Mokošani se žale na slab pritisak vode i loše cijevi, evo odgovora iz Vodovoda

630

Naši sugrađani koji žive u Mokošici žalili su se kako Vodovod ne kontrolira tlak u cijevima u ovom naselju te kako je mnogim Mokošanima koji žive u zgradama slab pritisak vode i imaju loše cijevi.
Kako tvrde, na sastancima Kućnog savjeta pojedini predstavnici stanara su predložili kupnju skupog sigurnosnog ventila, ali problem i dalje postoji jer je pritisak vode dobar samo na prva dva kata.
Prema njihovim tvrdnjama, obratili su se Domoupravi, koja prebacuje odgovornost na Vodovod, a kažu i kako je iz Vodovoda stigao odgovor kako njihova odgovornost prestaje od vodomjera pa dalje.

Zamolili smo dubrovački Vodovod da nam pojasni ovu situaciju. Evo što su odgovorili:

Vodoopskrbni sustav naselja Mokošica je podijeljen u dvije zone vodoopskrbe. Dio potrošača se opskrbljuje iz vodospreme Komolac koja je smještena na koti 75 m nadmorske visine, dok se drugi dio potrošača opskrbljuje iz VS Mokošica koja je na koti 130 m nadmorske visine. Na samom vodoopskrbnom sustavu Mokošice nema ugrađenih regulatora tlaka (uređaja za snižavanje tlaka), niti hidroforskih postrojenja (uređaja za povišenje tlaka) već je tlak u sustavu definiran upravo pozicijom vodosprema, koja je ostala nepromijenjena od vremena njihove izgradnje.

Ujedno ističemo kako tvrdnja da Vodovod ne kontrolira tlak u sustavu nije točna jer su diljem tamošnjeg dijela našeg sustava postavljena mjerna okna s ugrađenim mjeračima tlaka gdje u svakom trenutku dispečerski centar Vodovoda može vidjeti i kontrolirati tlak. S obzirom da su pritužbe išle na račun nižih vrijednosti tlaka, ugradnja bilo kakvog sigurnosnog ventila ne bi riješila problem jer sigurnosni ventil služi upravo za otpuštanje prekomjernog tlaka, dakle suprotno od navedene svrhe. Što se tiče pitanja nadležnosti nad sustavom, točna je informacija da je Vodovod nadležan i upravlja sustavom do brojila (vodomjera), a od brojila nadalje odgovornost za instalaciju leži na vlasnicima (suvlasnicima) same nekretnine. Dakle, za cijevi unutar zgrada nije nadležan Vodovod već stanari, dok Vodovod održava samu mrežu kroz naselje.

Za daljnje informacije o stanju ili možebitnim problemima u tom dijelu mreže neophodno je dati točnu poziciju objekta, kako bi djelatnici Vodovoda izašli na teren i utvrdili točno stanje. Stoga savjetujemo građanima kad god imaju konkretan problem da nam se jave direktno te dostave točnu poziciju objekta, kako bi im naši djelatnici mogli dati stručan savjet ili rješenje problema.

Komentari




Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *