Strategija brendiranja Dubrovnika kao sportske destinacije rezultat Projekta Brand EU

251

Završni partnerski sastanak projekta Brand EU, na kojem su sudjelovali predstavnici Grada Dubrovnika  Miho Katičić i Vlaho Margaretić te predstavnica Dubrovačke razvojne agencije Luna Polić Barović, održao se u Dubrovniku 1. i 2. rujna. Sudionici projekta iznijeli su praktične primjere dobre prakse u brendiranju svojih destinacija, a nakon diseminacije i evaluacije učinaka projekta, usuglašen je završni dokument projekta Brand EU.

Rezultat sudjelovanja dubrovačkih predstavnika u projektu Brand EU je dokument “Strategija brendiranja Dubrovnika kao sportske destinacije”. Zamjenik pročelnika Upravnog odjela za obrazovanje, šport, socijalnu skrb i civilno društvo Miho Katičić informirao je projektne partnere o glavnim ciljevima i mjerama ovog strateškog dokumenta, kojeg su, u koordinaciji s dubrovačkim timom, izradili vanjski suradnici s Kineziološkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu Zrinko Čustonja i Dario Škegro. Sva su istraživanja pokazala da je brendiranje Dubrovnika kao sportske destinacije potpuno opravdano, obzirom da sportski turizam generira godišnje oko 800 milijardi dolara, čini oko 10% svjetskog turističkog prometa i raste po godišnjoj stopi od 6%. Na razini Dubrovnika je utvrđeno da tradicionalne sportske manifestacije od značaja za Grad Dubrovnik generiraju više od 25.000 noćenja godišnje.

Nakon detaljne SWOT analize, definirana su četiri strateška cilja u brendiranju Dubrovnika kao sportske destinacije:

1. Organiziranje sportskih događanja srednjih i malih razmjera,

2. Podizanje kvalitete postojećih tradicionalnih sportskih događanja,

3. Razvijanje ponude sportske baštine te

4. Izgradnja brenda i stvaranje imidža Dubrovnika kao sportske destinacije.

Dokument također sadrži okvirni akcijski plan za ostvarenje strateških ciljeva. Precizno su definirane mjere i indikatori za svaki strateški cilj. Najvažnije mjere su povećanje broja tradicionalnih sportskih manifestacija sa 20 na 30, organizacija četiri sportska događanja europske ili svjetske razine do 2030., povećanje broja ostvarenih noćenja sa 25.000 na 250.000 godišnje, otvaranje Muzeja vaterpola i plivanja u kompleksu dubrovačkog bazena, otvaranje multimedijskog centra o uspjesima dubrovačkog sporta te jačanje organizacijskih i ljudskih kapaciteta na poslovima osmišljavanja, dovođenja i organiziranja sportskih događanja.

Komentari




Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *