TJEDNI PREGLED: Obilježena 30. obljetnica osnutka Odreda naoružanih brodova, u Brsečinama se razvija ekološki održivi projekt Dubrovnik-Elafiti Gate, pokrenuto javno savjetovanje za razvoj sustava civilne zaštite…

348

U Dubrovniku održan poslovni sastanak Hrvatske mreže zdravih gradova na temu “Resursi za duševno zdravlje u zajednici”

26. poslovni sastanak Hrvatske mreže zdravih gradova na temu “Resursi za duševno zdravlje u zajednici” održao se u Dubrovniku 16. i 17. rujna.

Poslovni sastanak otvorila je zamjenica gradonačelnika Grada Dubrovnika Jelka Tepšić, istaknuvši primjere dobre prakse u skrbi za mentalno zdravlje koje provodi Grad Dubrovnik, prvenstveno programe i aktivnosti koje se temelje na strateškim dokumentima, kao što su Strategija za izjednačavanje mogućnosti za osobe s invaliditetom Grada Dubrovnika i Lokalni program za mlade “Mladi i Grad skupa”, te skrb Grada Dubrovnika za sve ranjive skupine stanovništva za vrijeme pandemije.

Uvodna izlaganja na temu poslovnog sastanka održali su predstavnici Ministarstva zdravstva, Ministarstva rada, mirovinskog sustava, obitelji i socijalne politike te Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, nakon čega su svoje primjere iznijeli predstavnici hrvatskih zdravih gradova.

Poseban dio sastanka bio je posvećen dubrovačkim primjerima dobre prakse u području skrbi o mentalnom zdravlju u lokalnoj zajednici. Tako je Siva Capurso iz Poliklinike za zaštitu mentalnog zdravlja djece i mladih iznijela prezentaciju “Mentalno zdravlje djece i mladih za vrijeme pandemije”, Martina Dumančić Vranješ, voditeljica Županijskog vijeća za preventivne programe u školama, predstavila je program “Prevencija u očuvanju mentalnog zdravlja svih dionika odgojno obrazovnog sustava”, Suada Salčić, voditeljica savjetovališta za djecu i mlade pri Centru za mlade Dubrovnik, iznijela je primjere edukativnog rada i psihološke pomoći mladima, Marko Grgurević, djelatnik Upravnog odjela za obrazovanje, šport, socijalnu skrb i civilno društvo, zajedno s predsjednicom i članicama dubrovačke udruge Lukjernica, predstavio je rad te udruge s osobama narušenog duševnog zdravlja, dok je dr. Irena Primorac Bošnjak iz Odjela za mentalno zdravlje dubrovačkog Zavoda za javno zdravstvo kroz prezentaciju “Mentalno zdravi u zdravom gradu” iznijela rezultate istraživanja o mentalnom zdravlju te brojne aktivnosti koje se provode radi očuvanja mentalnog zdravlja. Sudionici sastanka pohvalili su raznovrsnost, sveobuhvatost poduzetih mjera i predanost svih dubrovačkih dionika u skrbi za duševno zdravlje u lokalnoj zajednici.

U sklopu poslovnog sastanka održan je i sastanak predsjedništva Hrvatske mreže zdravih gradova, na kojem su članovi predsjedništva dali prikaz stanja i aktivnosti u gradovima i županijama članovima Mreže tijekom 2021.

Sajam tradicijskih obrta i rukotvorina

Dubrovačka razvojna agencija DURA, u suradnji s Gradom Dubrovnikom, organizira Sajam tradicijskih obrta i rukotvorina 25. i 26. rujna 2021. u prostoru Lazareta Dubrovnik. Ulaz na sajam i prigodne radionice je besplatan. Prijavu na radionice potrebno je poslati putem email adrese radionice@dura.hr do petka 24. rujna.

Sajam tradicijskih obrta i rukotvorina okuplja obrtnike i udruge koji se bave tradicijskim djelatnostima i predstavljaju polugu razvoja i jačanja održivosti grada Dubrovnika kao svjetski poznate destinacije.

Program sajma 

 

Subota 25.9.

Radionice / Workshops

15:00 DEŠA Pro – Konavoski vez / Konavle embroidery

16:30 Atelier Peridot – Izrada nakita / Jewellery making

Zabavni program / Entertainment

11:00 FA Linđo: ples „Linđo“ / Traditional dance

17:00 Klapa Kaše – koncert / Traditional a capella singing – concert

 

Nedjelja 26.9.

Radionice / Workshops

10:00 Udruga DART, Artur Sebastian Design, Dubrovnik Tours & Art – Izrada maski i izložba „Hrvatske bajke“ / Mask making & „Croatian Fairytales“ exhibition by S.Hudspeth

11:30 Filluart – Izrada minijaturnih vilenjaka i patuljaka

Zabavni program / Entertainment

11:30 FA Linđo – „Bunjevac“ – Traditional dance

Ovaj događaj dio je pilot akcije projekta S.LI.DES. – Pametne strategije održivog turizma u živucim kulturnim destinacijama koji je financiran sredstvima iz programa EU Interreg Italija-Hrvatska. Cilj ovog projekta je poticanje prekogranične suradnje kulturnih destinacija s programskog područja i zajedničko planiranje pametnih strategija za podršku održivijeg i uravnoteženog teritorijalnog razvoja kroz promicanje materijalne i nematerijalne kulturne baštine, a s posebnim naglaskom na baštini koja oblikuje identitet destinacije – obrtničkim djelatnostima.

Jubilarna deseta Zelena čistka u sklopu Svjetskog dana čišćenja – World CleanUp Day – u Gradu i na otocima

Upravni odjel za urbanizam, prostorno planiranje i zaštitu okoliša Grada Dubrovnika je desetu godinu zaredom organizirao akciju Zelena čistka, u sklopu Svjetskog dana čišćenja – World CleanUp Day, koji se održao 18. rujna 2021. godine.

Ovogodišnja Zelena čistka je organizirana temeljem pisma namjere potpisanog od strane gradonačelnika Mata Frankovića.

Akcija je održana na području grada Dubrovnika na više lokacija u suradnji s Udrugom DART, Udrugom ljubitelja prirodnih ljepota i tradicije, Gimnazijom Dubrovnik, profesorima i studentima RIT Croatia, Javnom ustanovom Rezervat Lokrum, Javnom ustanovom za upravljanje zaštićenim dijelovima prirode Dubrovačko-neretvanske županije, tvrtkom Čistoća Dubrovnik, Lučkom kapetanijom Dubrovnik i tvrtkom Cian d.o.o. Split.

Hrvatsko planinarsko društvo Dubrovnik i Hrvatsko planinarsko društvo Sniježnica također su se odazvali ovoj inicijativi, a akcije čišćenja planiraju provesti sljedeći vikend.

U ovoj akciji sudjelovalo je oko 100 volontera na više lokacija (Lokrum – podmorje i obala uvale Portoč, Srđ – serpentine, Koločep – Donje Čelo, Šipan – Suđurađ i područje oko zgrade RIT Croatia).

U akciji na Lokrumu, uz djelatnike Javne ustanove Rezervat Lokrum, sudjelovali su i članovi Ronilačkog kluba Dubrovnik, djelatnici brodice čistaća mora – EKO-C2, tvrtke CIAN i članovi Udruge ljubitelja prirodnih ljepota i tradicije. Ronioci su izranjali otpad s morskog dna, čiji najveći udio čini plastični otpad. Dodatnu vrijednost akciji u Portoču, činilo je i sudjelovanje predstavnika razvojne agencije DUNEA i Sveučilišta u Dubrovniku koji su analizirali prikupljeni otpad iz mora u okviru projekta SeaClear.

Na ostalim lokacijama prikupljen je također otpad iz mora naplavljen na obalu te miješani komunalni i ambalažni (plastika i staklo) otpad pronađen na šumskim stazama.

Tijekom ove akcije primijenjena je Odluka o ograničavanju korištenja jednokratne plastike za Grad Dubrovnik te ustanove i trgovačka društva u (su)vlasništvu Grada čime se dodatno potiče razvijanje svijesti o zaštiti okoliša i onečišćenju plastikom. Ovom prilikom nije se koristila plastična ambalaža za jednokratnu uporabu, osim nužnih vreća za otpad.

Upravi odjel za urbanizam, prostorno planiranje i zaštitu okoliša Grada Dubrovnika zahvaljuje svim sudionicima i volonterima na sudjelovanju.

Pokrenuto javno savjetovanje za razvoj sustava civilne zaštite

Grad Dubrovnik uputio je prijedlog Smjernica za organizaciju i razvoj sustava civilne zaštite na području Grada Dubrovnika za razdoblje od 2021. do 2024. na javno savjetovanje, koje ostaje otvoreno do 19. listopada 2021.

Smjernice određuju smjer razvoja sustava civilne zaštite u Gradu Dubrovniku u okviru jedinstvenog sustava civilne zaštite u Republici Hrvatskoj. Polazište za razvoj sustava je Procjena rizika od velikih nesreća za područje Grada Dubrovnik te Plan djelovanja civilne zaštite Grada Dubrovnika i godišnja analiza stanja sustava civilne zaštite Grada Dubrovnika. Smjernice su osnova za izradu financijskih planova za financiranje sustava civilne zaštite na području grada Dubrovnika.

Razvoj sustava predviđa maksimalno korištenje suvremene tehnologije u segmentima od interesa za sustav civilne zaštite Grada Dubrovnika, a osobiti se naglasak stavlja na povezivanje postojećih baza podataka i sustava kojima će se omogućiti informiranje stanovništva.

Tekst prijedloga Smjernica i obrazac za javno savjetovanje mogu se pronaći OVDJE.

Upućen javni poziv gospodarskim subjektima za razvoj nove ponude za digitalne nomade

Grad Dubrovnik, putem Upravnog odjela za turizam, gospodarstvo i more objavljuje Javni poziv za sudjelovanje gospodarskih subjekata u oblikovanju ponude Dubrovnika kao destinacije za digitalne nomade. Navedenim Pozivom pozivaju se svi zainteresirani subjekti na iskazivanje interesa putem ponuda, odnosno pogodnosti koje uključuju smještaj, ugostiteljstvo, prijevoz, trgovinu i druge društvene i uslužne djelatnosti u turizmu, koje bi privukle digitalne nomade da za mjesto boravka odaberu upravo Grad.

Naime, izmjenom zakonske regulative 1. siječnja 2021. Republika Hrvatska uvela je vize koje reguliraju privremeni boravak tzv. digitalnih nomada, čime je postala tek peta zemlja na svijetu koja je viznim režimom uredila tržište koje trenutno obuhvaća 4,8 milijuna ljudi, a na kojem bi se u budućnosti moglo naći 17 milijuna ljudi. Inicijativa Vlade RH pokrenuta je iz razloga što sve više ljudi u svijetu radi isključivo online, a na dodatno povećanje interesa za ovim specifičnim načinom života dodatno je utjecala pandemija virusa COVID-19.

Sa svojim geografskim položajem, prirodnom i kulturnom baštinom i sigurnim okruženjem za ugodan život, Dubrovnik zasigurno ima perspektivu postati jedna od najpoželjnijih destinacija za digitalne nomade, uz brojne benefite za lokalno stanovništvo. U cilju diversifikacije turističke ponude te nastojanja da postane cjelogodišnja destinacija, Grad Dubrovnik je kao jednu od svojih turističkih niša prepoznao upravo digitalne nomade, zbog čega je 2020. organizirao posebnu konferenciju na kojoj se raspravljalo o digitalnim nomadima te realizirao projekt ”The Dubrovnik digital nomad-in-residence” koji je polučio uspjeh i privukao pozornost međunarodne javnosti.

Za pozicioniranje na ovom tržištu, uz izvrsne komunikacijske tehnologije koje razvija Grad Dubrovnik, potrebna je prilagodba, praćenje trendova i zahtjeva tržišta ovog segmenta turizma. U tom kontekstu, važna je uključenost poslodavaca u oblikovanje ponude koja privući digitalne nomade i konačnici ostvariti benefite i za cjelokupnu zajednicu.

Podnositelji prijava dužni su dostaviti podatke svoje tvrtke ili obrta te iskaz namjere za sudjelovanjem u  ovom projektu s pogodnostima koje kod njih mogu koristiti registrirani digitalni nomadi.

Prijave se zaprimaju na e mail: digitalni.nomadi@dubrovnik.hr do 30. rujna 2021. godine.

PRIJAVITE SE Radionica za građane o programu sufinanciranja energetske obnove obiteljskih kuća

U tijeku su prijave za besplatnu radionicu za građane, koja će se održati u četvrtak, 30. rujna 2021. godine, u prostoru Studentskog doma u Dubrovniku, dvorana Akademis, Marka Marojice 2b, s početkom u 10:00 sati, na temu programa sufinanciranja energetske obnove obiteljskih kuća. Djelatnici Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost predstavit će sve uvjete sufinanciranja, s naglaskom na popis potrebne dokumentacije i način prijave na javni poziv, nakon čega će građani imati priliku postavljati i konkretna pitanja.

Prijava na radionicu je obavezna putem LINKA.

Radionica se organizira u skladu s važećim epidemiološkim mjerama.

KAKO DO BESPOVRATNIH SREDSTAVA ZA ENERGETSKU OBNOVU OBITELJSKIH KUĆA?

Energetskom obnovom vašeg doma možete uštedjeti od 30 do 60% na režijama, povećati udobnost i stanovanja, ali i očuvati okoliš.

Znate li da za takvu obnovu vaše kuće možete dobiti bespovratna sredstva od Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost?

Na stranicama www.fzoeu.hr je objavljen novi Javni poziv za financiranje projekata obnove i korištenja obnovljivih izvora energije i do 60%.

Tko se sve može prijaviti i na koji način, možete saznati i na besplatnoj radionici koja će se u Dubrovniku održati u četvrtak 30. rujna 2021.

Podnošenje prijava na Poziv započinje 14. listopada 2021. godine u 9:00 sati, isključivo putem sustava za e-prijavu.

Zahvala i posljednji pozdrav kapetanu „broda nade“

Gradonačelnik Grada Dubrovnika Mato Franković uputio je prigodnu poruku sućuti uz smrt kapetana Damira Jovičevića, zapovjednika trajekta „Slavija“, predvodnika Konvoja Libertas:

„S tugom smo primili vijest kako nas je napustio kapetan Damir Jovičević. Povijest Dubrovnika i Republike Hrvatske pamtit će ga kao zapovjednika „Slavije“, broda koji je predvodeći Konvoj Libertas u ranjeni i opkoljeni grad, u najtežim vremenima, donio prijeko potrebnu nadu.

Humanitarna akcija Konvoj Libertas ukorijenjena je duboko u srcima Dubrovčana zbog osjećaja zajedništva i nagovještaja slobode koja nam je pružena uplovljavanjem „Slavije“ i drugih brodova. Tog dana, 31. listopada 1991., svijet je saznao pravu istinu o gradu koji je branio svoju slobodu.

Dubrovnik će zauvijek pamtiti i sve što je kapetan Jovičević činio od samog početka napada na Grad i  blokade u Domovinskom ratu. Zahvaljujući njegovoj, ali i velikoj hrabrosti cijele posade, naš grad nikad nije bio u potpunosti odsječen od ostatka Hrvatske.

U ime Grada Dubrovnika i moje osobno ime izražavam iskrenu sućut.

Gradonačelnik

Mato Franković“

Obilježena 30. obljetnica osnutka Odreda naoružanih brodova

Polaganjem vijenaca i paljenjem svijeća kod spomen križa na groblju Boninovo, ispred broda Sveti Vlaho i na Orsanu, zajedno s pripadnicima Odreda naoružanih brodova, dubrovački gradonačelnik Mato Franković i pročelnik Upravnog odjela za obrazovanje, sport, socijalnu skrb i civilno društvo Dživo Brčić, odali su počast poginulim dubrovačkim braniteljima, pripadnicima legendarnog ONB-a, koji danas obilježava 30 godina od osnutka.

Tog 23. rujna 1991. prvi put je u ratnu misiju isplovio gliser Odreda naoružanih brodova, Sv. Vlaho, koji je za tu svrhu prenamijenjen u Atlasovu brodogradilištu u Mokošici.

U sastavu ONB bile su ukupno 22 dobro opremljene brodice raznih veličina s ukupno 117 pomorskih dragovoljaca. Zadaća odreda bila je probijanje pomorske blokade i uspostava morskog koridora za dopremanje hrane, lijekova, naoružanja i streljiva. Pripadnici Odreda prevozili su gliserima ranjenike te branitelje koji su dolazili braniti Dubrovnik.

Tijekom izvršenja brojnih zadaća poginulo je pet pripadnika, procjenjuje se da su tijekom svog djelovanja od rujna 1991. pa do prosinca 1992. gliseri Odreda prešli preko 50.000 nautičkih milja, prevezli više od 5 tisuća civila, ranjenika i vojnika te prebacili više od 4 tisuće tona raznog tereta. Najvažnije uporište Odreda bio je otok Jakljan.

Odred naoružanih brodova odlikovan je 2006. Redom Nikole Šubića Zrinskog za iskazano junaštvo u Domovinskom ratu. Gliser Sv. Vlaho danas je obnovljen i izložen u parku na Batali, a uz njega se nalazi i spomen ploča poginulim braniteljima pripadnicima HRM-a poginulim u obrani Grada.

Zamjenica Tepšić otvorila Izložbu u muzeju ”Rupe”

Zamjenica dubrovačkog gradonačelnika Jelka Tepšić otvorila je sinoć u Etnografskom muzeju, žitnici ”Rupe”, izložbu ”Hrvatsko djevojačko ruho u Bosni i Hercegovini i hrvatskim manjinskim zajednicama u Europi” autora dr.sc.o. Zvonka Martića, čime je započeo projekt ”Tradicijska odjeća hrvatskih manjinskih zajednica i većinskih naroda jugoistočne Europe”. Projekt zajednički provode Hrvatska matica iseljenika – podružnica Dubrovnik i Dubrovački muzeji, uz potporu Udruge za očuvanje i promicanje tradicijske kulture u Bosni i Hercegovini ”Stećak”, povodom 70. obljetnice osnutka Hrvatske matice iseljenika i Dana europske baštine 2021.

Zamjenica Tepšić ovom je prigodom čestitala Hrvatskoj matici iseljenika na velikoj obljetnici i dugogodišnjem uspješnom radu te autorima izložbe i čitavog projekta, kao važnim čuvarima tradicije koju baštinimo. Ujedno se osvrnula i na Međunarodni dan kulturne baštine, koji ističe vrijednost upravo ovakvih projekata koji podižu svijest o važnosti suradnje svih zemalja kako bi se ta baština očuvala.

Na izložbi je predstavljena građa iz etnografske zbirke Samostana i duhovnog centra ”Karmel sv. Ilije” na Buškom jezeru u okolici Tomislavgrada, koja je utemeljena s ciljem prikupljanja i čuvanja nošnji, nakita, čipke, građe o običajima, napjevima i plesovima Hrvata u Bosni i Hercegovini. Izložba je multimedijalnog karaktera te, pored video i fotografskog materijala, prezentira djevojačke nošnje i nakit. Kustos izložbe je Ivica Kipre, dok je autor fotografija Jasmin Fazlagić.

Uz zamjenicu gradonačelnika Jelku Tepšić, na otvorenju su govorili autor dr.sc.o. Zvonko Martić, ravnateljica Dubrovačkih muzeja dr. sc. Julijana Antić Brautović, voditeljica Hrvatske matice iseljenika – podružnice Dubrovnika Maja Mozara i voditelj projekta Ivica Kipre.

U Brsečinama se razvija ekološki održivi projekt Dubrovnik-Elafiti Gate; uključuje parkiralište s pristaništem i brodskom vezom za Lopud i Šipan

Dubrovnik-Elafiti Gate koncept je povezivanja Dubrovnika s Elafitima, poglavito otocima Lopud i Šipan, a putem pristaništa za male brodove s dodatnom infrastrukturom koja bi se realizirala u Brsečinama.

Ovaj koncept, koji je predstavnicima Grada Dubrovnika predstavio autor, arhitekt Željko Katalinić, naslanja se na postojeću ideju aktivacije Brsečina kao poveznice s Elafitima, komplementaran je brojnim strateškim i razvojnim dokumentima ove gradske uprave, počiva na korištenju obnovljivih izvora energije, a predstavlja i veliki doprinos izmještanju i diverzifikaciji turističke ponude uz brojne benefite za lokalno stanovništvo kao i sve građane Grada Dubrovnika.

Prema izloženom konceptu, cilj je kod sadašnjeg odmorišta, smještenog uz magistralu, ponuditi dodatna parkirališna mjesta (120 mjesta realizirana kaskadno) i novoizgrađenom cestom stvoriti vezu s novim pristaništem za male brodove.

Sveukupna energija potrebna za funkcioniranje ovog multifunkcionalnog projekta zasnovanog na eko tehnologijama crpila bi se iz samoodrživih izvora, uključujući i energiju potrebnu za punjenje električnih vozila i malih elektro brodova/trajekta kapaciteta od 10 do 35 vozila i do 150 putnika, a koji bi vozili za Elafite.

U tom smislu, predviđeno je natkrivanje svih parkirališnih mjesta solarnim panelima, a koristila bi se i energija vjetra (vjetrenjača) te energija valova koja bi se dobivala putem pomičnog valobrana. Koncept obuhvaća i uređenje vidikovca te reciklažnog dvorišta kao reprezentativnog  primjera takvih postrojenja, a postavili bi se i kiosci za turističke i prodajne potrebe lokalnih OPG-ova, info-centar za Dubrovačka gornja sela i Elafite. Za navodnjavanje zelenih površina i za potrebe protupožarne zaštite koristila bi se oborinska voda te ona dobivena biološkim pročišćavanjem otpadnih voda. Drop off/on zona uz more uredila bi se kao park mediteranskog bilja.

U naravi, realizacijom projekta Dubrovnik-Elafiti Gate povezuju se dijelovi Gornjih sela, ali i čitavo gradsko područje s Elafitima i osigurava se nova podloga za razvoj i razmjenu dobara i usluga. Dodatno, rasterećuje se postojeća cesta do plaže Brsečine, koja bi postala pješačka zona prohodna za interventne službe, što do sada nije slučaj.

Ovakav multidimenzionalan i složen projekt, koji je sada još na razini koncepta, Grad Dubrovnik nastavit će razvijati kako bi pravovremeno bio spreman za prijavu na financiranje iz EU fondova. Naime, u novom proračunskom razdoblju Europske unije ulaganja u razdoblju od 2021. do 2027. bit će usmjerena na pet glavnih ciljeva, a od kojih se ističu dva specifična cilja vezana uz energetsku tranziciju, obnovljive izvore energije te promicanje održive multimodalne urbane mobilnosti.

4. sjednica Gradskog vijeća Grada Dubrovnika

4. sjednica Gradskog vijeća Grada Dubrovnika održat će se u srijedu, 29. rujna 2021., s početkom u 10:00 sati u Velikoj vijećnici Grada Dubrovnika, Pred Dvorom 1, u Dubrovniku.

 

Sjednica će se održati u Velikoj vijećnici Grada Dubrovnika, Pred Dvorom 1, u Dubrovniku.

Za sjednicu se predlaže

D n e v n i  r e d

1.    Vijećnička pitanja.

2.    Prijedlog odluke o izmjenama i dopunama Odluke o ustrojstvu gradske uprave Grada Dubrovnika.

3.    Prijedlog zaključka o umanjenju ugovorenih iznosa zakupnine za korištenje javnim površinama Grada Dubrovnika u kategorijama ugostiteljski stolovi i stolice, kiosci za pružanje ugostiteljskih usluga i nepokretna vozila za pružanje jednostavnih ugostiteljskih usluga, u razdoblju od 1. studenog 2021. do 1. ožujka 2022. godine.

4.    Prijedlog zaključka o smanjenju ugovorenih iznosa zakupnine za poslovne prostore u vlasništvu i suvlasništvu Grada Dubrovnika od 1. studenog 2021. godine do 1. ožujka 2022. godine.

5.    Prijedlog zaključka o sklapanju Ugovora o najmu stana sa slobodno ugovorenom najamninom na određeno vrijeme sa  Draganom Čobanskim.

6.    Prijedlog zaključka o stavljanju van snage Zaključka Gradskog vijeća Klasa: 372-03/21-01/09, Urbroj: 2117/01-09-21-3 od 29. ožujka 2021. godine.

7.    Prijedlog zaključka o ukidanju statusa puta, odnosno javnog dobra u općoj uporabi za dio čest. zem. 678/4 k.o. Gruž.

8.    Prijedlog zaključka o ukidanju statusa puta, odnosno javnog dobra u općoj uporabi za dio nekretnine katastarske oznake čest. zem. 1020/5 k.o. Obuljeno.

9.    Prijedlog odluke o izmjeni Odluke o osnivanju Odbora za određivanje imena ulica i trgova u naseljima Grada Dubrovnika.

10.  Prijedlog odluke o izmjeni Odluke o osnivanju Odbora za predstavke, pritužbe i prigovore Gradskog vijeća Grada Dubrovnika.

11.  Prijedlog odluke o proglašenju svojstva komunalne infrastrukture kao javnog dobra u općoj uporabi – Gradski stadion Lapad.

12.  Prijedlog odluke o suosnivanju lokalne akcijske skupine u ribarstvu.

13.  Prijedlog odluke o izmjenama i dopunama Odluke o reklamiranju na području Grada Dubrovnika.

14.  Prijedlog zaključka o potpunom oslobađanju od plaćanja komunalnog doprinosa obveznika Svetište Gospe od Milosrđa.

15.  Prijedlog zaključka o davanju prethodne suglasnosti na tekst Pravilnika o unutarnjem ustrojstvu i načinu rada Dječjeg vrtića Pčelica.

16.  Prijedlog zaključka o davanju prethodne suglasnosti na tekst Statuta Dječjeg vrtića Pčelica.

17.  Prijedlog rješenja o razrješenju privremene ravnateljice Javne ustanove Dječji vrtić Pčelica.

18.  Prijedlog rješenja o imenovanju vršitelja/ice dužnosti ravnatelja Javne ustanove Dječji vrtić Pčelica.

19.  Prijedlog polugodišnjeg izvještaja o izvršenju Proračuna Grada Dubrovnika za prvo polugodište 2021. godine.

20.  Prijedlog zaključka o prihvaćanju Izvješća o izvršenju Programa javnih potreba u športu Grada Dubrovnika za 2020. godinu.

21.  Prijedlog zaključka o prihvaćanju Izvješća o radu Javne ustanove Športski objekti Dubrovnik za 2020. godinu.

22.  Prijedlog zaključka o prihvaćanju Izvješća o radu Zajednice tehničke kulture za 2020. godinu.

23.  Prijedlog zaključka o prihvaćanju Godišnjeg izvješća o poslovanju Agencije za društveno poticanu stanogradnju Grada Dubrovnika  za 2020. godinu.

24.  Prijedlog zaključka o prihvaćanju godišnjeg izvješća o poslovanju Boninova d.o.o. za 2020. godinu.

25.  Prijedlog zaključka o prihvaćanju godišnjeg izvješća o poslovanju Čistoće d.o.o. za 2020. godinu.

26.  Prijedlog zaključka o prihvaćanju godišnjeg izvješća o poslovanju Domouprave Dubrovnik d.o.o. za 2020. godinu.

27.  Prijedlog zaključka o prihvaćanju godišnjeg izvješća o poslovanju Dubrovačke baštine d.o.o. za 2020. godinu

28.  Prijedlog zaključka o prihvaćanju godišnjeg izvješća o poslovanju Dubrovačke razvojne agencije d.o.o. za 2020. godinu.

29.  Prijedlog zaključka o prihvaćanju godišnjeg izvješća o poslovanju Groblja Dubac d.o.o. za 2020. godinu.

30.  Prijedlog zaključka o prihvaćanju godišnjeg izvješća o poslovanju Hotela Gruž d.d. za 2020. godinu.

31.  Prijedlog zaključka o prihvaćanju godišnjeg izvješća o poslovanju Libertasa d.o.o. za 2020. godinu.

32.  Prijedlog zaključka o prihvaćanju godišnjeg izvješća o poslovanju Luke Dubrovnik d.d. za 2020. godinu.

33.  Prijedlog zaključka o prihvaćanju godišnjeg izvješća o poslovanju Sanitata Dubrovnik d.o.o. za 2020. godinu.

34.  Prijedlog zaključka o prihvaćanju godišnjeg izvješća o poslovanju UTD Ragusa d.d. za 2020. godinu

35.  Prijedlog zaključka o prihvaćanju godišnjeg izvješća o poslovanju Vodovoda Dubrovnik d.o.o. za 2020. godinu.

36.  Prijedlog zaključka o prihvaćanju godišnjeg izvješća o poslovanju Vrtlara d.o.o. za 2020. godinu.

Prijedlozi akata za 9. i 10. točku predloženog dnevnog reda bit će Vam dostavljeni nakon što ih utvrdi ovlašteni odbor Gradskog vijeća Grada Dubrovnika.

 

 

 

Komentari




Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *