SUPROTNI STAVOVI MAJKI LAPADSKE ŠKOLE Trebaju li i roditelji sudjelovati u projektima, zadacima i domaćim radovima

155

Dalmacija danas objavila je 5.ožujka tekst pod naslovom “Ovo se očekuje da odradi 11-godišnjak? Za ovo bi se obitelj i pola ulice trebali uhvatiti posla!” u kojem se majka djeteta koje pohađa Lapadsku školu ljuti zbog projekata i zadataka koje dobijaju djeca, a zapravo ih doma rade roditelji. 

“Kakav školski sustav imamo kada je normalno da djeca dolaze doma sa zadatkom (praktični rad) kojeg mame, a često niti tate ne mogu napraviti ili trebaju izdvojiti više sati da bi uspjeli bar približno uraditi nešto što će biti slično zamišljenome? Radovi zbog kojih roditelji zovu poznanike stolare da pripomognu … Kupiti drvo, lijepilo, opremu za obradu drva… Kada završe ljuti na sebe, na dijete i na školu poanta je poslati ga s radom u školu (pa nek se veseli ocijeni). Što smo ga pritom naučili? I koja je poanta rada? Imaju li za pravo nastavnici svaki mjesec meni kao roditelju davati domaći rad i ako ga ne napravim mome djetetu dati negativnu ocjenu (jer je nemoguće da dijete samo uopće pokuša ovako nešto uraditi)? Kome se uopće obratiti i reći NE, neću više izrađivati makete grada, drvene vjetrenjače, dizalice i kućice za ptice koje nakon pregleda bacim u smeće, a dijete je jedino shvatilo da je tim radom opteretilo mene i kada se vrati doma viknut će “Hey, mama/tata dobili ste 5 (ili neku drugu ocjenu)”. Većinom se ti radovi odrađuju u školi s nastavnikom i tako je nekada bilo dok sam ja bila učenik, ali ovdje je objašnjenje da ih djeca odrade doma i druže se s roditeljima. Ma koje druženje? Aritmija čim spomenu da su dobili novi izazov (i ne kod mene već kod svih roditelja isto)! I kako ti nastavnici nekog predmeta (kao sto je tehnički) imaju za pravo sebi dati da nametnu način na koji će NETKO provesti vrijeme sa svojim djetetom? Svi smo loši roditelji i na njihov poticaj ćemo provesti vrijeme sa svojim djetetom jer inače to ne radimo? Znam da ću i dalje imati aritmije i piluckati daskice i da se neće ništa promijeniti, al’ sam toliko ljuta da mi je sve ovo napisati bar malo olakšalo dušu” – stoji u pismu majke lapadskog učenika.

Na redakcijski mail Dubrovnik Insidera stigao je mail majke koja tvrdi suprotno, a prenosimo ga u cijelosti: 

Čitajući komentar nezadovoljne majke,koja se oglasila na portalu DALMACIJA DANAS ….osjetila sam potrebu da se i ja izjasnim. Dijete mi pohađa O.Š.Lapad,a mogu iznijeti samo riječi hvale. Konkretno,što se tiče tehničke kulture,mogu samo reći da imamo sreću da imamo takvu profesoricu,koja je djeci i roditeljima vratila trenutke druženja,trenutke koji su se u današnje vrijeme izgubili….jer djeca znaju samo mobitele držati,niti olovku ne drže pravilno. Je li se dotična majka zapitala postoji li plan i program predmeta,je li se zapitala zasto prof.dava domace radove?! Očito da nije,jer da jest ne bi se ovako oglasila,nego bi shvatila koliko je to “zdravo”za motriku i za razvijanje mašte. Prvenstveno,domaći radovi nisu za roditelje,već za djecu,a nasa profesorica uvijek više cijeni rad djeteta,nego “stolara”,HVALA JOJ NA TOME !!! Nije potreba ovako iznositi svoje negativne i frustrirane stavove,vec pustiti djeci na volju i neka upotrijebe maštu,a dapače i roditelji neka se uključe pa kvalitetno provedu vrijeme sa svojim djetetom. Je li se nezadovoljna majka žalila profesorima povijesti,geografije,hrvatskog…nije?! Koliko je tamo suvišnih podataka? Ne,nego baš na društveni (po meni)predmet….promislite dobro!!!! Koliko sam upoznata s rasporedom svog djeteta ,djeca rade na satu većinu radova,a tehničku kulturu imaju jedan sat u tjednu,rijetko doma išta rade. Ja kao roditelj bi voljela da je toga i više za domaće radove da se svi zajedno uključimo. Na prste jedne ruke mogu izbrojati domaće radove koji su se morali doma izraditi. Tako da ova izjava nije ni približno točna. Zadovoljna čitateljica!

 

Komentari




Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *