RAGUŽ: Odnos TZ prema sportu je žalostan, a država se maćehinski odnosi prema Dubrovniku

729

Gradski vijećnik i predsjednik DUSTRE prokomentirao je izlaganje Ane Hrnić i trenutnu situaciju s turizmom u Dubrovniku.

– Čestitam direktorici TZ-a na samom dolasku, jer to prije nismo imali prilike čuti. Dobro je porazgovarati o navedenoj temi. Ono što bih ja volio čuti je gdje se vidimo u narednih pet ili deset godina, a da ne koristimo četiri magične riječi, a to su: sunce, more, zidine i Game Of Thrones. Nešto što smo imali prije trideset aktualno, danas nije. Svijet se brzo mijenja, Ako o nečemu mogu govoriti i s puno samopouzdanja je marketing. Prva lekcija koju sam naučio jest da riječ ne ne koristite u promotivne svrhe. Slogan: Dubrovnik ne ide nigdje, tu smo već na prvoj stepenici pali, jedan slogan koji nije kratak niti upečatljiv. Pogledajmo kako je to napravila Slovenija, ovdje pričam o TZ i na državnom nivou. Odnos TZ prema sportu je žalostan. Da zaustavite deset turista u gradu, njih 9 od 10 bi navelo Luku Modrića kao najpoznatijeg Hrvata. U Dubrovniku ne možete nigdje kupiti njegov dres. Magic Johnson dođe u Šibenik, traži dres Dražena Petrovića i ne može ga naći. Svaki celebrity koji dođe u grad, je li problem da mu se pošalje boca šampanjca, njegovoj boljoj polovici buket cvijeća? Imali smo ove godine u Dubrovniku bez obzira na krizu i Rod Stewarta i OvereEma i Owena Wilsona..Prošle godine Ronaldo, kojeg prati 230 milijuna ljudi, to je brend! On objavi sliku i ne kaže na kojoj se lokaciji nalazi. Zašto? Pa nitko ga nije pozdravio, nitko nije rekao: “Dobro nam došao”. Čovjek nije dobio potrebnu pažnju. Mi se za 2021. moramo pripremiti na ovakvu sezonu kakva je bila i ova, daj Bože da bude drugačije. Mogli smo samu situaciju oko korona krize bolje iskoristiti, na primjer park Gradac, koktel partiji, majke s djecom, čitaonice, druženja..To ne ovisi o novcima iz proračuna. Libertas ne prodava online karte, zidine ove godine konačno upoznale internet prodaju! Amo pogledati kako će Austrija predstaviti sebe sad ovu zimu, tijekom i za vrijeme ove korona priče. TZ ima novac za trošenje, njima neće nitko zamjeriti ako se kvalitetno troše novci. Uzmite najbolju marketinšku agenciju, budite bolji od Rovinja, Pule, Opatije… Za 2021. treba omogućiti posjetiteljima virtualnu šetnju po muzejima, sigurno bi privuklo eventualne goste, a ne mora biti besplatna. 

Država se i dalje maćehinski odnosi prema Dubrovniku, Španjolska je svojim udaljenim mjestima dala poseban porezni režim, nemamo autoput, brzu cestu, ne pripadamo matici zemlji kao ostali. Zahvaljujem svim dubrovačkim političarima koji su bili na ministarskim ili briselskim funkcijama, a bilo ih je puno, na svemu ovome, jer su već na check-inu u Čilipima zaboravili na svoj grad. Svaka čast Kalmeti, voljeli ga ili ne, on je za svoj grad napravio sve, dodao je Raguž.




Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *