Promotivna kampanja TZ grada Dubrovnika, popularnost Dubrovnika na online platformama neupitna

512

U tijeku je promotivna kampanja Turističke zajednice grada Dubrovnika pod nazivom „Dubrovnik is not going anywhere, it is waiting for you“, koja se provodi putem društvenih mreža, a usmjerena je na emitivna tržišta Skandinavije, Ujedinjenog Kraljevstva, Njemačke, Slovenije i Hrvatske. Kampanja će postepeno uključivati tržišta s kojima će biti uspostavljene direktne avio linije. U prvom tjednu kampanje najbolji odjek ostvaren je na tri tržišta: njemačkom, hrvatskom i tržištu Ujedinjenog Kraljevstva. U prvih nekoliko dana od objave, video sa sloganom na društvenim mrežama TZ grada Dubrovnika kao i u promotivnoj kampanji na emitivnim tržištima pregledan je oko 180 000 puta.

Nakon što je Big7, web stranica specijalizirana za putovanja proglasila Dubrovnik najpoželjnijom Instagram lokacijom za 2019. godinu, Dubrovnik i dalje dokazuje da je popularna turistička destinacija u svijetu na većini online platformi. U razdoblju od 20. ožujka do 8. svibnja, prema istraživanju tvrtke Mediatoolkit, najviše objava o Dubrovniku ostvareno je na području SAD-a, čiji je kumulativni doseg bio 24 645 000. Također je najveći doseg objava o Dubrovniku od 4 100 000 ostvaren na području Španjolske te oko 4 000 000 na području UK. Najviši doseg objava je postignut na Facebooku, zatim na webu, Twitteru, Instagramu i You tube-u.

U tijeku je priprema posebnih promotivnih aktivnosti sa zrakoplovnom tvrtkom British Airways, kao i posebne promotivne online kampanje na nekoliko portala na hrvatskom tržištu.

Odjel za komunikacijske taktike Turističke zajednice grada Dubrovnika je u stalnom kontaktu s brojnim freelance novinarima te predstavnicima medija kao što su the Telegraph, the Sunday Times, Daily Mail, the Times, the Guardian, Metro, the Sun, the Lonely Planet, BBC Travel, AFAR, Newsweek, the New York Times te planira organizirati press trip čim se za isti stvore uvjeti.

Svakodnevno pratimo situaciju s međunarodnim letovima, što nam je najvažniji pokazatelj trendova turističih kretanja u nadolazećem periodu. U suradnji s Gradom Dubrovnikom razrađujemo koncept dodatnih pogodnosti za naše posjetitelje, kao i daljnje promotivne aktivnosti na stranim, ali i na domaćem tržištu” , kazala je direktorica Turističke zajednice grada Dubrovnika Ana Hrnić.




Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *