Uspješno završena promotivna kampanja Turističke zajednice grada Dubrovnika na Europskom prvenstvu u Njemačkoj

168

Turistička zajednica grada Dubrovnika uspješno je završila geotargetiranu kampanju na društvenim mrežama Facebook i Instagram, koja je održana tijekom Europskog nogometnog prvenstva u Njemačkoj. Kampanja je već kod prve utakmice Hrvatske protiv Španjolske polučila izvanredne rezultate s više od 100.000 pregleda!

Cilj kampanje bio je promovirati Dubrovnik kao atraktivnu turističku destinaciju, koristeći zanimljive videe i fotografije s raznim sloganima kao teaserima. Objave su bile ciljane prema publici prisutnoj na stadionima i u fan zonama prije, tijekom i nakon utakmica reprezentacija s ključnih tržišta za Dubrovnik – Engleske, Španjolske, Italije, Njemačke, Švicarske, Nizozemske, Francuske, Danske i Belgije.

   Kampanja je geotargetirana na stadione i fan zone u gradovima gdje su igrale reprezentacije s    

   ključnih tržišta, uključujući Berlin, München, Frankfurt, Leipzig, Düsseldorf, Stuttgart, Dortmund. 

 

   Promoviranje Dubrovnika provedeno je na 11 utakmica:

– Hrvatska – Španjolska

– Engleska – Danska

– Nizozemska – Francuska

– Njemačka – Švicarska

– Italija – Hrvatska

– Švicarska – Italija

– Njemačka – Danska

– Francuska – Belgija

– Nizozemska – Rumunjska

– Španjolska – Njemačka

– Engleska – Švicarska

 

Kombinacijom fotografija i videa u oglasima te efektivnim sloganima, kampanja je dosegnula preko 775 989 

ljudi. Neki od najznačajnijih rezultata uključuju:

– Preko 100.000 ljudi dosegnuto u Berlinu za vrijeme utakmice Hrvatska – Španjolska.

– 90.000 ljudi dosegnuto na utakmici Švicarska – Italija također u Berlinu.

– Preko 77.000 ljudi dosegnuto na utakmici Francuska – Belgija u Düsseldorfu.

 

Ova kampanja pokazala se izuzetno uspješnom u promoviranju Dubrovnika kao vrhunske turističke destinacije, koristeći inovativan pristup i ciljanje publike na ključnim lokacijama tijekom jednog od najvećih sportskih događaja godine. Turistička zajednica grada Dubrovnika nastavit će koristiti kreativne strategije za privlačenje posjetitelja i promoviranje ljepota Dubrovnika.




Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *