Nikad veći interes za sadržaje Dubrovačkog zimskog festivala na društvenim mrežama

360

Uz sjajnu posjećenost svih događanja, jubilarni 10. Dubrovački zimski festival ujedno je generirao mnoštvo interesa na društvenim mrežama, a pojedini sadržaji ostvarili su i viralnost.

Tako su u proteklih mjesec dana samo video reel sadržaji na Instagramu, Facebooku i Tik Toku pregledani skoro pola milijuna puta. Kada se tome pribroji preko 100 postova i preko 700 storyja koji su svakodnevno pregledani na tisuće puta, slika adventa u Gradu poslana je diljem oduševljenog svijeta.

Najveći interes Dubrovčana i svih prijatelja Grada bio je na Badnji dan, kada je čestitka gradonačelnika Mata Frankovića uz kolendu ispred gradske vijećnice samo tog dana pregledana preko 100 tisuća puta te je prikupila tisuće likeova!

Aktivnosti na Facebooku su zahvatile preko 150 tisuća korisnika, dok je na Instagramu ta brojka s angažmanom od preko 50 tisuća korisničkih računa! Do 6. siječnja i trajanja DZF-a svi multimedijalni sadržaji će i dalje biti dokumentirani, a i Vi možete sudjelovati i tagirati profile Dubrovačkog zimskog festivala. Od ove godine DZF ima i Tik Tok račun, tako i na toj društvenoj mreži možete pogledati čarobnu atmosferu.




Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *