MARO KRISTIĆ: Vrijeme je takozvane pred kampanje koju u pravilu obilježavaju obećanja koja se nikada ne realiziraju

509

Vrijeme je takozvane pred kampanje koju u pravilu obilježavaju obećanja koja se nikada ne realiziraju, a zajednički im je nazivnik da sve može, ali ne odmah, nego iza izbora. No došlo je vrijeme da građani ne mogu beskrajno  čekati na njihovo izvršenje, jer razvojni projekti se ostvaruju njihovim novcem, a ne privatnim novcem onih koji su na vlasti. Iako kažu da prve laste ne čine proljeće raduje nas da gradska uprava konačno djeluje uključivo i prihvaća dobre inicijative bez obzira što one dolaze sa strane političkih oponenata te se nadamo da tako neće biti samo u predizborno vrijeme, nego da nas očekuje budućnost utemeljena na dijalogu i međusobnom uvažavanju. U tom kontekstu ugodno nas je iznenadilo prihvaćanje dva naša nedavno iznesena prijedloga  koja smo javno komunicirali u ime naših sugrađana , a to su onaj vezan uz uređenje novih komunalnih vezova za plovila te inicijativa vezana za reviziju visine iznosa boravišne pristojbe i paušala koji plaćaju privatni iznajmljivači, a koji su najviši u državi. No, nitko neće biti sretan samo zato što postoji razumijevanje gradske uprave za probleme građana, ako se oni zaista i ne riješe. Vjerujemo kako će se inicijativa vezana za boravišnu pristojbu i paušale koje plaćaju privatni iznajmljivači uspješno okončati iako je gradonačelnik trebao reagirati kada smo prvi put predlagali smanjenje ovih nameta, jer je sada porezna uprava već poslala uplatnice građanima i stvar se bespotrebno zakomplicirala. No, kada su u pitanju vezovi za plovila naših sugrađana smatramo kako nitko ne može biti zadovoljan  obećanjem  da će Grad nakon uređenja Lapadske obale, ukoliko to ne napravi Županija koja je stvarno nadležna za ovo pitanje, kupiti dva nova češlja i sudjelovati u rješenju ovog problema.  Ko živ ko mrtav do tada, jer rok za završetak radova je 36 mjeseci, a po toj dinamici pitanje nedovoljnog broja vezova bi se moglo  riješiti u sljedećih 30 godina. Stoga se gradonačelnik zaista nije trebao miješati u ovo pitanje, ako ne misli odmah pomoći u njegovom rješavanju, iako moramo naglasiti da je pitanje komunalnih vezova u nadležnosti Županije. Neovisno o tome Grad mora imati interes i jasne stavove po ovom pitanju te sudjelovati u njegovom rješavanju, a svakako bi uz pitanje komunalnih vezova u sklopu projekta uređenja i proširenja Lapadske obale trebalo riješiti i pitanje primjerene infrastrukture za izvlačenje i spuštanje plovila iz mora i u more te manjih popravaka na plovilima.

Pored svih problema, nereda i ograničenja u prostoru smatramo kako je uređenje dovoljnog broja vezova isključivo stvar volje i inicijative te da kako sve ne bi ostalo na razini predizbornog obećanja Grad i Županija odnosno nadležna lučka uprava u suradnji sa zainteresiranim sugrađanima moraju odmah krenuti u realizaciju projekta dodatnog proširenja i uređenja komunalne lučice na Batali po partnerskom modelu kako je predloženo, a sve u granicama već ranije planiranih kapaciteta. Na ovakav način, modelom zajedničkog financiranja uz korištenje dostupnih fondova i međusobnom suradnjom u razumnom roku svaki naš sugrađanin koji želi imati plovilo moći će ga kupiti bez brige hoće li moći ostvariti pravo na korištenje veza. Došlo je vrijeme kada obećanja moraju pratiti stvarna volja i poduzetne radnje u svrhu njihove realizacije. “

Most Dubrovnik

Maro Kristić

Komentari




Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *