Predstavljena Strategija brendiranja Dubrovnika kao sportske destinacije

19

Predstavljanje “Strategije brendiranja Dubrovnika kao sportske destinacije” održalo se 13. listopada u dubrovačkoj Gradskoj vijećnici. Predstavnica agencije DURA Luna Polić Barović uvodno je predstavila projekt Brand EU, obzirom da je “Strategija brendiranja Dubrovnika kao sportske destinacije” rezultat  sudjelovanja dubrovačkih predstavnika u tom europskom projektu. Sam strateški dokument predstavio je Zrinko Čustonja, predstavnik izrađivača, Kineziološkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Na koncu je glavni tajnik Dubrovačkog saveza športova Alen Bošković predstavio sportsku priredbu DuMotion kao primjer dobre prakse. Predstavljanju su bili nazočni zamjenica gradonačelnika Jelka Tepšić i predsjednik Gradskog vijeća Marko Potrebica.

Sva su istraživanja pokazala da je brendiranje Dubrovnika kao sportske destinacije potpuno opravdano, obzirom da sportski turizam generira godišnje oko 800 milijardi dolara, čini oko 10% svjetskog turističkog prometa i raste po godišnjoj stopi od 6%. Na razini Dubrovnika je utvrđeno da tradicionalne sportske manifestacije od značaja za Grad Dubrovnik generiraju više od 25.000 noćenja godišnje.

Nakon detaljne SWOT analize, definirana su četiri strateška cilja u brendiranju Dubrovnika kao sportske destinacije:

1. Organiziranje sportskih događanja srednjih i malih razmjera,

2. Podizanje kvalitete postojećih tradicionalnih sportskih događanja,

3. Razvijanje ponude sportske baštine te

4. Izgradnja brenda i stvaranje imidža Dubrovnika kao sportske destinacije.

 

Dokument također sadrži okvirni akcijski plan za ostvarenje strateških ciljeva. Precizno su definirane mjere i indikatori za svaki strateški cilj. Najvažnije mjere su povećanje broja tradicionalnih sportskih manifestacija sa 20 na 30, organizacija četiri sportska događanja europske ili svjetske razine do 2030., povećanje broja ostvarenih noćenja sa 25.000 na 250.000 godišnje, otvaranje Muzeja vaterpola i plivanja u kompleksu dubrovačkog bazena, otvaranje multimedijskog centra o uspjesima dubrovačkog i hrvatskog sporta te jačanje organizacijskih i ljudskih kapaciteta na poslovima osmišljavanja, dovođenja i organiziranja sportskih događanja.

 

Komentari




Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *