Iskustva s iznajmljivačima u ljetnim mjesecima doista su raznolika. S jedne strane smo tako okruženi pričama o razularenim gostima koji iza sebe ostavljaju unajmljene apartmane gotovo neprepoznatljive, uništene i prljave. No, ima i drugačijih priča.
Neugodno iskustvo s ljetovanja u Dubrovniku ispričao je jedan čitatelj kojeg je više od same prljavštine i nereda koji je zatekao po dolasku u apartman, šokirao nekorektan odnos vlasnice istog.
Nažalost, po dobroj staroj špranci koja se svodi na vrlo jednostavnu računicu – u ljetnim mjesecima treba zaraditi što više – a što u prijevodu zapravo znači “oderi gosta pod svaku cijenu”, funkcionira još uvijek znatan dio iznajmljivača na Jadranu.
Ovo je ispovijest mladića koji je, zgrožen ponašanjem i stanjem apartmana kojeg je unajmio u Dubrovniku, poslao fotografije i u mailu ispričao svoje iskustvo s odmora, za kojeg je, nakon svega, zaključio da je uništen.
Naime, Danijel J. sa svojim je prijateljem unajmio apartman u Dubrovniku, no ne putem popularnih stranica za traženje smještaja poput Bookinga ili Airbnb-a pa svoje komentare i ocjenu smještaja nije ni imao priliku javno ostaviti. Najprije mu je zasmetalo što im je vlasnica stana, piše net.hr, dogovorenu cijenu od 50 eura po danu naplatila 380 kuna iako je tečaj bio 7,39. Razliku od desetak kuna u drugim okolnostima vjerojatno ne bi ni primijetio, no ovog je gosta po dolasku u apartman zgrozila količina prljavštine koja ih je dočekala pa mu je i taj dio zasmetao.
Šokirani Danijel poslao je vlasnici e-mail u kojem je naveo sve svoje primjedbe, no ona ga je jednostavno ignorirala. Na mail nikad nije odgovorila, cijeli članak pročitajte OVDJE.