Prva Stanica 50 uređena na Sveučilištu u Dubrovniku

362

Coca-Cola je danas dubrovačkim studentima i drugim mladima u zajednici poklonila studentsko središte Stanica 50, uređeno u prostorima Sveučilišnog kampusa u Dubrovniku.

Projektom Stanica 50  Coca-Cola povodom obilježavanja 50 godina proizvodnje i poslovanja u Hrvatskoj u trima sveučilišnim gradovima uređuje studentska središta s namjerom da ti suvremeno uređeni prostori budu mjesta za razvoj kreativnih potencijala i talenata mladih te stjecanje dodatnih, prvenstveno praktičnih znanja i vještina.

Stanica 50  još je jedan društveno odgovorni projekt kojim Coca-Cola potvrđuje svoju dugoročnu opredijeljenost za osnaživanje mladih. Dubrovnik smo u ovoj godini posjetili u travnju u sklopu višegodišnjega projekta Coca-Colina podrška mladima, koji je usmjeren na mlade ljude bez posla, a danas smo mladim Dubrovčanima povodom 50. rođendana Coca-Cole u Hrvatskoj poklonili studentsko središte Stanica 50. Komu će pripasti taj suvremeni prostor namijenjen aktivnostima mladih, odlučili su sami studenti i građani glasovanjem na mrežnoj stranici projekta, pa ćemo osim u Dubrovniku Stanicu 50 otvoriti i u Osijeku i u Puli. Vjerujem da i ovim projektom dajemo doprinos osnaživanju mladih i njihovu uspješnom razvoju karijera ovdje, u Hrvatskoj”, rekla je Ruža Tomić Fontana, glavna direktorica Coca-Cole HBC za Hrvatsku, Sloveniju i BiH.

Svečanim otvaranjem na Sveučilištu u Dubrovniku studentsko je središte predano na upravljanje sveučilištu i Studentskomu zboru.

„Prije svega zahvaljujem tvrtki Coca-Cola na ovoj donaciji, u povodu njihove 50. obljetnice rada u Hrvatskoj, a nama pred početak 15. akademske godine i ususret proslavi 15. godišnjice od osnivanja Sveučilišta u Dubrovniku. Ovaj će prostor studentima koristiti ne samo kao mjesto boravka u slobodno vrijeme već i za različita događanja koja obogaćuju redoviti nastavni proces, poput gostujućih predavanja, radionica i slično. Nerijetko govorimo kako je ulaganje u mlade ulaganje u budućnost, a u ovom slučaju to doista jest tako”, istaknuo je rektor dr. sc. Nikša Burum.

Korištenje studentskim središtima bit će besplatno, a Coca-Cola je prostor uredila prema modernom i mladima prilagođenom idejnom konceptu tvrtke Lotus Group.

„Ovom bih prilikom htio zahvaliti svim sudionicima u ovom projektu naročito studentima koji su svakodnevno glasali kako bi doveli Stanicu 50 na naše Sveučilište. Također, zahvaljujem Coca-Coli što nam je pružila priliku sudjelovati u obilježavanju 50 godina njihovog poslovanja u Hrvatskoj. Nadam se da će ovo biti početak duge i uspješne suradnje”, rekao je Blaž Bulum, studentski pravobranitelj Sveučilišta u Dubrovniku.

Uređenje prostora u kojima mladi mogu stjecati dodatna znanja, koja nadopunjuju sveučilišne programe, a korisna su u osobnome i profesionalnome razvoju pozdravio je i gradonačelnik Dubrovnika Mato Franković.

„Iznimna mi je čast što sam ovdje danas s vama. Coca-Cola pokazuje ovim projektom pravi primjer društveno odgovornog poslovanja te pozivam sve tvrtke na području Dubrovnika da ga slijede”, zaključno je istaknuo Franković.

Projekt Stanica 50 vrijedan je više od milijun kuna, a podržavaju ga Ministarstvo znanosti i obrazovanja, Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije te Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku.

 

O Coca-Coli HBC Hrvatska

Coca-Cola HBC Hrvatska jedna je od najvećih tvrtka u industriji bezalkoholnih napitaka u Hrvatskoj, a ujedno je i ovlaštena punionica tvrtke The Coca-Cola Company. Coca-Cola HBC Hrvatska jedina je tvrtka u državi koja proizvodi i distribuira Coca-Coline proizvode, među kojima je i Coca-Cola, koja se u Hrvatskoj počela proizvoditi 1968. Sjedište je tvrtke u Zagrebu, gdje je smještena i punionica, a proizvodi se distribuiraju s pomoću šest tvrtkinih skladišta i distribucijskih centara. Prodajna se ponuda tvrtke sastoji od vodećih robnih maraka Coca-Cole, Coca-Cole Zero, Fante i Spritea i robnih maraka pod ovlasnicom drugih tvrtka. Coca-Cola HBC Hrvatska neprestano traži nove prilike kako bi proširila svoju prodajnu ponudu i tako omogućila potrošačima u Hrvatskoj što veći izbor svojih proizvoda. Tvrtka poduzima sve mjere u cilju osiguranja najviše kvalitete svojih proizvoda. Usto, snažan se naglasak stavlja i na održivi razvoj poslovanja, koji je usko povezan s održivim razvojem zajednica u kojima tvrtka posluje.

Coca-Cola HBC Hrvatska dio je skupine Coca-Cola HBC, koja posluje u 28 država i opskrbljuje tržište od oko 595 milijuna stanovnika. Skupina je proglašena svjetskim predvodnikom u industriji napitaka u sklopu svjetskoga i europskoga Dow-Jonesova indeksa održivoga razvoja, a također je uvrštena i u indeks FTSE4Good. Dionice Coca-Cole HBC uvrštene su u najviši razred Londonske burze, tzv. premium listing (LSE: CCH), a kotiraju i na Atenskoj burzi (ATHEX: EEE). Za dodatne podatke posjetite mrežnu stranicu: https://hr.coca-colahellenic.com/hr/

Komentari




Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *