Autocesta u Crnoj Gori radi se punom parom, a glavni na projektu je kineski konzorciji koji će raditi Pelješki most

591

Poznata kineska kompanija CRBC nedavno je dobila službenu potvrdu o izgradnji Pelješkog mosta koji je jedan od dugoočekivanih i strateški važnih projekata za Hrvatsku. Kinezi su ovaj posao dobili zbog najjeftinije ponude, a uz to mogu se pohvaliti brojnim građevinskim projektima diljem svijeta koje su radili.

Trenutno rade kod naših susjeda u Crnoj Gori, točnije na najzahtjevnijoj dionici autoceste Bar-Boljare.  

Kineski CRBC sam je projektirao cijelu dionicu, a posebno zahtjevan dio je most Moračica koji će biti dug kilometar, a visok 162 metra. 

Glavni inženjer CRBC-a, Vlatko Cipranić, za RTL Danas izjavio je kako je most najzahtjevniji dio koji smatraju najtežom dionicom autoputa. 

-Pa ovo je jako zahtjevan objekt, sigurno najzahtjevniji na cijeloj ovoj trasi koju mi smatramo prioritetnom dionicom autoputa. Radi se o visokim stupovima, a ovdje su dosta nepovoljni klimatski uvjeti i jak vjetar tako da je inženjerski gledano veoma zahtjevan raditi na ovoj dionici. 

Na izgradnji autoceste od Podgorice do Kolašina radi 3000 ljudi, a nedostajalo je domaće radne snage pa su rupe popunili Kinezi. 

Više od 1800 Kineza radi ovom velikom projektu. Smješteni su u više kampova, a ima ih više nego što ih je službeno prijavljeno u Hrvatskoj. U kampovima imaju teretanu, menzu i igralište.  

Cipranić je istaknuo kako već tri godine radi sa CRBC-om te da je jako zadovoljan. Kaže da se kod Kineza izuzetno poštuje hijerarhija i disciplina. Veoma su zahtjevni i korektni.   

Zato Crnogorcni uopće ne sumnjaju da će Kinezi uspješno raditi na projektu Pelješkog Mosta.




Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *