PRESTIŽNI TURISTIČKI SAJAM: Dubrovnik senzacija u New Yorku!

69

Dubrovnik je izazvao veliki interes na New York Times Travel Show-u, prestižnom turističkom  sajmu, koji se ove godine održava jubilarnu, petnaestu godinu zaredom, od 26. do 28. siječnja 2018.

Dubrovačka turistička ponuda predstavljena je zajedničkim nastupom Turističke zajednice grada Dubrovnika i TZ Dubrovačko-neretvanske županije uz TZ grada Zagreba i TZ Splitskodalmatinske županije na štandu u organizaciji Hrvatske turističke zajednice.

U okviru sajma New York Times Travel Show, direktorica Turističke zajednice grada Dubrovnika, Romana Vlašić i Luka Benko iz Turističke zajednice grada Zagreba održali su dvije prezentacije na europskoj pozornici putem kojih je dodatno predstavljena turistička ponuda Dubrovnika i Zagreba, te upriličeno nagradno izvlačenje.

Sponzori nagradne igre su hotelske kuće Valamar Lacroma Dubrovnik i Dubrovački vrtovi sunca te Croatia Airlines, koja je sponzorirala povratne avio karte na relaciji Zagreb – Dubrovnik. Sretni dobitnici 3-dnevnog boravka za dvoje u Zagrebu, avio karata Zagreb-Dubrovnik te 3-dnevnog boravka u Dubrovniku, razgleda grada, obroka u lokalnim restoranima, 3 -dnevne Dubrovnik-card i 3-dnevne Zagreb-card su Cornelia Hall i Veronica Faustino. Na sajmu NY Times Travel Show sudjeluje 550 izlagača iz 170 država svijeta. Na sajmu je sudjelovalo oko 30 000  profesionalaca u turističkoj industriji.

Prvi dan sajma namijenjen je profesionalcima u turizmu, s velikim izborom stručnih seminara o najnovijim turističkim proizvodima te informacije o turističkim  destinacijama. Druga dva dana sajma otvorena su i za široku publiku i profesionalce.

Američko turističko tržište je od izuzetne važnosti za Dubrovnik. Turisti iz SAD-a su u 2017. godini bili drugi  po ukupnom broju ostvarenih dolazaka i noćenja na području grada Dubrovnika. Prema podacima sustava  E -visitor, koji evidentira promet prijavljenih turista, zabilježeno je 111 473 dolazaka američkih turista koji  su ostvarili  319 657 noćenja, odnosno povećanje od 38 posto u dolascima te 36 posto u noćenjima s istog  tržišta, u usporedbi s 2016. godinom.

Komentari




Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *