TJEDNI PREGLED: Pri kraju uređenje gradskih plaža za sezonu, cesta za zgrade HRVI i mlade obitelji u Mokošici dobila uporabnu dozvolu, gradonačelnik održao sastanke s direktorima i ravnateljima…

194

Gradonačelnik održao sastanke s direktorima i ravnateljima

Dubrovački gradonačelnik Mato Franković, kojemu je danas prvi službeni radni dan u novom mandatu, održao je sastanke sa svim direktorima gradskih društava i ravnateljima javnih ustanova Grada Dubrovnika.

Za sva su društava i ustanove predočena financijska stanja, sva društva su likvidna te stoje puno bolje nego na početku prošlog mandata (lipanj 2017. godine), a unatoč činjenici da je iza nas petnaest mjeseci financijske i zdravstvene krize. Ravnatelji i direktori gradskih društava i ustanova ujedno su gradonačelnika Frankovića izvijestili o tijeku pripreme za sezonu.

Gradonačelnik je kazao kako od komunalnih društava očekuje brzu reakciju na komunalne probleme na koje građani budu ukazivali, a od kulturnih ustanova ponudu koja će u sezoni odgovoriti na zahtjeve i turista i građana. Dubrovački gradonačelnik i ovom je prilikom najavio reorganizaciju gradske uprave, ali samo u smjeru bržeg i kvalitetnijeg rješavanja komunalnih problema građana.

”I u ovom mandatu nadam se uspješnoj suradnji kao i do sada i da ćemo svi skupa biti spremni još bolje odgovoriti na potrebe naših sugrađana i turista, čiji povratak u značajnom broju očekujemo već ove sezone”, kazao je gradonačelnik Mato Franković.

NAZIV DRUŠTVA STANJE RAČUNA na dan preuzimanja dužnosti

 

STANJE RAČUNA NA DAN  04.06.2021. GODINE
HOTEL GRUŽ d.d. 1.104.799,34 kn 2.309.289,23 kn
UTD RAGUSA d.d. -4.024.500,00 kn 1.190.845,00 kn
DURA d.o.o. 251.934,61 kn 3.705.105,97 kn
SANITAT DUBROVNIK d.o.o. 7.208.698,00 kn

105.029,00 EURA

12.577.095 kn
VRTLAR d.o.o.        704.506,77 kn 2.080.455,00 kn
LIBERTAS DUBROVNIK d.o.o. -11.858.160,66 kn -5.497.389,53 kn
ČISTOĆA d.o.o. 13.602.523,93 kn 6.124.724,18 kn
DOMOUPRAVA DUBROVNIK d.o.o. 496.661,04 kn 544.051,60 kn
BONINOVO d.o.o. 159.375,36 kn 134.752,70 kn
VODOVOD DUBROVNIK d.o.o. 110.365,45 kn 68.776.081,72 kn
JU REZERVAT LOKRUM 14.710.605,42 kn 6.547.704,64 kn
APOS 1.190,33 kn 1.318,03 kn
JU ŠPORTSKI OBJEKTI 752.114,66 kn 1.107.434,00 kn
UKUPNO 24.008.244,31 kn

 

99.601.467,54 kn

 

U OŠ Montovjerna održan info dan o smanjenju rizika od katastrofa

U Osnovnoj školi Montovjerna danas su održane edukacije u području smanjenja rizika od katastrofa za učenike trećih razreda. U sklopu europskog projekta E-CITIJENS, edukacije je održala voditeljica Službe civilne zaštite Dubrovnik Ana Miličić.

Miličić je djeci održala prezentaciju Općih pravila ponašanja djece u slučaju potresa te ih je kroz razgovor upoznala s pravilima ponašanja u pojedinim izvanrednim situacijama. Edukacije su formom i sadržajem prilagođene uzrastu djece, ali i potrebama školskih i predškolskih ustanova. Sukladno projektnim aktivnostima u sklopu projekta E-CITIJENS koji se odnose na edukaciju lokalnog stanovništva, poseban naglasak stavljen je na temu potresa, kako povećati otpornost te na upute što činiti prije, za vrijeme i nakon potresa kako bi se povećala razina sigurnosti.

Grad Dubrovnik partner je na projektu E-CITIJENS u sklopu EU programa INTERREG V-A Italija-Hrvatska, (projekti tipa Standard) u okviru programske prioritetne osi 2. – „Sigurnost i otpornost“. Glavni cilj projekta E-CITIJENS jest povećati sigurnost hrvatskog i talijanskog jadranskog bazena od prirodnih i ljudskih uzrokovanih katastrofa kroz poboljšanje preventivnog praćenja te hitnih mjera upravljanja, iskorištavajući karakteristike društvenih mreža i medija u svrhu značajnog povećanja sposobnosti civilne zaštite u smanjenju rizika od katastrofa.

S tim u vezi, Grad Dubrovnik je osigurao nabavku vrijedne opreme za postrojbe civilne zaštite, a u svrhu povećanja spremnosti i djelovanja u slučajevima prirodnih katastrofa, točnije u slučaju potresa. Naime, Grad Dubrovnik će realizacijom projektnih aktivnosti nabaviti vibrafon i kameru za pretrage iz ruševina te šatore na napuhavanje za potrebe civilne zaštite.

Uz Grad Dubrovnik projektni partneri su: Regija Molise (IT), Splitsko – dalmatinska županija (HR), Regija Veneto (IT), Sveučilište u Splitu – Fakultet građevinarstva, arhitekture i geodezije (HR), EEIG EURelations (IT), Alma Mater Studiorum – Sveučilište u Bologni (IT), Općina Pescara (IT), Jadransko Jonska Euroregija (HR) i Agencija za ruralni razvoj Zadarske županije – AGRRA (HR).

Ukupan proračun projekta iznosi 2.846.100,00 eura, dok proračun Grada Dubrovnika iznosi ukupno 133.150,00 eura te je u 85-postotnom iznosu sufinanciran sredstvima Europske Unije.

U Osnovnoj školi Montovjerna danas su održane edukacije u području smanjenja rizika od katastrofa za učenike trećih razreda. U sklopu europskog projekta E-CITIJENS, edukacije je održala voditeljica Službe civilne zaštite Dubrovnik Ana Miličić.

Miličić je djeci održala prezentaciju Općih pravila ponašanja djece u slučaju potresa te ih je kroz razgovor upoznala s pravilima ponašanja u pojedinim izvanrednim situacijama. Edukacije su formom i sadržajem prilagođene uzrastu djece, ali i potrebama školskih i predškolskih ustanova. Sukladno projektnim aktivnostima u sklopu projekta E-CITIJENS koji se odnose na edukaciju lokalnog stanovništva, poseban naglasak stavljen je na temu potresa, kako povećati otpornost te na upute što činiti prije, za vrijeme i nakon potresa kako bi se povećala razina sigurnosti.

Grad Dubrovnik partner je na projektu E-CITIJENS u sklopu EU programa INTERREG V-A Italija-Hrvatska, (projekti tipa Standard) u okviru programske prioritetne osi 2. – „Sigurnost i otpornost“. Glavni cilj projekta E-CITIJENS jest povećati sigurnost hrvatskog i talijanskog jadranskog bazena od prirodnih i ljudskih uzrokovanih katastrofa kroz poboljšanje preventivnog praćenja te hitnih mjera upravljanja, iskorištavajući karakteristike društvenih mreža i medija u svrhu značajnog povećanja sposobnosti civilne zaštite u smanjenju rizika od katastrofa.

S tim u vezi, Grad Dubrovnik je osigurao nabavku vrijedne opreme za postrojbe civilne zaštite, a u svrhu povećanja spremnosti i djelovanja u slučajevima prirodnih katastrofa, točnije u slučaju potresa. Naime, Grad Dubrovnik će realizacijom projektnih aktivnosti nabaviti vibrafon i kameru za pretrage iz ruševina te šatore na napuhavanje za potrebe civilne zaštite.

Uz Grad Dubrovnik projektni partneri su: Regija Molise (IT), Splitsko – dalmatinska županija (HR), Regija Veneto (IT), Sveučilište u Splitu – Fakultet građevinarstva, arhitekture i geodezije (HR), EEIG EURelations (IT), Alma Mater Studiorum – Sveučilište u Bologni (IT), Općina Pescara (IT), Jadransko Jonska Euroregija (HR) i Agencija za ruralni razvoj Zadarske županije – AGRRA (HR).

Ukupan proračun projekta iznosi 2.846.100,00 eura, dok proračun Grada Dubrovnika iznosi ukupno 133.150,00 eura te je u 85-postotnom iznosu sufinanciran sredstvima Europske Unije.

Cesta za zgrade HRVI i mlade obitelji u Mokošici dobila uporabnu dozvolu

Cesta s infrastrukturom za zgrade HRVI u Novoj Mokošici nakon uspješno provedenog tehničkog prijema dobila je pravomoćnu uporabnu dozvolu.

Radovi na izgradnji priključka na gradsku cestu te 322 metra duge prometnice s parkiralištem, četiri kolna ulaza, javnom rasvjetom i hidrantskom mrežom započeli su u kolovozu 2020. godine i završeni su u ugovorenom roku.

Nova ulica se na početku zahvata uklopila u gradsku prometnicu kod novog kružnog toka, a raspolaže s četiri kolna ulaza za pristup zgradama. Širina kolnika s dva prometa traka iznosi 5,5 metara uz obostrani nogostup širine 1,60 metara. Duž ceste izvedena je oborinska odvodnja, odvodnja otpadnih voda, vodovodna i protupožarna instalacija te distributivna telekomunikacijska kanalizacija( DTK) i javna rasvjeta.

Izvođač radova bila je tvrtka Texo gradnja d.o.o. iz Mlina, stručni nadzor proveo je Institut IGH  d.d. Zagreb, a projektantski nadzor Arhitektura i graditeljstvo Goluža d.o.o. iz Metkovića. Ugovorena vrijednost radova iznosi 5.335.043,40 bez PDV-a.

Podsjetimo, izgradnja četiri zgrade u Novoj Mokošici realizira se u suradnji s Ministarstvom branitelja, a od 108 stanova njih 65 bit će dodijeljeno hrvatskim braniteljima – stradalnicima Domovinskog rata s područja Grada Dubrovnika, dok će 43 stana pripasti Gradu za program Dubrovačke stanogradnje namijenjen stambenom zbrinjavanju mladih obitelji..

Pri kraju uređenje gradskih plaža za sezonu

U tijeku su sezonski radovi na uređenju gradskih plaža i kupališta, koji su započeli sredinom travnja, a planiraju se završiti do sredine lipnja, sukladno redovitom godišnjem programu. Među prvima je sanirana cijela betonska ploča na rivi u Pilama, gdje je tijekom zimskog nevremena napravljena značajna šteta. Također su odrađeni uglavnom betonski i zidarski radovi, ali i popravljanja ograde, tuševa i slično na plaži Šulić, plaži Vile Dubrovnik, na Belvederu, Bellevueu, Splendidu, Mandraču, Mandraču za pse, Češkoj plaži u Uvali te šetnici ispred Vile Elita.

Uređene su i gradske plaže u Mokošici, Vrbici, sve plaže u Zatonu, Trstenom, Brsečinama, na Velikim Žalima, Orašcu, na Buži, Porporeli, Dančama i Komardi.

Do kraja tjedna je gotova i Buža Sv. Stjepan, Štikovica, Orašac – Hawaii. Preostaju još radovi u Lozici, Mokošica – ex Ambulanta, ispred Hotela Vis i otoci na koje se kreće sljedeći tjedan.

Obuhvaćene su sve gradske plaže, prioritetno one koje su stradale u nevremenima tijekom jeseni i zime. Obavlja se ravnanje i nasipanje žala gdje je to potrebno, betoniranje oštećenih skalina, podesta, platoa, riva, betonsko plombiranje oštećenja u moru i slično. Postavlja se plažna oprema (tuševi, skalice i kabine/svlačionice), popravljaju i postavljaju rukohvati i ograde na prilazima moru, čiste plaže i prilazi kupalištima.

Ujedno se postavljaju i psihološke brane na 30 plaža i kupališta na području Grada Dubrovnika, koje nisu pod koncesijama. Postavlja ih Div-ing, ugovorni izvršitelj usluge koja uključuje i održavanje i skidanja psiholoških brana te redoviti pregled njihovog stanja.

Iako su financijska

sredstva ograničena, Grad Dubrovnik vodi računa da sve plaže budu sređene do početka sezone kupanja.

Grad Dubrovnik postavio dizala za osobe s invaliditetom na četiri dubrovačke plaže

Sukladno odredbama Strategije za izjednačavanje mogućnosti za osobe s invaliditetom, Grad Dubrovnik svake godine na početku kupališne sezone postavlja dizala za osobe s invaliditetom na dubrovačkim plažama.

Dizala su postavljena na četiri lokacije: Zaton Veliki, kod postaje Vatrogasnog doma u Zatonu, Mandrač u Solitudu i Copacabana. Sljedeći tjedan postavit će se dizala na plažama u Donjem Čelu na Koločepu, Lopudu i Suđurđu.

Gradonačelnik Grada Dubrovnika prošle je godine imenovao Koordinacijski tim sa zadaćom svakodnevnog praćenja korištenja i međusobnog obavještavanja o stanju dizala za osobe s invaliditetom na plažama na podruju Grada Dubrovnika te za ažurnost u postupku otklanjanja možebitnih kvarova na dizalima, čime se bitno unaprijedilo funkcioniranje i održavanje dizala, na zadovoljstvo naših sugrađana i gostiju koji su osobe s invaliditetom.

 

Komentari




Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *