U Dubrovačkom primorju ne postoji komunalni redar iako je predviđen Pravilnikom koji su sami donijeli

554

Kako nam tvrde stanovnici Dubrovačkog primorja, ta općina uopće nema komunalnog redara!

-Baca se šut kako kome pada na pamet, ostavljaju se neregistrirana vozila, stoka šeta naokolo i ulazi na tuđe posjede, kažu naši sugovornici.

Potražili smo na stranici Općine Dubrovačko primorje kontakt broj Komunalnog odjela, međutim nismo ga našli. Pitali smo ih tko, imenom i prezimenom vrši tu funkciju i kome se Primorci mogu obratiti.

“Postoji predviđeno radno mjesto komunalnog redara, ali trenutno na toj poziciji nema zaposlene osobe. Raspisivanje natječaja za zaposlenje komunalnog redara se očekuje početkom 2022. godine.

Trenutne poslove iz djelokruga rada komunalnog  redara obavljaju djelatnici Jedinstvenog upravnog odjela Općine. Kontakt telefon za komunikaciju na temu komunalnog reda je isti kao i kontakt telefon Općine i na isti se mogu dobiti sve informacije koje zanimaju stanovnike.”, odgovorio je na naš upit pročelnik Jedinstvenog upravnog odjela Ivo Kola.

Zanimalo nas je tko u tom slučaju obnaša ovu dužnost i da li ta osoba koja funkciju privremeno obnaša, do zaposlenja komunalnog redara prima neki dodatak na osobni dohodak jer uz svoj posao vrši i posao komunalnog redara. Pitali smo izlazi li ta osoba ili osobe na teren i jesu li predvidjeli sredstva za to i ono najvažnije- zbog čega dosada Općina Dubrovačko primorje nije imala komunalnog redara?

Pročelnik Kola je odgovorio:

-Kako u Općini imamo ukupno 5 djelatnika zaduženih za cjelokupni djelokrug rada Općine uključujući i mene administrativni tajnik pored poslova iz svog djelokruga privremeno obavlja ovu dužnost
– ne isplaćuju se nikakvi dodatci na osobni dohodak,
– sredstva za prijem u radni odnos komunalnog redara predložit će se prilikom usvajanja Proračuna za 2022 god. ,
-Općina je planirala raspisati natječaj za prijem u službu komunalnog redara, ali zbog smanjenja plaća svim djelatnicima 2020 i 2021 god. /COVID/odgođen je prijem u službu za naredni period,
– osoba svakako izađe na teren ukoliko se radi o poslovima iz nadležnosti Općine.

Kako nalazimo na stranici Općine, administrativni tajnik je Ivo Ševelj, kojega šalju na teren kako bi izvidio situaciju, do zaposlenja komunalnog redara.

Međutim, u Pravilniku o unutarnjem redu Općine jasno stoji: referent komunalni redar, koji bi trebao obavljati sljedeće poslove:

nadzire provođenje akata iz područja komunalnog gospodarstva a posebice nadzora i provođenja komunalnog reda, provodi odluku o držanju kućnih ljubimaca, obavlja nadzor nad radom ugostiteljskih, trgovačkih i drugih objekata u dijelu koji se odnosi na komunalni red.
– izdaje rješenja kojim nalaže provođenje mjera za održavanje komunalnog reda propisanog odlukom i druge mjere propisane zakonom
– obavlja poslove sukladno Zakonu o građevinskoj inspekciji, obavlja i druge poslove po nalogu pročelnika ili nadređenog službenika

Kako je moguće da administrativni radnik izdaje rješenja kojima nalaže provođenje mjera za održavanje komunalnog reda i druge mjere propisane Zakonom, ako za to nije stručan? Smije li administrativni tajnik može obavljati poslove sukladno Zakonu o građevinskoj inspekciji?

Neke su nam stvari tu nejasne, a najnejasnije nam je to što Općina Dubrovačko primorje sve silne godine nema komunalno redarstvo. Kažu, zbog situacije s Covidom. Podsjetimo, pandemija izazvana koronavirusom je počela prošle godine. O kakvoj se pandemiji radilo primjerice 2018. ili 2019.?

Kažu, zaposlenje komunalnog redara predviđeno je za 2022. Živi bili- pa vidjeli.

 

Komentari




Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *