World Fishing Day se odvija prvi puta, a sa najmjerom promoviranja ribolova i prikazivanja najatraktivnijih svjetskih ribolovnih destinacija. Ove godine obuhvaća 24 zemlje u 24 satnom live prijenosu . Program se obraća 750 milijuna velikom gledateljstvu I kreće iz Australije i Novog Zelanda i prati sunce preko Azije, Afrike, Europe, završavajući u Americi. Centralna produkcija se vodi iz studija Fishing TV u Londonu. U programu će sudjelovati mnoge poznate ličnosti , koje se ujedno bave i ribolovom, te će pomoći svojim ugledom i prepoznatljivošću još više približiti sport i ovaj događaj javnosti.
Hrvatska će u World Fishing Day biti prisutna javljanjem u trajanju od četiri sata, direktnim javljanjem iz dubrovačkog aquatorija. Program iz Hrvatske vodi poznati engleski voditelj Tom Hunt i sam strastveni ribolovac.
U vrijeme prijenosa Thom će osim samog pecanja , govoriti o ribolovu u Hrvatskoj I prikazat će se nekoliko priloga sa atraktivnih ribolovnih mjesta iz Hrvatske, posebito sa kontinenta, koji je također zanimljiv svijetu zbog nekoliko posebnih vrsta ribe koje se mogu naći u našim rijekama I jezerima.
Glavni sponzori generalog događanja su Fishbrain i Fishing TV, kampanju vodi poznata engleska agencija kpPR http://www.katiephillipspr.co.uk/, voditelj je Rae Borras. Program uživo 23.06.2018. prikazivat će se na www.fishingtv.com , najvećoj ribolovnoj televiziji u svijetu. Iz Hrvatske se kreće u 07.05 , te javljanje traje 6 puta u slijedeća 4 sata.
Vivatina media, vlasnik prve hrvatske ribolovne televizije Fishing Croatia TV, producent je hrvatskog dijela prijenosa . Prijenos uživo iz Hrvatske podržava Hrvatska turistička zajednica, Hrvatska gospodarska komora I TZ Dubrovnik. “Nedvojbeno je kako je upravo World Fishing Day događaj koji može kvalitetno pozicionirati Hrvatsku kao idealnu destinaciju za ribolovni turistički proizvod.” (iz pisma HTZ)
Ribolov u Hrvatskoj je u poslijednjih 15 godina strpljivo planiran, te su stvorena izuzetno tražena mjesta za ribolov sa kapitalnim ribama i očuvanim okolišem. Postali smo najpoželjnija destinacija u ovom dijelu Europe za ribolov. Ribolov je 5 najvažnija industrija kojom se zarađuju milijarde dolara. Samo u Americi se godišnje troši 3 milijarde dolara za dozvole za ribolov, 5 i pol milijardi dolara na restorane i hranu,, a 8 milijardi za smještaj.
Hrvatska se priključuje svjetskom omiljenom sportu – ribolovu , a 23.06. će to i snažno objaviti sa našeg lijepog Jadranskog mora i Dubrovnika.