Dubrovnik na listi najatraktivnijih svjetskih turističkih destinacija

101

Dubrovnik je, zajedno s još nekoliko hrvatskih gradova, i ove godine ušao u probrano društvo u okviru drugog izdanja programa Priceless Croatia i kampanje Mastercard Priceless® Cities koja nudi niz jedinstvenih i ekskluzivnih iskustava u 42 destinacije širom svijeta, dostupne iz 87 zemalja.

Tako se „biser Jadrana“ po drugi put pridružio svjetskim destinacijama kao što su Sydney, Bali, Bangkok, Rim, Pariz, Berlin, Madrid, London, Rio de Janeiro, Montreal ili New York, a ovogodišnje izdanje programa Priceless Croatia će omogućiti građanima i turistima da dožive Dubrovnik i njegovu turističku ponudu na potpuno jedinstveni način.

Naime, globalna digitalna platforma Priceless Cities nudi jedinstvena i ekskluzivna iskustva te tako među putnicima diljem svijeta promiče turističku ponudu brojnih svjetskih odredišta. Nakon registracije na internetskoj stranici Priceless Croatia (www.priceless.com), korisnici Mastercard® kartica iz cijelog svijeta imaju privilegiju sudjelovati u svečanosti otvorenja Dubrovačkih ljetnih igara u ulozi statista zajedno s ponajboljim hrvatskim glumcima, istražiti povijesne tajne Dubrovnika prilikom privatne vođene ture koja inače nije dostupna turistima, a navečer poslušati izvedbu pijaniste Daniila Trifonova kao VIP gost u Kneževom dvoru. Zaljubljenici u zvuk gitare mogu uživati kao VIP gosti na koncertu Guitarrismo, a za ljubitelje umjetnosti tu su i probe baleta „Derviš i smrt“ inače zatvorene za javnost te završni gala koncert Simfonijskog orkestra HRT-a i Camerona Carpentera na orguljama.

Platforma Priceless Croatia nudi i pogodnosti pri kupnji ulaznica za koncert Kvarteta Schumann, plesnu predstavu Rosas, predstavu „Ujak Vanja“, koncert kontratenora Andreasa Scholla i Ansambla 1700, nastupe Folklornog ansabla Linđo te završni koncert Simfonijskog orkestra HRT-a i Camerona Carpentera na orguljama.

„Kao jedan od najljepših mediteranskih gradova, Dubrovnik je ponovno našao svoje mjesto na našoj digitalnoj platformi Priceless Croatia. Kako smo i ove godine partner Dubrovačkih ljetnih igara, bio je logičan korak kreirati posebna iskustva i pogodnosti za posjetitelje ove najveće kulturne manifestacije u Hrvatskoj“, rekla je Sanja Žigić, direktorica kompanije Mastercard u Hrvatskoj, te dodala: „Na ovaj način dodatno ćemo promovirati turističku ponudu Dubrovnika, a posjetiteljima omogućiti nezaboravna iskustva koja će dugo pamtiti.“

Novo izdanje projekta Priceless Croatia nudi gotovo 50 jedinstvenih mogućnosti vezanih za smještaj, kulinarska iznenađenja u vrhunskim restoranima te brojne glazbene i kulturne sadržaje.

Osim već dostupnih iskustava i ponuda, očekuju se i brojna druga, uključujući kupnju s posebnim ponudama, jedinstvene gastronomske trenutke, zabavne obiteljske aktivnosti te pristup izuzetnim kulturnim i umjetničkim sadržajima.

Komentari




Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *