontrolu, sustav koji donosi uštedu novca, vremena i ljudskih resursa te sustav koji će omogućiti nadogradnju”, kazala je u prigodi predstavljanja Dubrovnik Passa pročelnicu Upravnog odjela za kulturu i baštinu Grada Dubrovnika Julijanu Antić Brautović.

 

Dubrovnik Pass ima cilj objediniti sve vrste kartica u elektronskom obliku pod jednim QR kodom i omogućiti korisnicima da s jednim medijem koriste sve pogodnosti. Za realizaciju projekta angažirane su tvrtke Flomaster (rebrending i redizajn), RAO (izrada web i mobilne aplikacije), Atomski marketing i Mijić Media Consulting (digitalna strategija i online oglašavanje).

 

Siniša Lukač iz tvrtke RAO, koja je s tehničke strane pripremala ovaj projekt, pojasnio je na koji način funkcionira sustav.

 

”Govorimo o sustavu koji će se koristiti masovno i u cijelosti je digitalan, koji će se koristiti 24/7 te je zbog toga dizajn samog sustava bio prilično zahtjevan. Postoji mogućnost nadogradnje i prednost sustava je što će se moći pratiti korištenje aplikacije te je na taj način prilagođivati korisnicima. Moći će se tako i planirati posjete lokacijama u vrijeme kada su manje gužve, dobiti pregled koje su lokacije više, a koje manje posjećene i raditi onda na promociji te je upravo povratna veza, koja prije nije postojala, najveća snaga ovog sustava”, istaknuo je Siniša Lukač.

 

U tijeku je i digitalno oglašavanje Dubrovnik Passa, a predstavljajući kampanju Marjan Palić iz tvrtke Atomski marketing predstavio je način na koji je kreirana strategija, naglašavajući kako je usmjerena na one koji su već u Dubrovniku, dok će finalne brojke kampanje, koja je krenula lipnju, biti predstavljene u rujnu ove godine.

 

Kako je pojašnjeno iz Studija Flomaster, koji je radio redizajn, slijedeći logiku starog vizualnog identiteta Dubrovnik carda zadržan je osnovni kod boja koje proizlaze iz tradicionalnog poimanja „dubrovačkih boja“ tako da, iako preoblikovanjem komuniciramo novi tip usluge, referirajući se bojom na stari identitet zadržavamo komunikacijski kontinuitet. ”U procesu konceptualizacije logotipa posegnuli smo za skraćenjem naziva Dubrovnik Pass u D Pass težeći pojednostavljenju forme i širenju polja interpretacije – moguća tumačenja (čitanja) tako su sada Dubrovnik pass ali i The Pass (Di pas), kao ultimativni pass ili propusnica.”

 

Kao kompromisno rješenje u prijelaznoj fazi ili fazi navikavanja na novu uslugu privremeno će se koristiti i puni naziv Dubrovnik Pass.

 

Komentari




Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *