U organizaciji predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Londonu, Turističke zajednice grada Dubrovnika, irskog nacionalnog zračnog prijevoznika, Aer Lingus te zračne luke Cork održana je promocija Dubrovnika u drugom najvećem gradu Irske i prestižnom River Lee Hotelu u četvrtak, 14. ožujka 2019., na kojoj je nazočilo više od 80 turističkih agenata.
Povodom uvođenja nove direktne linije Aer Lingus na relaciji Cork-Dubrovnik dva puta tjedno s početkom 4. svibnja, predstavnici zračnog prijevoznika Aer Lingus i zračne luke Cork, Jenny Rafter i Brian Gallagher, istaknuli su natprosječna očekivanja u pogledu popunjenosti nove zračne linije.
Brian Gallagher: „Ovakvo događanje pokazalo se kao izvrsnim primjerom razmjene iskustava i ideja turističke i avio industrije Hrvatske i Irske. Imamo iznimno visoka očekivanja u pogledu popunjenosti direktnih letova i s velikim nestrpljenjem čekamo njihovo lansiranje u svibnju. Ogroman odaziv agenata dodatna je potvrda koliko je Dubrovnik uzbudljiva destinacija u Irskoj i očekujemo da će se interes odraziti na cijelu Hrvatsku.”
Jenny Rafter:“ Očekivali smo četrdesetak agenata i medija, a odazvalo se dvostruko više i to je dokaz nevjerojatnog apetita irskog turističkog tržišta za Dubrovnik. Irska je spremna za nešto novo i drugačije, a Dubrovnik zadovoljava sve uvjete da postane glavni favorit kod irskih turista.”
Ivana Shiell, PR i Marketing savjetnica HTZ predstavništva Velike Britanije dodatno je istaknula uspješnost događanja: ”Interaktivno-edukativno događanje potvrdilo je da Dubrovnik kao destinacija ide u korak s trendovima kojima dominiraju kulturno-zabavni sadržaji te autentični eno-gastro doživljaji. Ukoliko pridodamo faktor da je irska ekonomija u uzlaznoj putanji, a irski turisti postojani i veliki potrošači u potrazi za novim i inspirativnim destinacijama, Dubrovnik ima potencijal za etabliranje kao ovogodišnja hit destinacije na irskom tržištu.”
Sandra Milovčević, Voditeljica Odjela za komunikacijske taktike Turističke zajednice grada Dubrovnika, održala je prezentaciju te otkrila nazočnim agentima sveobuhvatni potencijal destinacije od bogate povijesno-kulturne baštine do turističkih kapaciteta i brojnih događanja tijekom čitave godine. Prezentacija i promotivni video TZ Dubrovnika stimulirali su te educirali nazočne u novim načinima predstavljanja Dubrovnika budućim klijentima, dok su agenti dinamičnom interakcijom dodatno potvrdili percepciju Dubrovnika kao jedne od najpoželjnijih destinacija za Irce.
„Rekordna posjećenost prezentacije grada Dubrovnika dokaz je iznimnog interesa s irskog tržišta, što je opravdalo izuzetno dobre prognoze kompanije Aer Lingus odabirom upravo Dubrovnika kao jedne od novih direktnih zračnih ruta ove godine. Irsko turističko tržište ima značajan potencijal te je u Dubrovniku pozicionirano na 12. mjestu po broju dolazaka turista. U 2018. godini Dubrovnik je posjetilo 22 374 turista iz Irske (5% više nego 2017.g.), a ostvareno je 97 840 noćenja, 5 % više Iraca u odnosu na 2017. godinu. Statistike ukazuju na iznimnu perspektivnost irskog emitivnog tržišta.’’
Nakon prezentacije upriličeno je nagradno izvlačenje u kojoj je dvije povratne karte Aer Lingusom na relaciji Cork Dubrovnik i dva noćenja u hotelu Valamar Lacroma Dubrovnik osvojio predstavnik agencije Travel Agent, Paul Sexton.
Uz upoznavanje gostiju s Dubrovnikom kao destinacijom, uspješna večer imala je cilj uvjeriti agente u kvalitete i autentičnost eno-gastro ponude uz dubrovačke specijalitete hrvatskog chefa i hrvatskih vina uz zvukove klapske pjesme.
Najznačajniji predstavnici industrije turizma i putovanja u Irskoj, potvrdili su visoku konkurentnost Dubrovnika i rast diversifikacije te specijaliziranosti ponude na razini dosadašnjih najpopularnijih destinacija u Irskoj, Španjolske i Portugala. Uz nove direktne letove od svibnja do rujna očekuje se dodatan poticaj brojkama irskih turista u Dubrovniku te Hrvatskoj kao destinaciji koji će pogodnim dvotjednim terminima demonstrirati pokazatelje uspješnosti u kontekstu još jedne otočne zemlje, poput Velike Britanije.