TJEDNI PREGLED: Postavljene rampe i podizni pneumatski stupići na Pilama, otkazi ugovora o zakupu na sedam dana za sedam javnih površina unutar zidina…

220

Predsezona u Dubrovniku – ostvareno milijunto noćenje

Izvrsnom predsezonom Dubrovnik je još jednom pokazao kako se može od Grada negativnog primjera doći do Grada koji bilježi kvalitetan rast u predsezoni čime osigurava dubrovačkom gospodarstvu financijsku stabilnost koja je temelj za dugoročni razvoj održive destinacije. Nakon izrađene Studije nosivog kapaciteta povijesne jezgre, iz koje je jasno naznačeno kako brojka istovremenih posjetitelja u povijesnoj jezgri ne smije prijeći 11.275 posjetitelja što je razina umjerene tolerancije, jasno je kako različitim alatima upravljanja od Bus web shopa, boljim rasporedom dolaska brodova na kružnim putovanjima te njihovim duljim ostankom u Gradu (ne kraće od 8 sati) brojka posjetitelja u povijesnoj jezgri ni jednom se u izvrsnom svibnju nije popela iznad 9.800.

U svibnju je zabilježen porast noćenja 25 % u odnosu na svibanj 2023. dok je za razdoblje od 1. siječnja 31. svibnja 2024. zabilježen porast broja noćenja za 21 %. Brojka noćenja nije jedini indikator uspješnosti destinacije. Prodaja digitalne kartice Dubrovnik pass u prvih pet mjeseci zabilježila je promet od ukupno 4.337.780,00 milijuna eura, što predstavlja rast od 50 % u odnosu na prošlu godinu. Nadalje, svibanj 2024. zabilježen je prihod od 2.406.890,00 milijuna eura što bilježi povećanje prodaje za 51 % u odnosu na 2023. godinu.

 

Svečano obilježena 33. obljetnica utemeljenja 3. Imotske bojne

Pročelnik Upravnog odjela za proračun, financije i naplatu Grada Dubrovnika Ande Vojvodić i  pročelnik Službe za unutarnju reviziju Ivan Bajić sudjelovali su u subotu, 1. lipnja u Imotskom u obilježavanju 33. obljetnica utemeljenja legendarne Treće Imotske bojne iz sastava 4. Gardijske brigade.

Svečanost obilježavanja počela je na Kamenmostu gdje je točno prije 33 godine i utemeljena  legendarna postrojba. Predstavnici Grada Dubrovnika položili su vijenac i zapalili svijeću pred spomen križem na Topani gdje su pročitana imena poginulih pripadnika Treće Imotske bojne te im je odana zaslužena počast.  Sudjelovali su u ostalom prigodnom komemorativnom programu organiziranom od strane udruge „Imotski sokolovi“ i grada prijatelja Imotskog.

Javno savjetovanje za potpore u poljoprivredi

U tijeku je javno savjetovanje Grada Dubrovnika za Program potpora u poljoprivredi i ruralnom prostoru na području Grada za 2024. – 2028. godinu. Program se donosi zbog daljnjeg razvoja poljoprivrede, zaštite vrijednosti ruralnog prostora, kao i jačanja obiteljskih poljoprivrednih gospodarstva, trgovačkih društva, obrta i subjekata malog gospodarstva.

Želi se ostvariti modernizacija poljoprivrednih gospodarstava u ruralnim područjima kroz bolje korištenje proizvodnih kapaciteta i uvođenje novih tehnologija, poticanje prerade proizvoda iz primarne poljoprivredne proizvodnje i dobivanje  proizvoda s dodatnom vrijednošću, zaštita autohtonih i izvornih poljoprivrednih proizvoda u svrhu njihove kvalitetne pripreme te poticanje sudjelovanja na sajmovima i manifestacijama u svrhu njihove promocije i plasmana na tržište, kao i motivacija i povećanje interesa, a posebno mladih za bavljenje poljoprivrednom proizvodnjom.

Za svaku od osam utvrđenih mjera, bespovratne potpore će se dodijeliti  putem Javnog poziva do iskorištenja sredstava osiguranih za proračunsku godinu, po načelu da se Prijavitelj za svaku godinu provođenja Programa može natjecati samo za jednu od ponuđenih mjera.

Mjere se, prema ovom prijedlogu Programa, odnose na poljoprivredu, stočarstvo, pčelarstvo, sudjelovanje u manifestacijama, nabavku opreme, ali i revitalizaciju nekih tradicionalnih, dijelom zapostavljenih kultura. Predloženi su i uvjeti, kriteriji, potrebna dokumentacija te proces za dodjelu sredstava.

Ovo javno savjetovanje ostaje otvoreno od 31. svibnja do 30. lipnja  2024. godine, a dostupno je OVDJE.

 

Sanitat ojačao opskrbu povijesne jezgre s četiri nova elektrovučna vozila

Četiri nova elektrovučna vozila nabavljena su za potrebe opskrbe povijesne jezgre, a uručenju su na pretovarnoj zoni na Pločama nazočili i gradonačelnik Grada Dubrovnika Mato Franković i direktorica Sanitata Dubrovnik Klaudija Barčot.

Vozila francuskog proizvođača Goupil  vrijedna su ukupno 297.722.40 eura s PDV-om, odnosno 74.430,50 eura po vozilu. Sanitat Dubrovnik tako od danas raspolaže sa šest kvalitetnih vozila prilagođenih prometovanju povijesnom jezgrom čime je razina komunalne usluge dostave gospodarstvenicima i građanima podignuta na veću razinu.

“Siguran sam da će ova razina usluge rasti i u nadolazećim godinama, posebno sa specijaliziranim vozilima. Prvenstveno mislim na ona vozila koja će omogućiti prijevoz zamrznute hrane od Ploča do samog objekta”, rekao je gradonačelnik Franković. Najavio je i trajno rješenje problematike pretovarne zone u drugoj fazi projekta, ugradnjom cjelokupne zone ispod platoa i u podzidima postojećeg parka, čime će se sadašnji prostor zone pretvoriti u trg dostupan javnosti.

Direktorica Barčot pojasnila je način funkcioniranja opskrbe.

“Pretovarna zona funkcionira od 5 do 18 sati za zaprimanje tereta, u Gradu je izuzetak od 7 i po do 8 kada se ne smije voziti u povijesnoj jezgri. Ujutro gledamo glavninu voziti elektrovučnim vozilima dok ostatak dana imamo četiri električne prikolice kada se krećemo po Gradu, s obzirom na koncentraciju gostiju to nam je puno lakše i jednostavnije”, kazala je Barčot.

Moderna vozila tehnički su potpuno opremljena, duljine 3675 mm, širine 1305 mm, širine kabine 1200 mm te ukupne nosivosti 2100 kilograma. Po riječima dobavljača, komercijalnog predstavnika tvrtke Eol-ekos Stipe Tokića, trajanje baterije je otprilike 48 sati.

 

Spasioci i timovi prve pomoći i ovo ljeto na dubrovačkim plažama i ulicama

Grad Dubrovnik i ove godine financira projekt ”Crveni križ u Gradu”, odnosno djelovanje Spasilačke službe na dubrovačkim plažama te timova Prve pomoći Crvenog križa na nekoliko punktova, za što je u gradskom proračunu osigurano 77.000,00 eura. Ugovor o dodjeli financijskih sredstava potpisali su gradonačelnik Dubrovnika Mato Franković i ravnatelj Gradskog društva Crvenog križa Dubrovnik Marko Grgurević.

Upravo je u tijeku obuka nove generacije spasioca, koji će od 21. lipnja biti prisutni na gradskim plažama Mandrač, Danče, Štikovica i Bellevuee. Spasioci koji rade na našim plažama prošli su tečaj za spasioce na otvorenim vodama kojeg provodi Hrvatski Crveni križ i Gradsko društvo Crvenog križa Dubrovnik, koji uz ostalo obuhvaća osnovni i napredni tečaj iz pružanja prve pomoći.

Timovi prve pomoći Crvenog križa ove će godine ponovno biti prisutni na najposjećenijim lokacijama u gradu i to na dva punkta na Stradunu, dva na zidinama i dva na Lokrumu. Na ovaj način nastavlja se dugogodišnja suradnja Grada i gradskog društva Crvenog križa s ciljem sigurnog boravka u našem gradu.

Članovi Kluba mladih i Spasilačkog kluba „Neptun“ Dubrovačkog Crvenog križa interveniraju  i pomažu sugrađanima i posjetiteljima Grada koji im se požale vezano za probleme toplinske slabosti, iscrpljenosti, toplinskog udara, sunčanice, dehidracije, opekotina, uganuća, posjekotina, prijeloma, uboda insekata i sl. Obučeni u uniforme s vidljivom oznakom Crvenog križa, osim pružanja prve pomoći članovi Kluba mladih često daju i informacije o Gradu, a svim posjetiteljima pružaju dodatan osjećaj sigurnosti i brige za njihovo zdravstveno stanje.

Preko učeničkih i studentskih ugovora dubrovačka mladost odradila je veliki dio posla. U četiri  mjeseca 35 članova imali su sveukupno 1.308 intervencija.

Projekt „Crveni križ u Gradu“ ulazi tako u desetu godinu provedbe. Osim financijske podrške Grada Dubrovnika provodi se zahvaljujući i potporama Turističke zajednice Grada Dubrovnika, Društva prijatelja dubrovačke starine, Javne ustanove Rezervat Lokrum, Hrvatskog Crvenog križa i Gradskog društva Crvenog križa Dubrovnik.

Započinje projekt DANOVA NEXT za poboljšanje pristupačnosti osobama s invaliditetom

Nakon uspješnog završetka projekta DANOVA, radionicom za procjenu potreba i postojećih rješenja za osobe s invaliditetom, održanoj 4. lipnja na Sveučilištu u Dubrovniku, započela je provedba projekta DANOVA NEXT. Projekt DANOVA bio je fokusiran za poboljšanje prometne pristupačnosti slijepim i slabovidnim osobama, dok je projekt DANOVA NEXT proširen na sve druge osobe s invaliditetom.

Prezentaciju projekta DANOVA NEXT održao je Hrvoje Spremić, pomoćnik glavnog direktora Zračne luke Ruđer Bošković, zakonski okvir za usluge prijevoza za osobe s invaliditetom predstavio je pravobranitelj za osobe s invaliditetom Darijo Jurišić, dok je primjere dobre prakse Grada Dubrovniku u izjednačavanju mogućnosti za osobe s invaliditetom predstavio zamjenik pročelnika za Upravnog odjela za obrazovanje, šport, socijalnu skrb i civilno društvo Miho Katičić. Dubrovački primjeri dobre prakse služit će kao predložak za provedbu projekta DANOVA NEXT.

Rezultat EU projekta DANOVA je poboljšanje pristupačnosti slijepim i slabovidnim osobama u dubrovačkoj prometnoj infrastrukturi. Partneri u projektu bili su Zračna luka Dubrovnik i Lučka uprava Dubrovnik, a aktivno su sudjelovali predstavnici Grada Dubrovnika i komunalnog društva Libertas Dubrovnik.

Zračna luka Dubrovnik je kroz svoje pilot akcije ugradila ukupno 150 metara vanjskih te 240 metra unutarnjih taktilnih linija vodilja. Postavljeno je i 55 taktilnih polja upozorenja, od toga 19 izvan, a 36 unutar terminala, te 6 planova taktilne orijentacije. Zračna Luka Dubrovnik kao i Lučka uprava Dubrovnik poboljšale su pristupačnost svojih mrežnih stranica slijepim i slabovidnim osobama. Lučka uprava Dubrovnik je pored potpune prilagodbe mrežne stranice slijepim i slabovidnim osobama označila  interesne točke unutar putničkog terminala Luke Dubrovnik u Gružu kontrastnim naljepnicama na Brailleovom pismu. U sklopu projekta provedene su i edukacije osoblja Zračne luke, Lučke uprave te ostalih dionika s ciljem podizanja razine svijesti i unaprjeđenja kvalitete ophođenja sa slijepim i slabovidnim osobama.

Pored upravljanja specijaliziranim vozilom za prijevoz osoba s invaliditetom, čije troškove u cijelosti snosi Grad Dubrovnik, društvo Libertas Dubrovnik prilagodilo je pristupačnost svojim vozilima osobama s invaliditetom. U tijeku je uvođenje glasovne najave autobusnih postaja na svim gradskim i prigradskim linijama, čime će se bitno olakšati kretanje i prometovanje slijepim i slabovidnim osobama s dubrovačkog područja, ali i brojnim posjetiteljima Dubrovnika.

 

Otkazi ugovora o zakupu na sedam dana za sedam javnih površina unutar zidina

Gradonačelnik Grada Dubrovnika Mato Franković izrekao je sedam otkaza ugovora o zakupu javnih površina na razdoblje od sedam dana. Tri otkaza odnose se na ugostiteljske objekte, dok se četiri odnose na protupravno postavljanje reklamnih panoa i prodaju karata na javnim površinama.
Otkazi ugovora izjavljeni su ugostiteljskom obrtu Sebastian za istoimeni objekt na Prijekome, društvu Stabulum d.o.o. za objekt „Lajk“, također na Prijekome te ugostiteljskom obrtu „The Best“ za pizzeriju „Gajeta“ u Žudioskoj ulici.
Sankcionirani zakupci proširili su zakupljene javne površine i tako smanjili  slobodan pješački prolaz dijelom ulice. Time su počinili prekršaje iz članka 36. Odluke o zakupu javnih površina Grada Dubrovnika.
Za postavljanje info pulta za reklamiranje i prodaju karata na javnoj površini, bez potrebnog rješenja nadležnog upravnog odjela, otkazi ugovora uručeni su i obrtu „Tirena“, kao i tvrtkama „Klik holidays d.o.o.“, „Silva j.d.o.o.“ te „Mala Mara d.o.o.“
Zakupci su dužni prestati se koristiti javnim površinama koje su predmet ugovora o zakupu i ukloniti sve stolove i stolice s javne površine. Ponovno zaključenje ugovora mogu zatražiti nakon otklanjanja okolnosti koje su dovele do otkaza ugovora, ali ne prije protoka roka od sedam dana.
Sukladno najavama gradonačelnika Frankovića, koje je ponovio i na pripremnom sastanku s ugostiteljima u ožujku, komunalno redarstvo će osim nadzora razine buke provoditi pojačan nadzor korištenja javnih površina i pridržavanja zakupaca ugovora o zakupu javne površine.

Ravnateljica Dubrovačkih muzeja podnijela ostavku, idući tjedan imenovanje vršitelja dužnosti

Ravnateljica Dubrovačkih muzeja Ivona Michl podnijela je ostavku iz osobnih razloga. Svoju odluku rekla je jučer na održanom sastanku s gradonačelnikom Grada Dubrovnika Matom Frankovićem, predsjednikom Upravnog vijeća Dubrovačkih muzeja Nikšom Raspopovićem i pročelnicom Upravnog odjela za kulturu i baštinu Julijanom Antić Brautović.

Gradonačelnik Franković zahvalio se Michl na njenom doprinosu za vrijeme obnašanja funkcije na čelu jedne od najznačajnijh gradskih ustanova u kulturi. Na prijedlog Upravnog vijeća, najavio je kako će u ponedjeljak imenovati vršitelja dužnosti koji će privremeno preuzeti vođenje Dubrovačkih muzeja te će kroz idućih mjesec dana raspisati javni natječaj za izbor novog ravnatelja ili ravnateljice.

 

Zamjenica Tepšć pozdravila polaznike Ratne škole ”Ban Josip Jelačić”

Ratna škola ”Ban Josip Jelačić”, najviša vojno-civilna obrazovna institucija u RH koja obrazuje visoke časnike Oružanih snaga, na studijskom je putovanju hrvatskom obalom, a u Gradskoj vijećnici su ih primili župan dubrovačko-neretvanski Nikola Dobroslavić i zamjenica dubrovačkog gradonačelnika Jelka Tepšić.

Zamjenica Tepšić u ovoj ih je prigodi pozdravila i upoznala s najvažnijim gospodarskim odrednicama Dubrovnika, u čijem fokusu je održivi turizam te naglasila upravo važnost sigurnosti grada, ali i cijele Hrvatske, kao jednog od važnih faktora za turističke destinacije.

Župan Dobroslavić govorio je o posebnostima županije te povezanosti kao strateškom društvenom, ali i sigurnosnom aspektu. Prisjetio se ujedno okolnosti iz Domovinskog rata, a zamjenica Tepšić pozvala ih je da uz Muzej Domovinskog rata na Srđu posjete i novouređenu Spomen sobu poginulih dubrovačkih branitelja u Sponzi.

U ime Ratne škole ”Ban Josip Jelačić” na prijemu je zahvalio načelnik Ratne škole brigadir Nenad Samardžić pojašnjavajući kako se na ovakvim studijskim putovanjima polaznici bolje upoznaju s određenom regijom. U tijeku je školovanje 26. naraštaja Ratne škole, koji pohađa 13 polaznika od kojih je osam polaznika iz Republike Hrvatske te 5 pripadnika Oružanih snaga iz inozemstva.

Županu i zamjenici u ovoj su prigodi uručene i zahvalnice.

Gradonačelnik na komemoraciji i ispraćaju Olge Stoss

Dubrovački gradonačelnik Mato Franković prisustvovao je komemoraciji i ispraćaju humanitarke Olge Stoss u njemačkom gradu prijatelju Bad Homburgu. Gospođa Olga Stoss, Hrvatica s njemačkom adresom, osnivačica udruge KROATIENHILFE koja je za vrijeme Domovinskog rata slala humanitarnu pomoć od Vukovara do Dubrovnika, ujedno je bila inicijatorica i najvažnija spona u povezivanju gradova prijatelja Dubrovnika i Bad Homburga.

Grad Bad Homburg, čija je bila i počasna građanka, organizirao je današnju komemoraciju u crkvi St. Marien, u kojoj prigodi se, uz gradonačelnika Alexandera Hetjesa, obratio i dubrovački gradonačelnik Mato Franković.

”Danas ovdje ispraćamo humanitarku, dobročiniteljicu, osobu koja je u svom životu učinila toliko dobroga da će je teško bilo tko od nas u tome dostići, osobu koja je spojila naša dva grada. Tako je jedna od najplodonosnijih i najuspješnijih međunarodnih suradnji Dubrovnika pokrenuta upravo upornošću Olge Stoss. U nadolazećim godinama, ispletena je čvrsta mreža dubrovačko-badhomburške suradnje na svim razinama društva”, kazao je gradonačelnik Franković.

Istaknuo je i njezinu veliku ulogu u organizaciji brojne humanitarne pomoći, ne samo za Dubrovnik nego i za ostala ratom pogođena područja Hrvatske te u poslijeratnom razdoblju kada je trebalo obnoviti razrušeni grad. Najponosnija je bila na projekt obnove dječjeg doma Maslina, a od velikog su značaja bile i brojne donacije Dubrovačkim vatrogascima.

”Hrabra, neumorna i pedantna – to je bila gospođa Olga, sinonim prijateljstva gradova Bad Homburga i Dubrovnika. Adio draga Olga i neizmjerno Vam hvala u ime Grada Dubrovnika”, rekao je također gradonačelnik Franković.

Uz gradonačelnika Frankovića komemoraciji su prisustvovali i predsjednik Gradskog vijeća Grada Dubrovnika Marko Potrebica, Pročelnica UO za poslove gradonačelnika Ivana Brnin te Nikola Pavlović, počasni građanin grada Bad Homburga.

 

Uređuju se plaže i kupališta na širem gradskom području

U tijeku je uređenje plaža i javnih kupališta na području Grada Dubrovnika, putem nadležnog Upravnog odjela za turizam, gospodarstvo i more.

Na 32 plaže i kupališta na području grada koje nisu pod koncesijama, u sklopu radova pripreme za sezonu kupanja, postavljaju se i psihološke brane. Postavlja ih ugovorni izvršitelj usluge koja uključuje održavanje i skidanje psiholoških brana te redoviti pregled njihovog stanja.

Popravljaju se i manja oštećenja, plaže se čiste, ravnaju i po potrebi dohranjuju žalima. Postavlja se plažna oprema, odnosno skalice, tuševi i kabine za presvlačenje. Po potrebi se saniraju i pituraju ograde na plažama i pristupu moru. Na traženje građana, u tijeku je popravak sanitarnog čvora na plaži Šulić koji će uskoro opet biti u funkciji. Uslijedit će i popravak rive u Pilama te manjeg zida na kupalištu Belvedere.

Lifteri za osobe s invaliditetom postavljeni su na šest dubrovačkih plaža: Mandrač u Soltudu, Copacabana, Zaton Veliki, plaža kod vatrogasnog doma u Zatonu, plaža u Donjem Čelu na Koločepu te plaža u Suđurđu na Šipanu. Na traženje sugrađana, ove godine su dizala postavljena ranije, a u prošloj godini produljen je njihov rad dok god su vremenske prilike to dozvoljavale.

Ukupna proračunska sredstva koja su za ove programe rezervirana u 2024. godini uključuju 305.993,44 eura s PDV-om za redovito održavanje javnih kupališta koja nisu pod gospodarskom koncesijom te 11.950 eura za postavljanje, uklanjanje i održavanje psiholoških brana u moru.

 

Postavljene rampe i podizni pneumatski stupići na Pilama

Grad Dubrovnik postavio je na Pilama sustav kontrole prolaza podiznim pneumatskim stupićima i rampama. Na taj način onemogućit će se vozilima auto taksi prijevoza i drugim prijevoznicima dolazak na prostor namijenjen zaustavljanju autobusa, odnosno spriječiti svako protupravno zaustavljanje i zadržavanje na navedenom platou.
Sukladno prethodnim najavama gradonačelnika Mata Frankovića, uz fizičke barijere angažirana je i zaštitarska služba koja će se brinuti za red i sigurnost korisnika platoa s rezerviranim terminom, građana, kao i prometnih i komunalnih redara.
Implementaciju sustava odradila je tvrtka Penta d.o.o. iz Pule, a vrijednost izvršenih radova iznosi 25.375,00 eura s uključenim PDV-om. Radovi su uključili postavljanje iskopa i postavljanje temelja za rampe i novi stupić, ugradnju opreme i servisiranje postojećih stupića.

U TUP-u svečano otvoreni novi prostori Obiteljskog centra

Zamjenica gradonačelnika Grada Dubrovnika Jelka Tepšić sudjelovala je na svečanom otvorenju Obiteljskog centra, Područne službe Dubrovačko-neretvanske.

Obiteljski centar, koji je reformom sustava socijalne skrbi od 2023. godine ustrojen kao samostalna javna ustanova, do tada djelujući odjel unutar Centra za socijalnu skrb Dubrovnik, novi prostor za primjereno obavljanje djelatnosti pronašao je u upravnoj zgradi TUP-a.

Zahvaljujući angažmanu i razumijevanju potreba Obiteljskog centra od strane Grada Dubrovnika te uz podršku Ministarstva rada, mirovinskog sustava, obitelji i socijalne politike, u rujnu 2023. godine sklopljen je ugovor o dugogodišnjem zakupu poslovnog prostora na adresi Sv. Križa 3, čime je osiguran prostor koji svojom veličinom i položajem odgovara svim potrebama djelatnosti Obiteljskog centra. Prostor je uz financijsku podršku Ministarstva rada, mirovinskog sustava, obitelji i socijalne politike u kratkom vremenskom razdoblju u potpunosti adaptiran i uređen za rad s korisnicima.

Zamjenica Tepšić izrazila je zadovoljstvo činjenicom da je Obiteljski centar pronašao svoj novi dom upravo u TUP-u, koji je kupljen strateškom odlukom ove gradske uprave, a razvija se uz važnu odrednicu uključivosti. -„Sigurna sam da vam ovi novi prostori daju priliku za još kvalitetniji rad. Naši sugrađani zaslužuju imati ovakav jedan reprezentativan prostor gdje se mogu obratiti stručnjacima za pomoć. Poželjela je uspjeh u radu uz čestitke ravnateljici Obiteljskog centra Ivani Šešo, voditelju Područne službe Dubrovačko-neretvanske Lukši Vragolovu i svim zaposlenicima.

Ravnateljica Obiteljskog centra Ivana Šešo istaknula je kako je s Područnom službom Obiteljskog centra, Dubrovnik dobio ustanovu koja će se baviti psihosocijalnim savjetovanjem, preventivnim programima i podrškom roditeljstvu.

Voditelj dubrovačkog Centra Lukša Vragolov potvrdio je kako od početka rada Obiteljskog centra kao samostalne javne ustanove broj korisnika u Područnoj službi Dubrovačko-neretvanskoj kontinuirano raste, a danas ih je 80, čemu uvelike doprinosi kvalitetna suradnja s gradskom vlasti, lokalnom zajednicom, formiranje mobilnog tima i novi prostor.

 

Zamjenica Tepšić na panel raspravi „Gruška vala – gradska recepcija“

Zamjenica gradonačelnika Grada Dubrovnika Jelka Tepšić obratila se sudionicima panela „Gruška vala – gradska recepcija“ kojeg su organizirali Lučka uprava Dubrovnik i Dubrovački vjesnik u ljetnikovcu Bunić-Kaboga.
U ovoj prigodi zamjenica Tepšić je naglasila kako se usvajanjem UPU Gruž stvorila platforma za razvoj Gruža kao novog središta i da Grad Dubrovnik nastavlja s kapitalnim ulaganjima.
 Strateškom odlukom Grada Dubrovnika kupnjom dionice TUP-a pružena je nova mogućnost gradu za razvijanje novih koncepata za očuvanje tog dragocjenog prostora na korištenje stanovništvu i turistima. Ponosni smo da smo izabrani među 20 europskih projekata u sklopu inicijative Novi Europski Bauhaus te bi TUP nakon određenog vremena trebao postati novo središte tog dijela grada povezivanjem s gruškom rivom i ladanjskim prostorima. O budućnosti je važno promišljati strateški. Kupnjom dionica Gruž stvoreni su preduvjeti za daljnji razvoj gruškog prostora i izgradnjom budućeg putničkog terminala uz pomoć strateškog partnera CLIA-e, krovnog udruženja cruise industrije – zaključila je zamjenica Tepšić.
U panel diskusiji sudjelovali su pročelnik Upravnog odjela za urbanizam, prostorno planiranje i zaštitu okoliša Božo Benić, direktor Luke Dubrovnik Željko Raguž, ravnatelj Lučke uprave Dubrovnik Blaž Pezo, ravnatelj Županijske lučke uprave Dubrovnik Željko Dadić, predstavnik dubrovačkih agencija Maro Saulović, , direktor Elektrojuga Zvonimir Mataga te predstojnik Ureda uprave Hrvatskih cesta Goran Puž.

 




Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *